פרזנטורית הבית של חברת לאונרדו קוסמטיקה לי לוי הציגה לוק מושלם בעת חשיפת ליין המוצרים החדש של חברת 'לאונרדו' : "אני הולכת להשתתף בסרט חדש בלוס אנג'לס" סיפרה

בקומה ה 49 של מגדלי עזריאלי התכנסו בשבוע שעבר בלוגרים, צלמים ומכובדים נוספים כדי לחגוג עשור לפעילות חברת הקוסמטיקה הישראלית 'לאונרדו' אותה הקים לפני כעשור רוני בר "אנחנו גם חוגגים עשור שנים לפעילות שלנו" סיפר בר "וגם משיקים ליין חדש של מוצרים שלנו".
לי לוי הפרזנטורית של החברה לא רצתה לשוחח על פרשת יאיר נתניהו האקס שלה אבל שמחה לשתף בתוכניות העתידיות שלה "אני טסה בקרוב ללוס אנג'לס כדי להשתתף בסרט אקשן" סיפרה
לוי חיה על קו ארה"ב ישראל "אך אני מרגישה שפה זה הבית" אמרה .רוני בר מייסד החברה מספר בגאווה איך הצליח בשנים האחרונות לחדור לשווקים בחו"ל "פרצנו למדינות כמו ארגנטינה, תורכיה ברזיל לאחר שהתבססנו באירופה והיד עוד נטויה". לטענת בר החדירה לשווקים חדשים בחו"ל מוכיחה את עצמה "קשה לנו לעשות השוואות עם הארץ אבל כל חודש גרף המכירות רק עולה ועולה".
בהזדמנות חגיגית זאת השיקה החברה סט מוצרים חדש שכולל קרם אנטי אייג'ניג לטיפול לילה בקמטים והשבחת רקמת העור "התכשירים החדשים יוצרו בתהליכי ייצור חדשניים וכוללים שימוש בפפטידים – אלו הם תרכובות אמינו שיודעות להכנס אל תוך תאי העור ולהחיות אותם למעשה. זה בשילוב חומצה אלרונית יוצר פעילות שממצקת את העור ומעניקה לו גוון צעיר".

תגובות

להשאיר תגובה