מזג האוויר ההפכפך ובעיקר יבש בחוץ, נותן את אותותיו גם בעור הפנים: אילו מוצרי חובה צריכים להיות חלק משגרת הטיפוח שלך ועוד טיפים שיעזרו לך לצלוח את עונת המעבר למראה עור קורן חיוני ובריא.השינויים במזג האוויר מחייבים אותנו להיערך בהתאם  ולפנות את מוצרי הטיפוח הקיציים לטובת מוצרים המתאמים לשימוש בעונת הסתיו – חורף.

על אף שבחירת הטיפוח שלך נעשית בדרך כלל לפי סוג עורך  נראה כי הפרמטר המדויק יהיה מצב העור המשתנה בהתאם לעונת השנה  מצב הרוח , תזונה, שינויים הורמונליים ועוד
.
מוצרי חובה לשגרת טיפוח נכונה

חברת כריסטינה השיקה לאחרונה את סדרת CLINICAL פרי פיתוח בלעדי לרופאים מתחום האסתטיקה והעור ותופץ בלעדית בארץ על ידי חברת "סלע מדיקל" בסדרת PRO CARE      שמתאימה לכל סוגי העור ומציעה : קרם לחות, סרום ועוד'  המסייעים בהתחדשות העור ,מעניקים  לחות מוגברת ובעלי יעילות קלינית  מוכחת  למכלול צרכי העור  .

סקין  בוסטר לפנים

הסקין בוסטר מכיל חומצה הילרואנית  בשילוב מינרליים שמעניקים לעור מראה זוהר , מוצק ובריא .אחד מהיתרונות בשימוש בו הוא יכולתו לחדש ולעודד יצור קולגן ואלסטין , להזין ולהצעיר את מראה העור.סקין בוסטר שיכול לתת לעור שלך מענה יעיל שייך לחברת REVITACARE הצרפתית שמציעה את בוסטר  CYTOCARE

מה  שמייחד אותו  הוא הריכוז הגדול שבו במינרליים ויטמינים חומצות אמינו וחומצה הילרואנית  ויכול להעניק לעור שלנו את אותו בוסט בהתחדשות בניית העור ושימור לחות אינטנסיבית ויעזור לנו לצלוח בהצלחה את עונת הסתיו חורף.  אזורי הטיפול בו יכולים להיות : פנים, צוואר, גב כף היד ואזור הדקולטה.

ועוד כמה טיפים

מים חמים "גוזלים"  את הלחות מהעור ולכן חשוב על הקפדה בשימוש במים פושרים.נסח לקצר את השהות מתחת למים , בסיום , ההמלצה לנגב את העור  בטפיחות קלות ולהוסיף קרם לחות עשיר שיחזיר את הלחות לעור .

שתיית מים והרבה! ההמלצה היא על לפחות  ליטר וחצי מים ביום , העור שלך יודה לך ואת תרווחי עור קורן עם שפע לחות שהוא זקוק לה.

לסיום , חילופי העונות הינה תקופה שיכולה להיות נהדרת אם נשמור על כללים נכונים ונגן על העור שלנו.

תגובות

להשאיר תגובה