פסטיבל המסכות, אדריכלות הבארוק, שייט בגונדולה, ורומנטיקה- מקצת המאפיינים של ונציה, שימשו השראה לבניית קולקציית סתיו/ חורף 2015 של ענקית הלקים OPI שנושאת את השם "ונציה".

קשת גוני הלק היא בהשראת הצבעים שנחשפים מהציורים המתארים את ונציה, אדריכלות הבארוק, המים ושאר צבעים שצובעים את נופיה, ולכן יש בה צבעי חורף עמוקים כמו שחור עם הבזק כחול, סגול ובורדו שפוגשים צבעי ניוד ותכלת של קיץ, הגבולות מיטשטשים והכל הולך.

סוזי וייס פישמן, מייסדת החברה והמנהלת האומנותית של  OPI: "ללא ספק מדובר בהזדמנות מדהימה להתקשט בגוונים רומנטיים ועמוקים, הקולקציה החדשה מעניקה אפשרות לברוח לאיטליה ולגעת בחלום דרך הצבעים המופלאים שמרוחים בקפידה על הציפורניים".

בקולקציה 15 צבעי לק, מגוונים רכים ושקטים עד גוונים כהים ועמוקים, חלק מהלקים הם בעלי גימור מטאלי. חנה עטיה, מדריכה ראשית opi בישראל ומנהלת מקצועית של ניילסטודיו אומרת כי הטרנד המטאלי הפך לבסט סלר באירופה ונחטף מהמדפים, הטרנד החל להתחבב לאחרונה גם על הנשים בישראל.

קולקציית הצבעים האיטלקיים כוללת: Mark's the Spot- כחול עמוק; Amore at the Grand Canal- אדום יין אלגנטי;

O Suzi Mio- סגול חורפי; A Great Opera tunity- פיצ' שובב, כתמתם פסטלי; Venice the Party- טורקיז כהה מרגיע

תל אביב ונציה תמונה 2

My Gondola or Yours?- שחור עסיסי; I Cannoli Wear OPI- אפור בהיר שקט; Tiramisu for Two- קרם ורדרד כמו קצף הקפה; It’s a pizza cake- כתום אש; Worth a pretty

penne- גוון ברונזה קלאסי; Gimmeali do kiss אדום דם קלאסי;

Be the rein a prosecco- לבן ורדרדי , מרשמלו טהור

Gelatoon my mind- תכלת חזק; Purple palzzo pants- סגלגל לילך עדין; Baroque but still shopping- נצנצים מוזהבים גרוסים על בסיס לבן;  

ברייסון שיווק", היבואנית הבלעדית של OPI לישראל מייבאת לישראל את צבעי הקולקציה גם בפורמולת ג'ל.

להשיג ברשת "אפריל" ובמכוני הטיפוח המקצועיים ברחבי הארץ.

מחיר לצרכן: 65 שקל.

תגובות

להשאיר תגובה