הסיבה העיקרית שלשמה נרתמו הידוענים לקמפיין היא תמיכה בעמותת “אדופט” הפועלת לעידוד אימוץ בעלי חיים, הגברת המודעות ומציאת בתים מאמצים לכלבים הנמצאים כעת בבתי אומנה.

ההבדל המרכזי של עמותת “אדופט” משאר העמותות והארגונים לאימוץ כלבים הוא העובדה שבית המחסה דוגל בשיטת האומנה ולא בכלובים, על כן העברת המסר המרכזי בקריאייטיב הצילום היא אווירת בית, מלווה בריהוט סלון.   

משרד יחסי הציבור “שמיר” בשיתוף משרד הפרסום “סולושיינס” יזמו את ההפקה המבורכת הזו ויחד עם מתנדבי העמותה יערכו את יום הצילומים.

תהליך האימוץ מלווה בצוות מקצועי של
 העמותה אשר מתאים את בעל החיים למשפחה, מלווה את תהליך האימוץ, ועוזר בקליטת בעל החיים בבית. אל בית המחסה של העמותה מגיעים בשנה מאות כלבים אשר ניצלו מחיי סבל ברחוב. העמותה דוגלת בעיקרון אי ההמתה ומטפלת בכל מצב רפואי, עד אשר יימצא עבור בעל החיים בית מתאים.

אודות עמותת ‘אדופט’: ‘סתיו ניב’ ייסדה את העמותה לפני כשנתיים וחצי שכיום אחראית לכ-5,000 אימוצים ומתחזקת את עצמה ללא תרומות וללא כל מטרת רווח. בית המחסה אדופט מחלץ כלבים מהסגר יסעור (הסגר המתה בצפון הארץ), מסייע בחיפוש בתי אומנה או בתים מאמצים ומציל כלבים ממצוקת הרחוב.

  קרדיט צילום: נימרוד כהן  

תגובות

להשאיר תגובה