חדשות עסקיות – הטריבונה

אם בר זומר חשבה שזו עומדת להיות עוד סתם חופשה עם בן זוגה מזה 5 שנים אביב כהן, היא טעתה בגדול. בדרך לחופשה השניים התפנקו בשדרוג למחלקת הפרימיום אקונומי היוקרתית של קתאי פסיפיק בטיסה מתל אביב לטאיפיי, וזכו גם בשדרוג לחדר באחד המלונות הכי נחשבים במדינה. במהלך יום עמוס בטיולים ובחוויות, אביב שלף טבעת והפך את החופשה לבלתי נשכחת.

בר זומר אינסטגרם

נדב ארנס מנכ"ל יקבי כרמל ויפתח פרץ היינן הראשי של יקבי כרמל, השיקו מהדורות חגיגיות של יינות לראש השנה, במרכז תרבות היין של יקבי כרמל בזיכרון יעקב. האירוע כלל סיור בכרם פטי ורדו שבזיכרון יעקב וארוחת ערב עשירה עם שפע של יין בניצוחו של השף אסף שנער מ"חוות הצוק", אשר נערכה במרתפי היקב בין החביות. את האירוע כיבדו בנוכחותם: יוסי אדרי סמנכ"ל השיווק והמכירות של היקב, רן אסא מנהל השיווק של יקבי כרמל. את היינות שטעמו הסועדים הציגה הייננית מיטל דימרי קול.

ארוע ביקב כרמל לקראת ראש השנה צילום דיוויד סילברמן בתמונה נדב ארנס המנכל ורן אסא מנהל השיווק

בשני בערב הסתובבו להם שחקני מכבי תל אביב אבי ריקן ודור פרץ בקניון הזהב בראשון לציון. השניים הובאו למתחם כדורגל הרחוב שהקימה adidas בקניון כדי להצטלם, לחתום ולשחק מול הילדים הנרגשים שהגיעו לפעילות. במשך כשעתיים שיחקו משחקים קצרים בזירת ה"פאנה קייג'", בה משחקים אחד על אחד מול הילדים אשר המתינו בתור ולחלקם אף נתנו "לנצח" אותם.

אבי ריקן, מעריץ ודור פרץ. צילום פרטי

בטקס קבלת הפנים למטוס הרטרו של אל על שנערך השבוע בנתב"ג, השתתפה רעיית ראש ממשלת ישראל שרה נתניהו, אשר בעברה הייתה דיילת אל על, שלבשה לכבוד הטקס את מדי הרטרו שלה כדיילת. יחד איתה השתתפה בטקס חברתה הקרובה, הדיילת גילה בן ארצי. שתיהן הכירו בעבודתן כדיילות באל על, ומאז הן חברות טובות. השתתפו גם: דדי בורוביץ', מבעלי השליטה באל על, אלי דפס יו"ר אל על, תמי בורוביץ' סגנית יו"ר אל על, גונן אוסישקין מנכ"ל אל על, יואל פלדשו ראש רשות שדות התעופה, הנהלת חברת אל על ומאות עובדי אל על. בימים הקרובים ייצא המטוס לטיסה בשמי הארץ עליה יתארחו ילדים מישובי עוטף עזה ומהעיר רחובות, שהמטוס נקרא על שמה. בתמונה: תמי בורוביץ', גונן אוסישקין, שרה נתניהו, אלי דפס ודיילי אל על לבושים במדי הרטרו.

1

הדוגמנית והשחקנית המצליחה אגם רודברג נבחרה בשנית, אחרי 14 שנה, לככב בקמפיין של מותג האופנה והלייף סטייל SKECHERS. רודברג הגיעה לאחרונה לצילומי קמפיין סתיו חורף 2018 אשר התקיימו בוילה מפוארת וברחובות ת"א. הקמפיין מושתת על קונספט עדכני ועכשווי "STORY MY SKECHERS", המציג סיפור המשלב סיטואציות יומיומיות בחיי אגם רודברג

2

שדרן הרדיו דידי הררי התגייס לעזור לבתו עם הילדים בחופש הגדול. הררי נטש לבוקר אחד את רדיו, כדי להעביר זמן איכות עם הנכד האהוב, ביום כייף בלגו פארק חולון הממוזג והמקורה. בין קרוסלה לרכבת חשמלית, התלהבה המשפחה מדיוקן מגניב בדמותו של הררי, שכולו מורכב מ- 4500 קוביות לגו קטנטנות.

3

קבוצת קולנוע חדש המחזיקה בבלעדיות בלמעלה מ- 25 מותגי הנעלה מובילים, הציגה השבוע את הקולקציה החדשה לסתיו חורף 2019, בשואו רום המעוצב של החברה ובו כל מותגי הנעליים. מיכאל הורוביץ המשנה למנכ"ל, הוסיף ואמר כי העונה לראשונה מצטרף למותג KEDS גם נעלי ילדים בעיצובים חדשים. הגיעו להשיק את קולקציית החורף: עמוס הורוביץ מנכ"ל הקבוצה, מיכאל הורוביץ משנה למנכ"ל ומורן אפטר מנהל המדיה החברתית

4

ג'יל אסולין, מנכ"ל 'יקבי ברקן וסגל', לי בולדס מנהלת השיווק של יקבי ברקן וסגל ועידו לוינסון היינן הראשי של היקב, קיימו ערב טעימות מיוחד לרגל השקת יינות סדרת אלטיטיוד, בציר 2014 של יקבי ברקן במסעדת מלון סטאי לקראת ראש השנה. במהלך ערב הטעימות המיוחד שנערך לקראת חג ראש השנה, התקיימה חשיפה ראשונה של יינות מסדרת אלטיטיוד בציר 2014, הכוללת שלושה יינות אדומים חדשים. בתפריט: המון יין מובחר, מגוון סלטים, דגים, בשרים איכותיים שהותאמו בקפידה על ידי שף המסעדה יחד עם עידו לוינסון היינן הראשי של היקב. הגיעו להרים כוסית לקראת החג ולברך את היקב: מיטב מבקרי ומומחי היין בישראל. סדרת אלטיטיוד היוקרתית, מהווה נדבך מרכזי באתגר של 'יקבי ברקן' לחקור ולבטא את הטרואר הישראלי. בסדרה שלושה יינות הנקראים על שם גובה הכרם שבו גדלו הענבים, מכרמי העילית של היקב. הסדרה זכתה לאורך השנים במעל 60 מדליות בתחרויות יין בינלאומיות בארץ ובעולם.

19

 השבוע התקיימו צילומי קמפיין סתיו-חורף 2018/19 של רשת אופנת הנשים "דיסקרט", עם פרזנטורית הרשת זו העונה השנייה קורין גדעון. הצילומים התקיימו בסטודיו של הצלם איתן טל, בתל אביב. קונספט הצילומים היה בסימן 70 שנות עיתונות ישראלית ולכן הלוקיישן כולו נבנה מעיתונים ישנים בצבעי שחור לבן, עם כתבות אמיתיות לאורך כל ההיסטוריה של מדינת ישראל. נכחו בצילומים: ג'קו גבאי בעלים ומנכ"ל הרשת, רויטל גבאי סמנכ"לית הרשת, דקל גבאי מעצבת ראשית של הרשת וחלי אליהו מנהלת השיווק.

20

מושיק גלאמין הוזמן להגיע לאולם התצוגה של אופל בצריפין, לאסוף את ה"קרוסלנד", רכב הפנאי החדש של אופל, ולהתנסות בו לחודש ימים. הצבע הנבחר היה אדום. בתמונה: נתי נח מנהל מכירות ארצי בחברת אופל עם מושיק גלאמין.

5

פרדי ורוני אינסאז, מבעלי רשת SCOOP נחתו בחמישי האחרון (9.8) מחופשה משפחתית שכללה קרוז של שבוע ימים ברויאל קאריביאן ואתנחתא במיאמי.על הסט פגשו האחים אינסאז את הפרזנטורית החדשה אלה איילון, דוגמנית בינלאומית שנחתה גם היא שבוע לפני כן מתצוגת אופנה להלבשה תחתונה, במיאמי, שם צעדה לצד השחקנית/דוגמנית פריס הילטון.

מימין רוני אינסאז אלה איילון פרדי אינסאז ורז זלצרמן לרשת נעלי סקופ צילום דימה קרמינסקי

כ 250 מוזמנים הגיעו אתמול להיחשף ראשונים למותג האופנה הבינלאומי RESERVE, שעשה עלייה לישראל והצליח ליצור באז סביב הגעתו לארץ.האירוע נערך בסניף הראשון של המותג שניפתח בישראל, בקניון איילון בר"ג, אליו הוזמנו בכירי המשק והכלכלה, בכירי ענף הקמעונאות, בכירי הקניונים והאופנה, אושיות אופנה, ומובילי דעת קהל.אורחי הכבוד היו בכירי המותג שהגיעו לישראל, לרגל הפתיחה. הגיעו להתרשם: אהוד אולמרט, עמי סגיס, צביקה וסוניה לבנת, עופר קוטלר, משה רוזנבלום, ד"ר להבית אקרמן, נחמה רונן, אילנה קאופמן, עודד תורג'מן, יאיר עשהאל ועוד.

fas

אלפי ילדים ובני נוער הגיעו בחמישי האחרון לעופר הקניון הגדול בפתח תקווה,במסגרת אירוע חגיגי שנערך עם כוכבי ערוץ הילדים.כאשר האירוע נפתח לקהל הרחב וסחף אליו יותר מ 15,000 מעריצים, החליטה נעמי סימן טוב, מנכ"לית הקניון להצמיד לכוכבי הילדים מאבטחים שיוכלו להצטלם עם הילדים ולחתום להם על היומנים, ללא כל הפרעה.

עודד פז נעמי סימן טוב ולירון רביבו צילום פאולינה רפאלוב (2)

הדוגמנית שיר אלמליח נבחרה זו עונה רביעית ברציפות כפרזנטורית של מותג הג'ינסים לי קופר.אלמליח תקבל 150 אלף ₪ עבור קמפיין עונת סתיו-חורף 2018/19. הקמפיין בכיכובה של אלמליח יעלה בחודש ספטמבר.

שיר אלמליח חתמה עונה רביעית עם לי קופר צילום אלכס ליפשיץ (2)

החזאית של חדשות 2 אילנית אדלר, שצפתה מראש את השרב הבלתי אפשרי שהיה בסופ"ש, הגיעה בשישי האחרון למקום הכי קר בארץ :היכל הקרח ice peaks בחולון עם הבעל והילדה. המשפחה הספורטיבית הפגינה שליטה לא רעה בכלל על המשטח, בנוסף עברו קורס החלקה מזורז על ידי המחליק הותיק בארץ אדי.

6

במסגרת פרויקט 'חומות של תקווה', שהינו שיתוף פעולה של שירות בתי הסוהר ועיריית תל אביב, צייר האמן בזוקה ג'ו על קירות בית המעצר אבו כביר. בטקס חניכת הפרויקט, שהתקיים השבוע, נכחו סגנית ראש עיריית תל אביב מהרטה ברוך רון, נציבת בתי הסוהר רב גונדר עפרה קלינגר, מפקד מחוז מרכז גונדר מנשה גניש ומפקד בית המעצר גונדר משנה חיים מורד.

7

השבוע התקיימו צילומי קמפיין סתיו-חורף 2018-19 של רשת האופנה HOODIES. בהובלת הפרזנטורית הצמודה ודוגמנית העל בר רפאלי, כשלצידה אחיה הצעיר און רפאלי, הפרזנטור המוביל את קולקציית הגברים של הרשת זו העונה השלישית. העונה HOODIES יוצאת בקמפיין FREEDOM IS BASIC המתחבר לרוח המחאה הנושבת ברחובות ובחיבור לאמירה האופנתית שמלווה את המותג. הצילומים התקיימו באולפני "ברודקאסט" בחולון, כאשר את הקמפיין הובילו הצוות המקצועי הצמוד והקבוע צלם האופנה אייל נבו והסטייליסט והמעצב ראובן כהן. בר ואון לבשו על הסט את כל פריטי המותג לחורף הקרוב, בדגש על מכנסי ג'ינס, דגמי קזו'אל פרו וקולקציית קולור בלוק. על הסט נכחו בכירי הנהלת הקבוצה כולל אורן בר-גיל סמנכ"ל שיווק ובעלים קבוצת HOODIES, ניצן ישראלי מנכ"ל רשת HOODIES, קארין שוק מעצבת ראשית ושותפה בקבוצה ותמר מושקוביץ מנהלת השיווק הרשת.

Photo by: Eliran Avital

רונית ואילן חלפון מבעלי רשת האופנה הבינלאומית SACK'S, השיקו השבוע את קולקציית סתיו חורף 2018-2019, בעיצובן של רונית חלפון ודור ההמשך בתה, המעצבת בר חלפון, בבוקר מלא אופנה וסטייל, בלוקיישן האורבני התל אביבי, נחלת בנימין 144 בתל אביב. בין האורחים שהגיעו לאירוע ליהנות מאופנה איכותית לצד המטעמים של השף ערן זיני: לימור ויזל, ענת פרנקל, עפרה רייף שמלצר, דליה ממרוד ובתה שני, האומנית קרן שפילשר, מעצבת התכשיטים מיכל הלר, אילת לוי, ציפי לנדאו ובתה יעל, הילית סביר, מרב כהן, סיון שטרנבך, אלינור אנג'ל, ורד אילני, דפנה פושינסקי ובתה לורי, לימור בלדב, ג'ני קובה והבן דניאל, עו"ד מגי הלפרין, אלינור קופלר בן נתן, דספינה שרמיסטר, שירלי ברנדס, הקרמיקאית מיכל פולק, שרי שמי ועוד.

9

השבוע הכריזה קבוצת מסלמני על השקת מותגי קבוצת ZWILLING מגרמניה ובהם סכיני ZWIILLING – הסכינים המובילות בעולם מאז שנת 1731, סירי STAUB מצרפת, סכיני MIYABI המובילות מיפן ועוד מספר מותגי בישול. כל אלה מצטרפים למותגי הפרימיום בתחום הבישול של קבוצת מסלמני, ובהם TEFAL, PYREX, LUMINARC ועוד. באירוע השקה קולינרי שהתקיים בסניף "לגעת באוכל" בראשל"צ, נכס חדש נוסף שנרכש על ידי הקבוצה בתחילת השנה, הדגים שף אבי לוי כיצד מזהים סכין איכותית, ועד כמה קל להיערך לקראת החג כשנעזרים בכלים הנכונים במטבח. נוכחו גם: פיליס גלזר גורו הבישול הבריא, חאתם מסלמני סמנכ"ל מסלמני גרופ, רונן סלמי מנהל מסלמני גרופ, שרון למברגר מנכ"ל ענני תקשורת, אלונה זוהר ויונית צוקרמן אושיות בלוגוספירה מובילות בתחום הקולינרי, ועוד רבים אחרים. משמאל לימין: חאתם מסלמני סמנכל מסלמני גרופ, פיליס גלזר גורו הבישול הבריא, ורונן סלמי מנהל מסלמני גרופ.

10אילנית לוי ואייל גולן חגגו את בת המצווה של בתם אלין גולן, באירוע מרהיב ומרגש שהתקיים במלון דוויד אינטרקונטיננטל בת"א לצד בני המשפחה וחברים קרובים. אירוע בת המצווה הופק ותוכנן בקפידה תוך שמירה על סודיות מוחלטת במשך שלושה חודשים שלמים, כשעל ההפקה האטרקטיבית הייתה אמונה אירית רחמים, מפיקת האירועים. אורחי האירוע נהנו ממתחם ייחודי ועשיר שעוצב בהשראת חופי מיקונוס הקסומים, וכלל גם מתחם משחקים מיוחד לילדים בסגנון ג'ונגל טרופי ופראי. האירוע כלל הופעות בלתי נשכחות שעלו ברצף: הצמד סטטיק ובן אל תבורי, הזמרת נועה קירל, הזמר איתי לוי וסטפן. כלת השמחה אלין גולן גנבה את ההצגה, כשנכנסה לאירוע בריקוד מהפנט ובכוריאוגרפיה מיוחדת של טל הנדלסמן. האורחים נהנו ממגוון קוקטיילים וממבחר מנות מרהיבות של קייטרינג פלפל.

11לכבוד יום הצילומים של תכשיטי היוקרה מבית גיל נויהאוס, הגו אמן הצילום איתי סיקולסקי ונויהאוס עצמו, קונספט ייחודי המשלב בין עולמות התוכן של הרשתות החברתיות לתכשיטים המפוארים בקולקציית האביב-קיץ. גיל נויהאוס יצר בכישרון רב קולקציית תכשיטים, שהינם יצירת אומנות עם מוטיבים מעולם הים, החוף ויצורי הים. איתי סיקולסקי הביא עימו שימוש חדשני בעולם הצילום, המתכתב עם טרנד הצילום המהיר ברשתות החברתיות, באמצעות סמארטפונים ולא באמצעות ציוד צילום מקצועי, ובעקבות שיתוף הפעולה עם חברת BMW, נוצרו צילומים ייחודיים בתחומם.

12

בעלי FACTORY54 ויוי אירני, יוסי אירני, רוני ויפעת אירני, תומר אירני ודור אירני פתחו הבוקר את חנות הפופ אפ:,FACTORY 54 DESIGNERS POP UP פרויקט ראשון מסוגו בישראל, שיפתח החל מה- 14.8 למשך כל תקופת החגים – חנות קונספט חדשה בשטח של 2000 מ"ר בשיתוף פעולה עם מיטב מותגי העל הבינלאומיים ועם אלפי פריטים בהנחות של עד 80%. האירוע התקיים בנוכחות הפרזנטורית FACTORY54, הדוגמנית הבינלאומית סופיה מצ'טנר. בין האורחים שהגיעו לאירוע: ויוי אירני, יוסי וריוי אירני, רוני ויפעת אירני, תומר אירני, דור אירני, מנור גינדי ואורי לוי מבעלי מתחם TLV, אבי זמיר מנכ"ל מתחם TLV, אלונה ברקת, דנה אונגר בר דיין, אופירה אסייג, אייל ברקוביץ', מיכל אנסקי, עדי רונן, חלי דוידס, דפנה פושינסקי, בן ינובר מנכ"ל מלון דן בוטיק, עינת לסר (בהריון מתקדם) ובן זוגה, רוברטו ועוד.

13

מפעל הפיס משיק מהלך תדמיתי נרחב תחת הכותרת: נתינה למען נתינה, מתוך רצון לספר את הסיפור המקורי של מעגלי נתינה בקרב החברה הישראלית, ולעודד את הציבור הישראלי להעניק בתוך הקהילה בה אנו חיים. המהלך נתמך ומחוזק בין היתר על ידי השקת לוגו חדש למפעל הפיס, ולשבעת מותגי הפיס וכן מיתוג מדורג של נקודות המכירה, הפרושים ברחבי הארץ. המהלך יקודם באמצעות קמפיין טלוויזיה, דיגיטל ועיתונות, בהשקעה של כ-4 מיליון שקלים עליו אחראי משרד הפרסום גיתם BBDO. בתמונה: עמרי לוטן מנכ"ל מפעל הפיס ודפנה נעים-שאול סמנכ"לית שיווק ומכירות מפעל הפיס.

14

חברת האקססוריז והתכשיטים היוקרתית מספרד TOUS הודיעה כי תמשיך עם הפרזנטורית והשחקנית גווינת פלטרו וזו תהיה העונה ה-5 בה תצטלם לקמפיין סתיו חורף 2018-19. התכשיטים בקולקציית אביב-חורף 18 מעלים על נס את המומחיות, המתכות היקרות ואבני החן הטבעיות העומדות במבחן הזמן. התכשיטים מיוצרים תוך שימוש בטכניקות מסורתיות, אשר שוכללו במהלך הדורות ואימצו טכנולוגיות חדשות.

15

לרגל יום ההולדת למלכת תאילנד שחל השבוע, הגיעה לביקור בפגודה של יער בן שמן משלחת בראשות שגרירת תאילנד בישראל הגברת רנגסן מנארוי. במהלך הביקור האורחים קיבלו הסבר על היער מניתאי זכריה עוזר מהנדס אזור שפלה וחוף בקק"ל, ונטעו שתילים.

16

אל תכנית הריאליטי החדשה "הנינג'ה הישראלי", יצטרף בקרוב עופר בלוטרייך, אתלט ומטפס צוקים בינלאומי, הנחשב למטפס הצוקים המוביל בישראל. עופר מטפס מסלולים בדירוג 9A, דירוג קשה ביותר שמטפסים מעטים הצליחו לבצע עד כה. בצוק מנרה זיהו את הפוטנציאל הרב שקיים בתחומי ספורט האתגרי שטרם מומש בישראל, ופעלו לפיתוח הצוק בפורמט של מדדי אתגר ותכניות ייחודיות של פעילות גיבוש לחברות ולמשפחות. עופר בלוטרייך נבחר לייצג את צוק מנרה כפרזנטור, מעצם היותו ספורטאי מוביל ודמות מייצגת לענף.

17

יערה בנבנישתי, הדוגמנית והשחקנית, הצטלמה השבוע לקמפיין החדש של מיכל נגרין לעונת סתיו חורף 2018-2019. בנבנישתי מובילה את המותג זו העונה השנייה, וחשפה על הסט את הטרנדים החמים לעונת הקרובה. הצילומים נערכו בהשראת נשים, מוזות והשראות שונות. לצורך הצילומים עיצבה מיכל נגרין במיוחד קולקציית פריטים ותכשיטים לשיער, שהותאמו עבור יערה, ומעצב שיער הופקד על המראות השונים, תסרוקות שיער ותוספות מיוחדות שהובאו אל הסט.

18

בעקבות המצב הקשה בדרום הארץ שגרם לקריסתם של אלפי עסקים, לשכת המסחר ישראל-הולנד הודיעה, שהיא נרתמת למאמץ של התאגדות העסקים, לסייע לעסקים בעוטף עזה, ותיקח חלק פעיל בהקמת פלטפורמת סחר מתקדמת וייעודית עבור עסקים מעוטף עזה. לאחרונה יצאה התאגדות העסקים בקמפיין מימון המונים בפלטפורמת giveback במטרה להקים אתר סחר מתקדם, בו ישולבו אלפי בתי עסק מעוטף עזה ואשקלון ולעודד את הציבור לבצע רכישות באמצעותו. בתמונה: דיקלה אבוטבול, יו"ר התאגדות העסקים הקטנים.

19

לאה זוהר בלוגרית אוכל ועורכת סדנאות אוכל, הוזמנה להשתתף בתוכנית הבוקר של אברי גלעד והילה קורח בערוץ 13 בםינת "מועדון ארוחת הבוקר" שלהם. זוהר הכינה לשידור ארוחת בוקר עשירה בסגנון בלקני, ולמרות שהאייטם שודר בשעה 6 וחצי בבוקר בשידור חי, מיד עם סיומו, התכבדו אברי והילה והצוות בארוחת המלכים הזו.

20

עומר דניאל וגיל ברדה, מנכ"לים משותפים בחברת הנדל"ן אחד על אחד, חזרו מסיור עסקים בן שבוע ארוך מיוון, שם הציגו בפני לקוחות ישראלים מספר נכסים יוונים שהוצעו למכירה. הם סיירו ארוכות באתונה ברכב וברגל, ולקראת סוף היום קפצו למשרד עוה"ד איתו הם עובדים צמוד, על מנת להכין את החוזים ולשתות קפה יווני אמיתי.

21

השבוע התאספו ותיקי חברת שטיינר מכשירי שמיעה בע"מ (היום סונובה ישראל), משפחה וחברים במלון גארדן בחיפה, על מנת לכבד את אלי שטיינר, מייסד-משנה ומנכ"ל החברה לשעבר. ותיקי העיר עוד זוכרים שאלי עבד בחברה מאז היווסדה ב-1949 ברח' עבאס בהדר, והפך אותה לחלק מההיסטוריה של העיר חיפה. באירוע נשא דברים אריק שטיינר, בנו של אלי ומנכ"ל סונובה ישראל שבימים אלו נכנס לנעליו של אביו אשר יצא לגמלאות בסוף חודש מאי האחרון, לאחר ששירת את ציבור לקויי השמיעה בישראל במשך 70 שנים.

22

Cal הוציאה השבוע עשרות ילדים מיישובי עוטף עזה, ליום כיף בסופרלנד, על מנת להחזיר אותם לשגרת החופש הגדול. בעקבות המצב הביטחוני, הילדים יצאו בהסעות מהדרום לראשון לציון, ונהנו מיום שכולו כיף והפוגה מההסלמה בדרום. כל זאת, במסגרת תוכנית ההטבות 'Cal בחופש' המעניקה מגוון הצעות בילוי בחופשת הקיץ במחירים אטרקטיביים.

23

רשת SWISS SYSTEM השיקה את סניפה החדש בראשל"צ במתחם שבעת הכוכבים. למקום הגיעו אדריכלים ומעצבים, שלקחו חלק בעיצוב ותכנון החללים. נוכחו: מזל גלבוע, פופה זעפרני, סמדר אביגדורוב, ליעד יוסף, רחלי בן אבי, תהילה גור ועוד.

24

תגובות

להשאיר תגובה