משרד התיירות, עיריית תל-אביב יפו ועמותת עיר עולם, שנועדה לקדם את ישראל כיעד תיירות מוביל בעונות החורף ומעבר, יצאו בקמפיין משותף יוצא דופן במסגרתו תהפוך סוכת המציל בחוף פרישמן למלון הפופ-אפ הראשון מסוגו בעולם בקו ראשון לים.המיזם הוא פרי שיתוף פעולה של רשת ביתילי  ומלונות בראון 

פתיחת המלון היא חלק מהקמפיין הבינלאומי של משרד התיירות ועיריית תל אביב-יפו TAKEME2TELAVIV אשר מזמין תיירים מחו"ל לחוויה ייחודית בעיר. הסוכה שוכנת בחוף פרישמן בתל אביב-יפו ונחנכה במעמד ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי ומנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי. בחודש האחרון, שופצה ועוצבה הסוכה על ידי רשת ביתילי ומלונות בראון בהובלת המעצבת אלין לנגליב וצוירה מבחוץ על ידי אמן הגרפיטי, אדגר רפאל.

החל מ-14/3 ועד ה-31 במרץ יתארחו בסוכה מובילי דעת קהל וזוכים מרחבי העולם אשר השתתפו בקמפיין הבינלאומי בשיתוף ענקית התיירות HOTELS.COM. המשתתפים העלו תמונת אינסטגרם על רקע עיר מגוריהם כשהם לבושים בבגדים איתם יגיעו לחוף התל אביבי בזמן שהם מחזיקים שלט עליו כתוב: #TAKEME2TELAVIV.

הזוכים אשר יוטסו לישראל כחלק מחבילת נופש של ארבעה ימים, ילונו בלילה הראשון בסוכת המציל המפוארת ובשני הלילות הנותרים באחד ממלונות "בראון". האירוח בסוכת המציל המעוצבת בהקפדה כולל מקלחת מפנקת, ארוחת בוקר, באטלר ושירות חדרים יומי.העיצוב של המעצבת אלין לנגליב בשיתוף עם רשת ביתילי הותאם במיוחד לאתגר הראשון מסוגו בעולם,  של הפיכת סוכת מציל לסוויטה דו קומתית מפוארת ומאובזרת.

סוויטת בוטיק בסוכת המציל בחוף פרישמן תל אביב. צילום גיא יחיאלי (2)

העיצוב בגווני הזהב והתכלת, תוך שילוב חומרים: עץ, מתכת מוזהבת ובדי כותנה וקטיפה,  במטרה להעצים את תחושת היוקרה והפינוק, כך שישתלבו עם צבעי החוף והמים הנשקפים מתוך הסוכה.

הסוויטה כוללת:כורסאות קטיפה ועור בגווני כחול וחום, עששיות זכוכית במסגרת זהב, מנורות תלייה מתכתיות בשילוב קריסטלים, ספה דו מושבית קטנה בצבע צהוב עז, עגלת תה מתכתית, הדום פרוותי, מראות מעוצבות ועוד.הקומה העליונה, הכוללת מרפסת עם נוף ראשון לים הכחול, מעוצבת בריהוט חוץ מקש קלוע וראטן בגוונים טבעיים, כגון שזנלוג, שולחנות צד וכורסא עם גב גבוה

צילום: גיא יחיאלי I Guy Yechiely

רהיטים ואביזרי נוי של רשת ביתילי בסוויטה בסוכת המציל בחוף פרישמן. צילום גיא יחיאלי (2)

25 הערות

להשאיר תגובה