לאור ההצלחה של סדרת הטלוויזיה לפעוטות ולילדים בכיכובה של אסתר אתי קסטרו יוצאת בסיבוב הופעות ברחבי הארץ בחופשת החנוכה. ההצגה מבוססת על סדרת הטלוויזיה  אותה כתב וביים קובי מחט וממשיכה להיות משודרת ב-YES VOD, ערוץ הכוכבים ב-YES ובפרטנר TV. ההופעות פתוחות לקהל הרחב !!!

בעקבות ההצלחה הגדולה לה זכתה הסדרה "האוטוגלידה של אסתר" בכיכובה של אסתר אתי קסטרו, ולכבוד חג החנוכה, יוצאת בימים אלו הצגה לפעוטות ולילדים  ה"האוטוגלידה של אסתר", לסיבוב הופעות ברחבי הארץ.

ההצגה "האוטוגלידה של אסתר" המבוססת על סדרת הטלוויזיה, אותה כתב וביים קובי מחט, מלווה בשירים מקוריים אותם הלחין ועיבד חזי שקד ולוקחים בה חלק השחקנים לירן קנטרוביץ / פז פרל  בליהוק כפול כפרדי הפיראט ולהקת רקדניות.

ההצגה בכיכובה של אסתר אתי קסטרו, מביאה את סיפורה של אסתר, נערה חייכנית,  קצת מפוזרת ומאוד סקרנית. יש לה אוטוגלידה שאתו היא מגיעה לגינה הציבורית ובעזרת חיוך ושיר היא מצליחה לרקוח טעמים מיוחדים שלא תמצאו באף גלידריה בסביבה. אפילו כשתעלומות מתגלות בכל פינה, החיוך לא נעלם מפניה של אסתר.בעזרת חכמה, רגישות והרבה דמיון, היא מצליחה לפתור כל בעיה ולהשכין שלום וסדר בגינה.  

 

לו"ז ההצגות:

– יום ד' 8.11 – קניון ערד בשעה 17:30

– יום ב' 13.11 – קניון שבעת הכוכבים בהרצליה בשעה 17:30

– יום ג' 12.12 – קניון כפר סבא הירוקה  בשעה 17:00

– יום ה' 14.12 בשעה 18:00 בספורטן הוד השרון

– יום א' 17.12 בשעה 18:00 בספורטן פתח תקווה

– יום ב' 18.12 בשעה 18:00 בספורטן חיפה.

 

דף הפייסבוק – לעדכון – "האוטו גלידה של אסתר"

תגובות

להשאיר תגובה