אם בחמישי שעבר מאור אדרי כבש את קיסריה, הרי שביום חמישי האחרון הגיע תורו של קובי פרץ להעלותה בשלהבות חשמל ולהוכיח שוב שעל אף התחרות הקשה בצמרת הז'אנר הים תיכוני, עוזו עדיין במותניו והוא כאן כדי להישאר ובעיקר לשיר את הנשמה.דודי פטימר מסכם

בעוד תל אביב עלתה על גדותיה בסקרנים הששים לצפות בהפלת גשר מעריב בזמן אמת ולחגוג זאת באיזו מסיבת אלכוהול טובה, אלפי צעירים, מבוגרים וילדים נהרו מכל קצוות הארץ בכדי לראות את פרץ עושה היסטוריה שוב  ומילאו את קיסריה עד אפס מקום.

פרץ עשה את כל מה שנכון במופע, החל מהפתיח הראוותני והכריזמטי שלו ועד לפיניש האחרון עם שיר הדרן קצבי ומרקיד המשאיר טעם של עוד.

הוא קרא נכון את המפה וידע כי הקהל בא לעשות שמח ולפרוק את עול השבוע ולכן בנה את הפלייליסט על יותר חפלה קצבית ובמידה נכונה גם בלדות רומנטיות מרגשות שהקהל מכיר ואוהב.

המופע נפתח עם "נולד מחדש" המציג את פרץ של 2015, ומיד עבר לביצוע סוחף ל"אני אוהב אותך" ו"איפה שתהיי".

ואז, כן אז, מתחילה החפלה האמיתית עם מחרוזת "אלייך בא", , "קיץ בא", ומסמר הערב היה כשפרץ העלה את בנו בן ה-5, ליאל פרץ, לבצע איתו את  Feel The Magic ולאחר שהילד "נדלק" על העמידה מול קהל שמרעיף עליו תשואות ואהבה, הוא הוסיף לבצע את "יא מאמא" והפך את אבא לגאה מאוד.

קובי פרץ ויורש העצר בנו ליאל צילום אודי בן תורה

 

עוד רגע מעניין במופע, היה ביצועו של קובי לסינגל החדש "כשפגשתי אותך" שבוצע לראשונה על במת קיסריה.

לאחר הקדשת שירים לאמא ( "אמא", "יא מאמא") ופלאשבק לראשית שנות ה-2000 עם "מחרוזת באש ובמים", חזר פרץ ללהיטי הקיץ שעבר שלו "סה לה וי" ו"ז'טיים" (I Love You Baby) , הגיש סנטימנטים עם "אני זקוק לך" ו"אהבת נעורים" והמשיך את שרשרת הלהיטים עם "כל הכוח", הודייה עם "תודה על הכל" ( עם יניב בן משיח) ועוד.

לאחר ביצוע מחשמל במיוחד ל"מחרוזת בלאדי" פרץ סיפק את הסחורה גם לקהל המלווה אותו בראשית דרכו עם "את כמו אש", ובין תשואות הכפיים הרבות להן זכה, לא ויתר על הדרן חוזר עם "כשפגשתי אותך" שבוצע בהופעה הזו בפעם השניה והלהיב אף יותר מבפעם הראשונה.

פרץ אודי בן תורה

לסיכום, לפרץ יש קונקשיין מיוחד עם הקהל שלו, הוא יודע מה הקהל רוצה ואוהב ויודע לספק לו מבוקשו, הוא יודע להחזיק את הקהל מתעניין ולא משועמם לאורך כל ההופעה ולא לשווא היושבים לצידי, שכבר היו בקיסריה ובעוד הופעותיו של פרץ, תיארו את ההופעה כ"חוויה בלתי נשכחת".

  צילומים: אהוד בן תורה

תגובות

להשאיר תגובה