רעננה בצעדי ענק

רשת מלונות פרימה ממשיכה לקדם את המלונאות העסקית בישראל. הרשת השיקה השבוע את המלון הראשון ברעננה, מלון פרימה מילניום, זאת פחות משנה לאחר פתיחת מלון פרימה לינק בפתח תקוה.

מלון 'פרימה מילניום' ממוקם בלב פארק העסקים של רעננה ומציע פתרון לשוהים באזור למטרות עסקים ולמען הקהילה המקומית. המלון מאובזר ומעוצב בסטנדרט גבוהה ומציע טרקלין עסקי, בר- קפה, כניסה חופשית למועדון הכושר והבריאות 'הומלס פלייס', חדרי ישיבות ואולם כנסים. את המלון תכנן האדריכל ארי שאלתיאל.

המלון משתרע על שטח של 12.000 מ"ר וכולל 140 חדרים מעוצבים ב- 5 קטגוריות, מחדרי קלאסיק ועד חדרי פרמיום מרווחים עם מפרסת גדולה. המלון מציע אולם כנסים וחדרי ישיבות הנותנים מענה לאירוח עסקי כגון ימי עיון כנסים עסקיים, לצד אירועים משפחתיים כגון שבתות חתן. במלון תפעל גם מסעדה כשרה בנוסף לשירותי ההסעדה הקבועים של המלון.

רשת מלונות פרימה חתמה על שיתוף פעולה עם רשת 'הולמס פלייס'

יתרון נוסף של המלון הוא בקרבתו למועדון הכושר והבריאות פרמיום 'הולמס פלייס רעננה'. רשת מלונות פרימה חתמה על שיתוף פעולה עם רשת הולמס פלייס במסגרתו יוכלו כל אורחי המלון ליהנות ללא עלות במתקני המכון, מתקני הבריכה והספא של מועדון. המועדון ששטחו 4,200 מ"ר, מציע לאורחים לכל אורך שעות היום בריכת שחיה חצי אולימפית מקורה ומחוממת, סטודיו אירובי עם מערכת חוגים מגוונת, חדר ספינינג מפואר, מתחם מכשירי כוח, ג'קוזי, סאונה יבשה ורטובה וחדרי טיפולים מעוצבים שיציעו לאורחים המלון תפריט מגוון של טיפולי ספא ועיסויים בהנחה ניכרת.

גיל עמרם, מנהל 'פרימה מילניום: "זיהינו פוטנציאל רב אצל קהלי יעד שאינם מקבלים מענה בשוק המלונאות הנוכחי. צמיחתם המשמעותית של מרכזי הייטק בשרון בערים כגון רעננה, לצד בעיית הפקקים בכניסות לתל אביב וממנה, העלו את הצורך בקרב אנשי עסקים המגיעים לשהות במלון הסמוך לחברה אליה הוזמנו. לצד הסגמנט העסקי, תושבי רעננה והסביבה יזכו למענה הולם באירוח משפחות וקרובים במלון, כמו גם עריכת אירועים ושמחות משפחתיות. במלון תיפתח מסעדה איכותית כשרה שתציע חווית קולינריה לתושבי השרון בכלל ורעננה בפרט וכמובן שתיתן מענה לחברות העסקיות הסמוכות למלון. אנו מתכננים ליצור במסעדה קונספט שישלב אירועי תרבות כגון הרצאות , הרכבים מוסיקליים אשר ישתלבו באווירת המסעדה. מלונות פרימה לינק ופרימה מילניום  הוקמו בשיתוף עם  חברת מליסרון, כחלק משותפות אסטרטגית ארוכת טווח בין רשת פרימה לחברת מליסרון שבבעלות משפחת עופר.

אבי דור, מנכ"ל רשת מלונות פרימה סיכם: "לפני פחות משנה פתחנו את שעריו של המלון העסקי בפתח תקווה וניתן לומר כי הצורך בסגמנט העסקי קיים. אנחנו נמצאים באופן קבוע במגמות עלייה שוטפות של ביקוש לאירוח במלון. בחצי השנה האחרונה חתמנו עם מרבית החברות העסקיות המקומיות והבינלאומיות הסובבות אותנו על הסכמי אירוח. רעננה, כעיר מתפתחת בעלת חברות עסקים רבות, מהווה חלק מאסטרטגיה כללית של הרשת של יציאה ממרכזי התיירות הקלאסיים ופיתוח ערי תיירות חדשות.  בכך אנו מצטרפים למגמה העולמית וגאים לקחת חלק נכבד במגמה הזו גם בישראל".

הולמס פלייס רעננה- 2- חדר כושר מכשירים

עוד הוסיף דור: "למידת צרכי השוק והמגמות המשתנות בעולם הביאו אותנו להעמקת ההשקעות בפלחי תיירות מתפתחים כגון התיירות העסקית. רשתות בתי המלון, הרשויות המקומיות ומשרדי הממשלה צריכים להתאים את עצמם לשינויים המתחוללים בשוק. אם נדע לעשות את ההתאמות הללו, נצא נשכרים בכל ההיבטים: הערים ייהנו מפיתוח כלכלי שמביא אתו מלון הפועל בשטחה, התיירים ייהנו משרותי מלונאות מגוונים המותאמים יותר לצרכיהם והרשתות עצמן ייהנו מכניסה לשוק צרכני מתפתח אשר הוא פחות נתון להשפעות של גורמים בלתי צפויים כגון מצב ביטחוני לא יציב".

זאב בילסקי, ראש עיריית רעננה ציין: "אנחנו גאים ומתרגשים לרגל פתיחת מלון העסקים הראשון ברעננה, מלון פרימה מילניום. אין לנו ספק שהשילוב של מלון איכותי, תמהיל עסקים מגוון ותשתיות התחבורה המתקדמות שיש ברעננה, יביאו לעלייה נוספת בפופולריות של אזור התעשייה בעיר וימשכו לכאן עוד חברות ועוד קונים לרווחת כל העוסקים בכך".

גיא בלנקשטיין, מנכ"ל קבוצת הולמס פלייס' אמר: "כמי שמובילים את תחום הכושר והבריאות בישראל אנו מרגישים מחויבות להביא את המקצועיות והניסיון שלנו למגוון רחב ביותר של קהלים. כחלק מיישום המהלך אנו מעודדים שיתופי פעולה עם גורמים מעולמות הבריאות העסקים והתיירות. החיבור עם רשת מלונות פרימה הוא נדבך נוסף ביישום אסטרטגיית ההתרחבות של הקבוצה".

כתובת המלון: רחוב התדהר 2, רעננה 09-7636363.

kh

לינק לאתר הרשת:

https://www.prima.co.il/

תגובות

להשאיר תגובה