זה כמה שנים ששירה גבריאלוב, יוצרת וזמרת ישראלית ומוכשרת (ובתו של מיקי גבריאלוב) חיה ופועלת על קו תל אביב-ניו יורק כשהיא מופיעה ברחבי ארצות הברית בהצלחה עם יצירות מקוריות, מרביתן כמובן באנגלית, זאת לאחר שבתקופה ה"טרום אמריקאית" שלה סיפקה לא מעט להיטי ענק כ"נער ונערה" ו"הבוקר יאיר" (שאף העפיל לצמרת המצעד בגלגל"צ).

בימים אלה, אחרי תקופה ארוכה במהלכה שחררה שירים באנגלית, מוציאה גבריאלוב סינגל חדש ואינדיבידואלי מאד בעברית – "אין לו מרגוע", שיר שכתבה והלחינה גבריאלוב על שברון לב, להפקה מוסיקלית של אורי קליינמן.

 

שירה, מה שלומך בימים אלה?

"הכי טוב שהיה, מזה זמן! אני מרגישה שבשנה, שנתיים האחרונות, עברתי תהליך התבגרות שני עם עצמי. נראה לי שזה גיל כזה. אני לא יכולה בכלל לתאר לך כמה אני מאושרת מהביקור האחרון בארץ; ההופעה ב״אזור״ עם דוד שיטרית, הייתה אחד הדברים הכי טובים שעשיתי בזמן האחרון. לקחתי את האחריות וניסיתי לשקף את החלומות שלי דרך המופע הזה ויצאתי מכל החוויה הזו מאוד מסופקת ומרוצה. כמובן שזוגיות טובה מאוד עוזרת לתמוך בכל זה". 😉

איך זה לנהל קריירה גם בחו"ל וגם בישראל?

"מצד אחד זו חוויה, מצד שני זה לא פשוט. צריך לשמר את הקהל פה ואת הקהל שם ולשמח לבב 😉 מוזיקה היא שפה בינלאומית ועם השנים השפה הזו מתרחבת ומשתנה וקהלים פתוחים לכל מיני דברים היום. בהופעות בארה״ב אני תמיד שרה שיר אחד או אפילו שניים בעברית, לשמור על האני שלי. זה הכי חשוב לא משנה איפה אתה".

ספרי על השיר החדש – "אין לו מרגוע".

"לפני כמה שנים התחלתי לכתוב את השיר המדבר על גבר שלא נותן להתקרב אליו, חסר מנוחה ורוגע. עם השנים השיר התבשל אצלי בלב ובראש ונוספו עוד ועוד מילים ושינויי אקורדים והבנתי דרך תהליך הכתיבה שאני בעצם מדברת גם על עצמי,וההבנה הזו היא מה שנתן לי רוגע" .

מה יותר קל לך ליצור ולשיר: בעברית או באנגלית?

"אני לא רואה בזה קל או קשה. זה אותו דבר בשבילי; אמא דיברה איתי אנגלית מתמיד ולפעמים הראש שלי נודד למחשבות באנגלית והשפה שיש בשפה האנגלית עוזר לי לבטא את עצמי יותר בפשטות. לפעמים הראש מתגעגע ורוצה הביתה והשפה העברית הרי כל כך מרגשת ועוטפת ודורשת תשומת לב, מחשב ועדינות. לא כמו באנגלית".

מה החלום הגדול שלך ?

"לכתוב שירים לכל הזמרים שאני הכי אוהבת ולשמוע אותם מבצעים את השירים שלי ומצליחים איתם".
. עם איזה אמן בארץ ובחו"ל היית מעוניינת לבצע דואט?

"חוץ מאבא, בילי ג׳ואל ! האומן האהוב עליי מזה כבר שנים רבות, הייתי לאחרונה בהופעה שלו עם בן זוגי, עפר מרי-אש, ואחרי ההופעה הלכנו למסעדה שם עפר הציע לי נישואים אז נראה לי שזה ברור שבילי ג׳ואל מאוד קרוב לליבי ותמיד יהיה".

מתי אלבום חדש?

"אין לי עוד צפי מדוייק אבל השירים בדרך אליכם, הם פשוט עוד בתנור!"

13 הערות

להשאיר תגובה