אמש הופיע רותם כהן בהאנגר 11 במופע חגיגי שבו אירח את דסאמר בוואנו זוכה שלושה פרסי גראמי ושותפו המוזיקלי של אנריקה איגלסיאס שגם כותב ומלחין עבור שאקירה , ריקי מרטין , פרינס רויס ועוד .
רותם ודסאמר הם מקבילים בהתפתחות הקריירה שלהם שניהם החלו את דרכם ככותבים ומלחינים ומהר מאד עברו לקדמת הבמה, את המופע פתח רותם כהן עם הלהיט הגדול מפריז עד ליפו ומיד לאחר מכן המשיך עם בואי נדבר כשסיים לשיר דיבר רותם לראשונה עם הקהל סיפר על ההתרגשות והודה לקהל הגדול.
036f45bc-ba16-4b8f-a075-d730bc2853e9
המופע נמשך עם "כואב אבל רומנטי" , "כמעט שהתרגלתי" , "זה לא את זה אני". כאשר סיים רותם לשיר הופתע על הבמה עם מגן הוקרה לרגל 15 מליון שימושים בדיגיטל בשנה החולפת , רותם הנרגש הודה שוב לקהל הגדול ולאחר מכן סיפר סיפור על אביו והקדיש לו את השיר "לכסות אותך" ,החגיגה נמשכה עם "אל תעזבי" ולאחר מכן החליט כהן לרדת לקהל והוא שר את "אל העולם שלך" כאשר הוא מתהלך ומצטלם עם 2500 איש ולא מפספס אפילו אחד.
לאחר הפסקה קצרה שנראתה כמו נצח, חזר כהן לבמה עם בגדים חדשים והזמין את דסאמר בוואנו לעמוד לצידו, יחד הם ביצעו את "ביילנדו" , "סובמה לה רדיו" ו"כל כך יפה לך" הלהיט המשותף שלהם שדורג בין עשרת השירים הישראלים המושמעים ביותר בשנת תשע"ז רותם ביצע את הבתים של אנריקה והשותפים והראה שזה עניין של זמן עד שינהל קריירה מעבר לים.
7693e1e0-f1f5-4084-9732-115b1d8ca4e5
כהן המשיך עם "פלברה" שירו החדש ואז העלה לבמה את מגי אזרזר לביצוע סקסי ומהפנט ללהיט המשותף שלהם "אקוט שרי" המופע נמשך והפעם בלי הפסקות עם השירים : "איזה עולם" , "גם אני"  ו"כולם יגידו לה".
ואיך אפשר לסיים בלי הדרן לקהל , "נגעת לי בלב" ו"כל כך יפה לך" חתמו את המופע המוצלח .

 

תגובות

להשאיר תגובה