מה קורה כשמאיה בוסקילה מחליטה שהיא מלכלכת על "האח הגדול" ואיך יוצא שאסי עזר סופג את האש וגם מגיב ולא חוסך במילים. כל הפרטים 

פעם, לפני כמה שנים מאיה בוסקילה החליטה שהיא משתתפת ב"אח הגדול" בתמורה ללא מעט מזומנים הובטחו לה, בוסקילה ששכחה כנראה אז שמדובר בשידור חי במשך כל שעות היממה, יצאה נורא בתכנית ובסוםו של דבר גם הודחה על ידי הקהל שלא ממש רצה לראות אותה על המסך.

עברו השנים, בוסקילה הגיעה למקום אחר לחלוטין, אולם בראיון שהיא נתנה בימים האחרונים היא לא שכחה לציין שהאח הגדול "היה טעות חייה" וש"היא מתעבת את הפורמט".

11348258_526779877479834_1014064702_n

 

בוסקילה גם הגדילה לעשות ופרסמה את הראיון בעמוד האינסטגרם שלה, אבל אז היא קיבלתה תגובה שלה היא לא ממש ציפתה. על המקלדת היה לא אחר מאשר אסי עזר, מנחה התכנית, שהחליט שהוא ממש לא עובר על זה לסדר היום.

עזר, כתב לה בתגובה כי : "לא נראה לי מכובד לדבר ככה על מקום שנמצאים בו אנשים שיקרים לך+ מקום שפרנס אותך יפה"  והמשיך: "איתך אסור להתעסק. את תמיד חייבת לומר את המילה האחרונה. רק תיזהרי, בסוף יגמרו לך הגשרים לשרוף. חג שמח"

אסי

בוסקילה בתגובה אמרה לו: "נראה לי שאתה צריך לבדוק את הגשרים אצלך יקירי, זה שאתה בערוץ 2 במקום אחר לגמרי מאיפה שהכרנו, אני שמחה עד השמיים ויותר בשבילך, אך עדיין לא נותן לך את הלגיטימציה לדבר על גשרים, זה מצחיק לשמוע זאת מאדם ששורף לא מעט אנשים ומעליב אותם על גבי האינסטגרם, בדיוק כמו שאתה עושה עכשיו למישהי ששהית במחיצתה לא מעט זמן. אני לא שוכחת מאיפה באתי ובטח לא את חברי ולכן דיברתי ואמרתי דעתי על פורמט ולא על אנשים… אבל שיבושם לך. חג שמח"

קרב חתולות כבר אמרנו??

 

תגובות

להשאיר תגובה