הכירו את הזמרת נופר מורדכייב, בת העיר באר שבע, שפרצה לראשונה לתודעה עת השתתפה ב"דה ווייס". בזמן שעבר מאז התחרות הטלויזיונית, עמלה נמרצות על ליקוט חומרים לאלבום הבכורה שלה, מתוכו יצאה לאחרונה הבלדה המלנכולית והסנטימנטלית – "לגעת בלב" שאת מילותיו כתב ראובן כרמל, הלחין איתי זילברשטיין ועיבד והפיק מוסיקלית אבי גוטמן.

נופר, זוכרת מתי דבק בך חיידק המוסיקה?

"תראה, אימי סיפרה לי שעוד בהיותי בת 3 נהגתי לשיר ולהמציא בעצמי מילים שאינן קיימות. אבל האירוע הראשון הבלתי נשכח, הוא כשהייתי בת 8 , תלמידת בית הספר רימון בבאר שבע, והיה פסטיבל שנקרא פסטירימון (תחרות לכשרונות צעירים) ולהפתעתי זכיתי בתחרות במקום הראשון. מאז, ידעתי שמוסיקה זה ייעודי בחיים והופעתי בטקסים, תחרויות ופסטיבלים שונים".

 בתעשיית המוסיקה בה יש עשרות שירים היוצאים מדי יום ומאות זמרים וזמרות החולמים להגיע לפסגה, מה מייחד אותך לדעתך?

"נכון , יש הרבה זמרים וזמרות ים תיכונייםו  התחרות היום מאד קשה ובתעשייה הזאת צריך המון כח. אני מגדירה את עצמי שונה מאחרים כי אני זמרת ישראלית עם נגיעות ים תיכוני, מה שאין הרבה היום בתעשייה".

 איך נולד השיר החדש – "לגעת בלב"?

"השיר נולד כשאני וראובן כרמל דיברנו שאנו חייבים לשתף פעולה. באותו זמן,הוא סיפר לי על סקיצה במגירה ואמר שיש לו שיר שפשוט תפור עלי ושאני חייבת לשמוע. בשניה הראשונה ששמעתי את השיר , הוא "נגע לי בלב", קיבלתי צמרמורת. כבר לא רציתי לשמוע סקיצות אחרות הייתי נעולה ואיך אומרים.. אף פעם לא מאוחר".

פרצת לתודעה ב"דה ווייס", מדוע לא ניצלת את 15 דקות התהילה והעדפת את הדרך הקשה והמייגעת?

"יכולתי לפרוץ בגדול עוד לפני התכנית וקיבלתי הצעות מאמרגנים, אבל בתעשייה הזו מאד קשה אחרי התכנית לצאת עם סינגל במהירות, זה עולה הון תועפות, לכן, בינתיים זה בקצב שלי האיטי והבטוח".

מה החלום הגדול שלך בתחום? 

 להמשיך לשיר לרגש ולשמח אנשים כל חיי, מהבמה הקטנה לגדולה וכמובן להחזיר להוריי על ההשקעה והתמיכה לאורך הדרך".

10 הערות

להשאיר תגובה