עטרי- דור ההמשך

שי-לי עטריפרומו

השבוע יצא ( סוף סוף) אלבום הבכורה המצוין והמשובח של השחקנית/יוצרת/זמרת שי-לי עטרי – "באמת שרציתי", אלבום רוק/פופ איכותי הכולל תשעה שירים בהפקה מוסיקלית של שמוליק נויפלד, עליהם עבדה עטרי יחד עם מיטב היוצרים: חנה גולדברג, נועם חורב, רחלי שביט, יפתח קרזנר, טל רביב ועוד ושירים שיצרה בעצמה.

האלבום מציג יוצרת בכל רמ"ח איבריה, כזו שהולכת עם האמת המוסיקלית שלה לאורך כל הדרך, לא מתפשרת על איכות וחשה כל צליל, כל תו וכל אות היוצאת לה מהפה.

בין השירים הבולטים : "אצלנו בגן", "סוסים שקופים", "אמילי", "באמת שרציתי" וחידוש מיוחד עם רועי נויפלד ל"דואט פרידה" שביצעו במקור גלי עטרי ( דודתה של שי לי) ומני בגר.

"לא לפחד להתאהב", אומר עידן רייכל בסינגל החדש מאלבומו החדש העתיד לצאת אוטוטו – "לפני שייגמר", שיר שכתב והלחין רייכל בניחוח קאנטרי פולק מוסר השכלי מעניין ומענג.

 

לא רק רייכל מתחדש באלבום חדש, גם רוני דלומי הוציאה השבוע סינגל חדש – "תסתכל עליי", מאלבום חדש העתיד לראות אור בחודש הבא, שיר שכתבה דלומי והלחינה עם אביב קורן, דאנס פופ מתוק הממשיך בקו הסינגלים הקודמים של דלומי מאותו אלבום חדש.


ריקי גל רוצה לאהוב כל עונות השנה, כך היא גורסת בסינגל החדש שלה ( "כל עונות השנה")  מאלבומה החדש – "ענבים כחולים". את השיר כתבה נועה בלחסן , הלחין יהודה פוליקר והוא מעין בוסה נובה עדכנית ומרעננת שמזכירה לנו בעצם מה הדברים הבאמת חשובים.

 

11 הערות

להשאיר תגובה