למה הצטלמה בר רפאלי, איפה בילה ירון ברלד ומי מונה לתפקידי מנהל חדשים- הטריבונה, רכילות עסקית 

אלפים מתושבי חיפה, אנשי ציבור ותלמידים מכל הגילאים הגיעו ביום שישי האחרון להשתתף במרוץ לטובת ניצולי השואה של חיפה, בטיפול עמותת שילה, במסגרת המירוץ החברתי "צאו לרוץ". את המירוץ הזניקו ראש העיר יונה יהב עם שחקן העבר אלון חרזי, ונציגים תנועת מכבי מהמכביה. הגיעו לתמוך ולרוץ ניצב זוהר דביר סמפכ"ל משטרת ישראל ומפקד משטרת חיפה נצ"מ שאול צמח. מרגש היה לפגוש שתי ניצולות שואה, אנה סביבלנסקי ואינה ניקולייב, שהשלימו בעצמן סיבוב הליכה ותרמו לטובת ניצולי השואה, לצד מאות מתלמידי בתי הספר "רעות" ו"הריאלי" בעיר שהגיעו גם הם.בתמונה: ניצב זוהר דביר סמפכ"ל משטרת ישראל] דניאלה אלרון מנכ"לית עמותת שילה ומפקד משטרת חיפה נצ"מ שאול צמח.

סמדר סלומון

קרן אדמונד דה רוטשילד תשקיע יותר מ-100 מיליון ₪ בפרויקט התחדשות חסר תקדים שיחשוף את האוצרות הגנוזים של קיסריה וישדרג את המוצר התיירותי. כך הכריזו אתמול (26.4.17) במסיבת עיתונאים שהתקיימה בגן הלאומי קיסריה סגן יו"ר קרן אדמונד דה רוטשילד, גיא סברסקי, מנכ"ל החברה לפיתוח קיסריה מיכאל כרסנטי, מנכ"ל רשות הטבע והגנים שאול גולדשטיין וארכיאולוג מרחב מרכז של רשות העתיקות ד"ר דורון בן עמי. סגן יו"ר קרן אדמונד דה רוטשילד, גיא סברסקי ציין כי "קרן אדמונד דה רוטשילד תרמה מאז ייסודה מאות מיליוני שקלים לקידום ההשכלה הגבוהה בישראל והובילה מיזמים חדשניים בכל רחבי הארץ. הקרן קיבלה החלטה אסטרטגית, להשקיע מעל  100 מיליון ₪ לגילוי רבדי היסטוריה ולחשיפת עברה המרתק של קיסריה העתיקה. לפרויקט הענק הזה חשיבות ארכיאולוגית חסרת תקדים, אבל לא פחות מכך, היא גם מהווה זרז לפעילות תיירותית וכלכלית לטובת ולרווחת המרחב כולו".

גולדשטיין סברסקי שגיר כרסנטי בן עמי צילום אורה כהן

בכירי קבוצת קרסו ארחו ביום חמישי האחרון (ה 20.4) את בכירי ענף הרכב לרגל  השקת רנו גרנד קופה החדשה, שנחתה בישראל. האירוע התקיים במועדון "שבע" בת"א  וכלל מינגלינג, ארוחת ערב בניצוחו של  השף עומר מילר,תצוגה של  מגוון הדגמים. בקטע האמנתי: הופעה של השחקן/ בדרן יובל סמו שהופיע בדמות הקומית האהובה של  אשר נהג המונית מארץ נהדרת. סמו הופיע עם מערכון משעשע שהוכן במיוחד לערב ההשקה וערך קטעי קישור מיוחדים לערב ההשקה.

מימין איציק וייץ מנכל קבוצת קרסו עם אורי דיגמי הבעלים של חברת ביי אנד דרייב ואמיר בלכר מנהל חטיבה עסקית קרסו מוטורס

פייר פאולו רווטי, פרופסור לכירורגיה פלסטית מוורונה איטליה,  הגיע לישראל לרגל השקת מערכת חדשנית בישראל, לשאיבת שומן ומיצוק העור באזור הצוואר והלסת, שערכה חברת פרומדיקס. פרופסור רווטי הנודע, הוא מדריך בינלאומי היצרניתINMODE RF  והגיע לראשונה לישראל לביקור בין 3 ימים בלבד.

מנכל פרומדיקס גבריאל חנני ופרופסור פייר פאולו רווטי (Custom)

דנה פרידר, עינת שרוף וטל טירנגל  נבחרו להוביל קמפיין חדש של רשת מסעדות ההמבורגרים BBB.במסגרת הקמפיין יועלו סרטונים, אשר מתעדים את חיפושי השלושה אחר ההמבורגרים הטעימים והמובילים בעולם.במסגרת הקמפיין יוצאים שלושת הכוכבים הנבחרים למסע קולינארי,ברחבי אירופה, יחד עם מורן פלשנר, סמנכ"לית רשת BBB, במטרה למצוא את ההמבורגרים הטובים ביותר בעולם. ההמבורגרים אשר יבחרו על ידם, "ייובאו" ארצה ויוגשו ב-25 סניפי רשת BBB ברחבי הארץ בחודשים הקרובים.

עינת שרוף בקמפיין לBBB - ההמבורגרים הטובים צילום אלה אוזן. בעולם

ז'ק בר יו"ר ומנכ"ל טמפו וג'יל אסולין מנכ"ל יקבי ברקן, אירחו את מר אנדריי קיסקה נשיא סלובקיה, לסיור היכרות מופלא עם עולם היין במרכז המבקרים של יקבי ברקן בחולדה. קיסקה הידוע בתור חובב יין מושבע, נהנה מסיור היכרות עם עולם היין, ביקור באולם החביות וטעימות מיינות ברקן, מסדרות הפרימיום: SUPERIEUR ALTITUDE,ASSEMBLAGE. מרכז המבקרים של יקבי ברקן אשר נפתח בשנת 2012 הינו מרכז המבקרים הגדול ביותר בישראל, המוקף ביותר מ-2000 דונם של כרמים. קיסקה התרשם במיוחד מחדר החביות של היקב הכולל מעל 6000 חביות של יינות הפרימיום עטורי הפרסים של היקב. לאחר מכן, ערך תצפית על הכרמים, וטעם ממגוון היינות המובחרים של יקבי ברקן. היין שהכי הרשים את קיסקה היה יין הדגל של ברקן, סופרייר קברנה סוביניון. היין אשר זכה במדליות רבות בתחרויות יין בינלאומיות, מייצג את פסגת ההישגים של היקב בתחום ייצור היין והוא מורכב מהענבים המובחרים ביותר, שהתיישנו בחביות האיכותיות ביותר. קיסקה ציין שהביקור ביקב היווה עבורו סיומת מוצלחת וחוויה בלתי נשכחת לביקורו בישראל. בתמונה (מימין לשמאל): ג'יל אסולין מנכ"ל יקבי ברקן, אנדריי קיסקה נשיא סלובקיה, ז'ק בר יו"ר ומנכ"ל טמפו, אמיר בורנשטיין יו"ר יקבי ברקן ופטר וייס ראש מועצת גזר.

1

לקראת יום הזיכרון לשואה ולגבורה אירחו בשבת יאיר וליהיא לפיד מפגש "זיכרון בסלון" מיוחד בביתם לכ- 30 שגרירים מכל העולם. את הערב הנחתה יוזמת הפרויקט, עדי אלטשולר והשתתפו בו שגרירים  מרחבי העולם. בין המשתתפים היו, שגריר גרמניה ד"ר קלמנס פון גטצה ,שגריר הונגריה  ד"ר אנדור נאג'י, שגרירת צרפת גב' הלן לה גל, שגריר פולין יאצק חודורביץ, שגריר דנמרק יספר ואהר, שגריר ארגנטינה קרלוס גרסיה, שגריר הודו פאוואן קאפור,ועוד עשרות שגרירים וסגני שגרירים מכל העולם. במהלך הערב שיתף לפיד את המשתתפים בסיפור משפחתו. הוא סיפר כיצד ניצל אביו ז"ל, טומי לפיד, מצעדת המוות לדנובה כאשר אמו דחפה אותו לתוך תא שירותים ירוק. כשיצאו משם, סיפר לפיד לשגרירים, הבינו שאין להם לאן ללכת ונאלצו תחזור לגטו בתקווה שיגיעו להציל אותם. השגרירים ולפיד קיימו שיח על חשיבות זכרון השואה. בתום השיחה החשובה בסלון ביתו של לפיד, הצטרפו כולם לשירה משותפת של השיר "הללויה" של לאונרד כהן והבטיחו כי ימשיכו להעביר את זיכרון השואה והלקחים החשובים  לארצות מוצאם. פרוייקט "זיכרון בסלון" התקים ב 15 אלף בתים בישראל. במסגרת הפרוייקט ניצולי שואה ובני משפחותיהם מגיעים לבתים של מארחים פרטיים ומספרים את סיפורם האישי.

2

 

השבוע התקיימו צילומי סרטון פרסומת לעונת אביב-קיץ 2017 של רשת אופנת הבייסיק HOODIES בהובלת הפרזנטורית הצמודה בר רפאלי, המובילה את הרשת זאת העונה השביעית. הצילומים התקיימו באצטדיון רמת גן שם בר הצטלמה באווירת קיץ אורבנית, צעירה וקלילה ברוח המותג, כשהיא לבושה במיטב פריטי המפתח של הקולקציה, המתאפיינת העונה בגוונים של צבעי תבלין וכוללת מגוון רב של שמלות, מכנסים וחולצה בשילוב אפרט ספורטיבי, מכנסוני ג'ינס ועוד.לסט הגיעו בכירים בהנהלת הקבוצה כולל אורן בר-גיל סמנכ"ל שיווק ובעלים של קבוצת HOODIES, ניצן ישראלי מנכ"ל רשת HOODIES ושותף בקבוצה, קארין שוק מעצבת ראשית ושותפה בקבוצה, תמר מושקוביץ מנהלת השיווק של קבוצת HOODIES ומירי אמקיאס מנהלת שיווק והפקות.

3

 

במסגרת חגיגות יום ההולדת שלו, החליט דץ להצפין לכיוון אזור נתניה עם ידידתו מוניק בן מלך, כדי לחגוג חגיגה כפולה עם ידיד ותיק שלו, מוטי סטרוקובסקי, הבעלים של מסעדת "זויה גריל בר", אשר נפתחה ממש בימים אלה בתחנת הדלק על כביש החוף (תחנת דלק "השחר" נתניה, כביש 2, לכיוון דרום). דץ ומוטי חברים עוד מ-1985 כאשר מוטי היה מנהל ההצגה של דץ, ומאז הפך לאיש עסקים חובק עולם, כשבבעלותו גם מסעדת אבראג' היפואית. לאחרונה החליט מוטי שגם לתושבי השרון ונתניה מגיעה מסעדה על הדרך, וזאת לאחר שנוכח שכיום בכל המקטע שבין חדרה ועד לגלילות, לא קיימת מסעדה שכזאת למשפחות, לחברים וגם לפגישות עסקים ככה על הדרך. מסעדת זויה גריל מציעה סלטים טריים, בשרים על האש, דגים ומנות מתחלפות, ומעוצבת כמסעדת פאר אבל עם מחירים שוים לכל נפש.

4

באירוע חגיגי הושק בחיפה מלון "לה קפלה" – מלון העסקים החדש בקסטרא בנוכחות ראש העיר יונה יהב, מנכ"ל משרד התיירות אמיר הלוי, מנכ"ל העירייה גדי מרגלית, חדווה אלמוג ממלאת מקום וסגנית ראש העיר, סגנית ראש העיר ויו"ר העמותה לתיירות יוליה שטראים, ברכה סלע מזכירת העיר. עוד נראו יובל רבין ונטלי אהרון, אלון ואורטל אולמן, בטי רוקאווי, דפנה ארמוני, אנשי עסקים, אנשים מתחום התיירות ואנשי חברה ידועים. על ההפקה ניצחה דפנה אולמן בארי מבעלי המלון, המנהלת את הכנסים ויחסי הציבור. מלון לה קפלה, מלון העסקים החדש בחיפה שייפתח בקרוב, מגדיר מחדש את תחום האירוח העסקי ומהווה מלון בוטיק העומד בסטנדרט משלו. מיקומו לצד מתחם ההיי-טק של חיפה, לצד מרכזי הקניות, התרבות והספורט של העיר, ובמרחק הליכה מהטיילת הנמתחת לאורך חופי חיפה. המלון משתרע על פני שתי קומות וכולל שלושים חדרים המאובזרים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר לשהות מפנקת בחדרים ובסוויטות הדו-קומתיות .לרווחת האורחים קיים במלון חדר כושר חדשני, טרקלין עסקים ואולם כנסים מפואר והוא ייפתח רשמית במהלך חודש מאי הקרוב. מלון לה קפלה, הינו חלק מקולקציית מלונות בוטיק ייעודיים בחיפה של יזמי הנדל"ן החיפאיים דוד בארי ומשה בארי. היזמים הקימו את מלון הדירות G38 הפועל מספר שנים במושבה הגרמנית וזוכה להצלחה רבה בעיקר בקרב קהילת הבהאים העולמית. כמו כן דוד בארי מקים בימים אלה בשותפות ארומה ישראל את מלון שומאכר הממוקם בלב המושבה הגרמנית בחיפה.

5

 

הקומיקאי ירון ברלד המשמש גם כפרזנטור של חברת ההנעלה העולמית סקצ'רס, רק נחת בLA-, וכבר רץ לשדרת הכוכבים בכדי להשתטח על הכוכב של הכוכב שהוא כה מעריץ ,רובין ווילאמס. כמו כן הוא עשה סיבוב בפרארי לכיוון השלט של הוליווד, כולל אח"כ שופיניג ברודיאו דרייב. בעיקרון הוא גם השתתף במרתון לוס אנג'לס בחסות סקצ'רס, אולם לא עמד במשימה כיון שחש לא בטוב לקראת קו הסיום, ופראמדיקים שעמדו ליד קו הסיום, עזרו לו לחזור לעצמו.

6

לנקום, בית היופי הצרפתי ערך באווירה האגדית של מונקו ארוחת ערב סביב הנושא "הכוכבות והנשים המופלאות של לנקום" Lancôme Stars & Wonders לכבודן של ג'וליה רוברטס, קייט וינסלט ופנלופה קרוז. המקום הזה, המהווה מקור השראה נצחית עבור אמנים אינספור, נלכד לעד ביצירות מופת קולנועיות, דוגמת סרטו של אלפרד היצ'קוק "לתפוס גנב", שצולם בנסיכות מונקו. 270 אורחים בינלאומיים השתתפו בערב המרהיב שחלק כבוד והוקיר נשיות, יופי, אושר וגְדוּלָה, וצפו במופע בלט קינטי. השולחנות הקסומים קושטו במאות ורדים, כלי קריסטל ונברשות שהפכו את הלילה לחוויה על-זמנית. ארוחת הערב, שנצצה בנוכחותן הזוהרת של שגרירות לנקום, הסתיימה בהופעתו של הזמר האוסטרלי ג'וזף סלוואט  Josef Salvat, שסחף את האורחים לשיר עימו את השיר הקלאסי של אריתה פרנקלין Say a little prayer. מלבד ג'וליה רוברטס, קייט וינסלט ופנלופה קרוז, פרנסואז לימאן, מנכ"לית לנקום העולמית, קיבלה את פניהם של האורחים המכובדים שהגיעו.

7

 

קהל נלהב זכה בסוף השבוע לחזות במחזה אישי, מצחיק ונוגע ללב, המגולל את סיפור חייו של ארנולד, דראג קווין יהודי מניו יורק, בחיפושיו אחר אהבה, כבוד ומסורת, בעולם שלא מקבל את מי שהינו. בין הצופים: ראש עיריית תל אביב יפו רון חולדאי ורעייתו יעל, מוטי רייף, מיכאל אלוני, חנה לסלאו, אמנון דיק, ורבים אחרים. אורח חשוב במיוחד היה לא אחר מאשר שמעון גרשון, אחיו של מורדי, שמשחק בתפקיד הראשי. גרשון הגיע יחד עם אשתו השחקנית מלי לוי. את ההצגה מביים נתן דטנר, לאחר ששיחק באותה ההצגה לפני 33 שנים, ומשחקים: מורדי גרשון, אקי אבני/נתי רביץ, מיקי קם/רבקה מיכאלי, ריקי בליך, עומר דרור, איתמר כרמלי/גיל סרי, "האחיות לוז" – שירה ז' כרמל, יפעת זיו, ענת מושקובסקי.

8

השבוע התקיימו צילומי קולקציית קפסולה של המעצבת סיגל דקל וחברת האופנה קרייזי ליין, בכיכובה של הפרזנטורית גלית גוטמן. הצילומים התקיימו במגדל מאייר המפואר ברחוב רוטשילד בת"א בקומה ,40 בלופט יוקרתי במיוחד ממנו ניתן לראות את כל ת"א והים, אשר נתנו הרגשה של חופשה ורוגע. קולקציית הקיץ של קרייזי ליין מתאפיינת בקו מודרני קלאסי שמתחרז עם דינמיות עכשווית עם דגש על הפרטים הקטנים. בקולקציה פריטים קלאסיים בשחור/לבן עם דפוסי נקודות גדולות וקטנות מונוכרומאטיים, ג'קטים מחויטים מבדי ז'קארד מיוחדים ושמלות בדפוסים גאומטריים לצד דפוסי פסים משולבים בפרחים. לצד המראה הרומנטי, יש גם קו מחויט מעוטר בעדינות בניטים בבד גמיש. הקולקציה הלא פורמאלית היא בגווני שחור, כסף, זהב ושמנת, מבדי תחרה משולבים בשחור/לבן משיפון רקום ומשלות לורקס בסגנון מיסוני. בגיזרת האקססוריז ניתן למצוא תיקי ערב ותכשיטים המתכתבים עם מיטב הטרנדים העכשוויים לצד עיצובים בקווים קלאסיים ונקיים: תיקי קלאצ' בדוגמת מעטפה וחיתוכים גיאומטריים , תיקי ערב בסגנון וינטג'.בגזרת התכשיטים מוצעות שרשראות  במגוון אורכים בשילוב תליונים טרנדיים של דיסקיות מתכת, חרוזי תפילה, חרוזי קריסטל ושיבוצי אבנים.

9

לראשונה יצוין בישראל יום הפרעצל הבינלאומי, בפסטיבל בווארי אותנטי אשר יתקיים במסעדת ה"בירגארטן 1040 " בנמל תל אביב. הפסטיבל יתקיים בתאריכים 27-28 לאפריל  בסופ"ש שכולו  בירה ויינשטפן  קרה במגוון ווריאנטים,  ופרעצל משובח מבית Bretel Zach" בעבודת יד ישר מהתנור. בנוסף, ייהנו המבקרים ממוסיקה חיה, מגוון פעילויות משעשעות (קליעת פרעצלים למטרה, חריזת שרשראות פרעצלים ועוד…). בירגארטן  1040 ממוקם בביתן 16 בכניסה הצפונית לנמל תל אביב מכיוון חניון רידינג ממש בסמוך לגשר המנעולים בלב המרחבים הירוקים של נמל תל אביב. לרגל יום הפרעצל הבינלאומי יארחו הבעלים של "בירגארטן 1040" אבי רפופורט ודנה אטיאס אשתו, את שף דניאל זך שנחשב לאחד השפים הוותיקים והיצירתיים בארץ, אשר מנת הפרעצל החם שלו, הפכה למנת הדגל שמזוהה עמו עוד מימי "כרמלה בנחלה".

10

כניסתו של השף מושיק רוט לרשת "שמונה", הביאה ליצירת תפריט חדש ומורחב. רשת "שמונה" המתמחה במנות שף כשרות, מתרחבת ופותחת מסעדות חדשות בהרצליה, בית שמש, בירושלים, בקרית ביאליק ובאשקלון על המרינה. התפריט החדש מכיל מנות המותאמות לילדים, כדי לעזור למשפחות לצמצם את יוקר המחיה. לדברי ניר עמר, מייסד "שמונה": אנו מקפידים לפתוח סניפים בפריפריה במקביל למרכזי ערים גדולות, כדי להגיע לקהל שהוזלת מחירי המזון מהותית יותר עבורו. בניגוד להנחה שמזון ה"לואו קוסט" הוא טרנד חולף, בענף המסעדנות מבינים שמדובר בשינוי בתחום. המסעדות החדשות מצטרפות למסעדות הפועלות כיום בערים בת ים, חולון, ראשון לציון, נתניה, חיפה, ירושלים, באר שבע, קרית מוצקין, חדרה ועפולה. כל סניפי הרשת בהכשר הרבנות הראשית.

11

חברת פריניב צילמה את קמפיין הטלוויזיוני הראשון שלה, בהשתתפות הסטנדאפיסט רועי צדוק, מסדרות הטלוויזיה "שאול", "קוויקי" ועוד. החברה השקיעה בקמפיין כ-1.5 מיליון ₪. הקמפיין צולם במתחם "התחנה" בתל אביב על ידי חברת ההפקה שירן בר- בונקר, עם דוכן שייקים מפונפן תל אביבי בו מוצגים סרטונים מצחיקים, בהם נראים אנשים מגיעים לדוכן מיצים תל אביבי, מזמינים שייק ומקבלים מרועי צדוק שייק בבקבוק מהסדרה החדשה של פריניב. מנכ"ל פריניב עידו יניב, שהגיע לסט הצילומים ,החל גם הוא למכור בקבוקי שייקים לעוברים והשבים שהתקבצו מסביב. את מהלך השקת הקמפיין מוביל משרד הפרסום "ליאו ברנט".

12

קבוצת סיטי טיים ישראל המחזיקה במותגי על בתחום התכשיטים- תכשיטי PANDORA, תכשיטי DF- DIAMONFIRE  , שעוני TOMYY HILFIGER, שעוני JUICY COUTORE, שעוני TRIWA ורשת השעונים ותכשיטים JACKIE-O, קיימה את אירוע הלקוחות העסקיים השנתי תחת הקונספט- TO THE NEXT LEVEL. אל האירוע הוזמנו בכירים בתחום התכשיטים בישראל, בהם איציק יעקובוב, רונן יעקוקוב, רונית קניאס, אלכס קומן ועוד. באירוע לקחו חלק בכירי קבוצת סיטי טיים אשר הציגו סיכום שנתי לשנה החולפת וכלים עסקיים לצליחת 2017 : הלנה קצן – בעלים ומנכ"ל קבוצת סיטי טיים, רן קאירי – משנה למנכ"ל סיטי טיים, מיה מילצקי – סמנכ"לית השיווק קבוצת סיטי טיים ואיתן פונו- מנהל המסחרי של הקבוצה. במסגרת האירוע נערכה הרצאה בהנחייתו של ד"ר אלכס קומן בנושא כלים שיווקיים בתחום הריטייל. האורחים נהנו מארוחת גורמה בניצוח הקייטרינג "מגי ותולי". האירוע התקיים בבצרה, בגרין האוס של מגי ותולי.  

13

דוד וינשל (80) כיהן כמנכ"ל משרד השיכון ולאחר מכן כמנכ"ל בנק ישראל. לאחר למעלה מעשרים שנות שירות בסקטור הציבורי, עבר לסקטור הפרטי. כיהן כמנכ"ל רשת השווק " שופרסל", כמנכ"ל חברת ההשקעות "כלל ישראל" כיו"ר "מגדל חברה לביטוח" וכיו"ר הועדה הסטטוטורית למניות בנק לאומי המוחזקות על ידי המדינה. לפני מספר שנים עבר מעולם העסקים לעולם הספרות, והחל בכתיבת סיפורים. הוא השתתף בסדנאות כתיבה בהנחייתו של הסופר ד"ר אמנון ז'קונט, ובסדנת כתיבה בהנחייתה של המשוררת ליאת קפלן. את ספרו החדש שהינו אסופת סיפורים קצרים, בחר להוציא לאור ב"אופיר ביכורים" שביהוד.

14

 

השחקן דין מירושניקוב, כוכב פולמון ותאג"ד, בילה במלון בוטיק טמפלרס במושבה הגרמנית בסופשבוע חיפאי, ומיהר חזרה למרכז כדי להספיק למסיבה של בלאק קופי עם און רפאלי.

15

נבחרת מעצבים ישראלים וביניהם אידית תשובה, ליאת הראל, אושרה לב, יפית שליט ואתי וונדרמולן, יחד עם יגאל סייג, בעלי 'רשת אליתה ליוינג', שבו ארצה מתערוכת העיצוב SALONE DEL MOBILE  במילאנו. בתערוכה פגשו בכירים בענף ביניהם את ג'וזפה ויגאנו, מעצב הבית של מותג היוקרה האיטלקי DANDY.

16

עמותת אור למשפחות בראשותה ובבעלותה של סא"ל במי"ל עירית אורן גונדרס,  קיימה אירוע לציון סיכום פעילותה במלון קרלטון בתל אביב, בראשותו של יו"ר אגודת הידידים מר משה אדרי. מכובדים נוספים שהגיעו: איש העסקים אהרון פרנקל, שלום פפיר סגן נשיא הבורסה ליהלומים, עדה וקובי אשרת, אלי מנטבר, ליאור חנס רו"ח יעקב חנס, יוסי נחמיאס מנכ"ל ביג שופ, כרמית ומנו גבע, האדריכל יואב איגרא, איריס בן דרור מבעלי חברת פלג ניל ועוד.

17

רשת נעלי TOGO השיקה את קולקציית המותג לקיץ 2017 וקולקציית  קפסולה בעיצובה של הפרזנטורית שיר אלמליח, באירוע השקה נוצץ בנוכחות אנשי עסקים ונשות חברה בספיק איזי ברוטשילד. קולקציית אביב קיץ 2017 מאופיינת במספר טרנדים מרכזיים בולטים, המציגים אופציות אופנתיות לקהל הלקוחות של המותג. רשת נעלי TOGO ברשות המנכ"ל מאיר נג'יבי הוקמה בשנת 2002 ומיום הקמתה מונה למעלה מ-72 סניפים בפריסה ארצית. הרשת מציעה בתחום ההנעלה, וכעת גם אקססוריז את מגוון הטרנדים החמים של עולם האופנה במחירים נגישים לצרכן. בין המוזמנות שהגיעו לאירוע : הפרזנטורית שיר אלמליח, קארין עליה מלכת היופי של ישראל, מיה קרמר, ילנה ראלף , שרון איילון, גלית שרצקי, לי אלון, סיוון צבאן, אורנה נאוי, והדוגמניות : לי המר, ויקה ויסוצקי, רומי נסט, גל גברעם ועוד.

18

השבוע התקיימה תערוכת תאורה הבינלאומית EUROLUCE לשנת 2017 במילאנו. בתערוכה הוצגו חידושים טכנולוגיים ועיצוביים של המותגים איטלקיים ובינלאומיים. נציגי חברת קרני תכלת, המובילה בארץ בתחום התאורה והמייבאת הבלעדית של המותגים המפורסמים כמו MOOOI, FLOS, TOM DIXON ו-CONTARDI, הגיעו לביקור בתערוכה למטרת היכרות עם חידושים בעולם התאורה ופגישה עם ספקי החברות העולמיות המובילות לתאורה דקורטיבית וטכנית. בין נציגי החברה היו ניסים בן שוהם מנכ"ל "קרני תכלת",  ורד קוריסקי סמנכ"ל השיווק ומכירות של "קרני תכלת" חוה בינדר, מנהלת קשרי אדריכלים של קרני תכלת, ורונית קובה-מדר מעצבת תאורה של החברה.

19

למעלה מ-100 יזמים ובעלי עסקים השתתפו בכנס "המוצר הדיגיטלי הראשון שלי", שהתקיים בבית ציוני אמריקה, בהנחיית המנטורית לשיווק בוידאו ולבניית מוצרים דיגיטליים, לירון מור. במהלך הכנס הוצגה הגישה החדשנית לניהול עסקים, הכוללת בניית מערך מוצרים ושירותים דיגיטליים, המאפשרים לבעלי עסקים להגדיל את החשיפה האישית, ליצור מנגנון הכנסה פסיבית, "לשכפל את הזמן" שלהם,להיכנס לשווקים חדשים בארץ ובעולם, ולמנוע שחיקה כתוצאה משעות עבודה מרובות. במהלך אותו היום ניתנו למשתתפים מגוון כלים פרקטיים לבניית המוצר הדיגיטלי הראשון שלהם, והתקיים פאנל בעלי עסקים, שיצרו מוצרים דיגיטליים מוצלחים, ושיתפו בטיפים מניסיונם האישי. בפאנל השתתפו: האחים מור, שבנו קורס דיגיטלי לאימוני כושר בשיטת DIY, אביב גיל, מי שבנה את הקורס הדיגיטלי "בריאות ומשקל מנצחים ב-60 יום" ואפרת לקט הידועה בכינויה "אמא מאמנת", מי שבנתה פלטפורמה דיגיטלית בינלאומית לאימון אמהות ולהתמודדות עם אתגרי ההורות במאה ה-21.  

20

ג'רי בנינגהוף ((Gary Benninghoff מונה למנהל השיווק והמכירות של קבוצת "מעדני יחיעם" בארה"ב. בניגהוף, תושב ניו יורק, כיהן בעבר בתפקידים בכירים בתחום השיווק והמכירות בחברות Farmland Foods , Proctor and Gamble Kraft , Heinz Frozen Food Division , McCain Foods ובעל מעל ל- 25 שנות ניסיון בתחום. במסגרת תפקידו יהיה אחראי על מערך השיווק והמכירות של מותגי חברת יחיעם בארה"ב, כולל מותג חברת הבת האמריקאית של יחיעם A&H . בשנת 2012 רכשה מעדני יחיעם את חברת A&H (אייבלס אנד היימן), הנחשבת למותג ידוע ואיכותי בתחום מעדני הבשר, עם היסטוריה של מעל ל- 60 שנה בשוק הנקניקיות, הנקניקים ומוצרי המעדנייה הכשרים. כל מוצרי החברה מיוצרים מ- 100% בשר בקר, כשעל לקוחותיה נמנות רשתות השיווק המובילות בהן COSTCO, SHOPRITE, STOP AND SHOP, BJ'S. יוחאי נאמן, מנכ"ל מעדני יחיעם, מסר כי, יחיעם הינה היצואנית המובילה של מעדני בשר מישראל לארה"ב, לאירופה ולקנדה. בשנת 2017 צפויה החברה לייצא מעדני בשר בהיקף כספי של כ- 30 מיליון שקלים. השוק האמריקאי הינו שוק היעד העיקרי של החברה בחו"ל. לדבריו, שילוב הכוחות שבין היצוא מישראל ובין היצור בארה"ב, הופך את יחיעם לשחקנית מובילה בשוק האמריקאי הכשר בתחום מעדני הבשר.

21

לי גת מונתה למנהלת מערך תקשורת והסברה במרכז הרפואי שיבא בתל השומר. לגת ניסיון רב שנים כדוברת וכיועצת תקשורת, ובין היתר כיהנה כיועצת התקשורת לשר האוצר ולשר הפנים. בשלוש השנים האחרונות שימשה גת כדוברת המרכז הרפואי שיבא, ומביאה איתה לתפקיד החדש היכרות רחבה עם משרדי הממשלה, עם גופים ציבוריים ועם התקשורת הישראלית. גת תהיה חברת הנהלת המרכז הרפואי. גת, בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה מהאוניברסיטה של מרילנד, תואר שני ביישוב וניהול סכסוכים מהאוניברסיטה העברית, ולימודי ניהול ציבורי בבית הספר לממשל הרטי, בברלין.

22

עמוס שפירא יו"ר אלו"ט, ואיתן מזרחי המנכ"ל, אירחו אתמול יום עיון שנתי לזכרה של לאה רבין, יו"רית והנשיאה הראשונה של אלו"ט, כאשר היום הוקדש השנה לשילוב אנשים עם אוטיזם במעגל העבודה ובתעסוקה. בין הדוברים והאורחים היו: דליה רבין, יובל רבין, מאיר שני, לשעבר יו"ר אלו"ט, רני רהב חבר במועצה הציבורית של אלו"ט, וגם אורן הלמן סמנכ"ל רגולציה בחברת החשמל ומייסד ארגון "סיכוי שווה", שקרא לעבור משיח של רווחה וחמלה, לשיח של עבודה וכלכלה. לדבריו, המשק מפסיד בכל שנה 7 מיליארד ₪, כתוצאה מאי העסקתם של עובדים עם מוגבלויות. עוד השתתפו באירוע אנשי מקצוע, הורים ובעלי עניין.

23

1 תגובה

להשאיר תגובה