ננסי ברנדס חוזר, שולה קיסרי מציגה תערוכה וירון מיניקובסקי על השטיח האדום. הטריבונה, רכילות עסקית 

הפילנתרופ ואיש העסקים דריו וורטהיין, חגג עם חמישים מראשי המשק את מינויו ליו"ר World Ort. דריו הידוע באהבתו לישראל, הינו בן למשפחה יהודית עשירה הנמצאת בארגנטינה כבר 100 שנה. קבוצת וורטהיין, בניהולו של דריו, עוסקת בטלקום (בבעלותה טלקום איטליה וטלקום ארגנטינה), ביטוח פנסיוני, בנקאות תשתיות. בין הבאים לחגוג היו: שמואל סיסו מנכ"ל World Ort בלונדון, אבי גונן מנכ"ל World Ort ישראל יוחנן דנינו, אלי אליעזרא, ליאון רקנאטי, שלמה גרופמן, ח"כ לשעבר מאיר שטרית, עמוס מלכא, עידו דיסנצ'יק, דוד אפרתי, אילן גרינבוים, מיקי צלרמאייר, יהודה רווה, חיים מילר ורבים אחרים.

טריבונה 1 - שיטרית

הנהלת לקסוס ישראל השיקה את ה- Lexus Gallery, אולם התצוגה החדש והקונספטואלי של לקסוס בלב ת"א. האולם נמצא בבניין הבנק לחקלאות, אשר הוקם בפינת הרחובות קרליבך והחשמונאים בשנות ה- 50' של המאה הקודמת. במשך עשרים השנים האחרונות, עמד הבניין נטוש והוצאה עבורו תכנית הריסה אולם ביוזמת לקסוס, שופץ המבנה ונגנזה התכנית להריסתו. במתחם המחודש יוצגו, לצד רכבי היוקרה, תערוכות מתחלפות ויתקיימו אירועי תרבות, בהם הרצאות, הופעות ומפגשים בנושאים שונים. על הצד הקולינרי הופקד השף אסף גרניט, ששמח לפגוש באירוע את הקולגה דושי לייטרסדורף, מבעלי מסעדת "דלאל" ואת הקולגה הטלוויזיונית איה קרמרמן, מנחת התכנית בייקאוף ישראל. בעמדת ה-די.ג'יי. התמקמה השחקנית והזמרת חן יאני. כפיצוי על עבודתו הקשה באירוע, את הדרך הביתה עשה השף גרניט ברכב לקסוסRX  אותו קיבל לסופ"ש, שהיה אותו הדגם שחיכה לאלטון ג'ון אשר נחת בישראל בדיוק באותו הזמן. דרור גורלניק, מנכ"ל לקסוס ישראל, אירח באירוע גם את עודד מנשה, הנוהג אף הוא ברכב לקסוס.

טריבונה 2 - לקסוס - עודד מנשה, דושי לייטרסדורף ואסף גרניטהדוגמנית ומעצבת הפנים ג'ני צ'רוואני החליטה לחגוג את בואו של הקיץ. איך לא. השורדת במיל. קפצה לרשת ההלבשה התחתונה "אולה/הופ" ברמת השרון והתאבזרה בבגדי-ים ולנז'רי לוהטים. טיפלה בה באופן אישי אתי כביה, מבעלי הרשת המייבאת את הקולקציה המגוונת של מותגי פרמיום בהלבשה תחתונה. בין המותגים נמצא המותג הברזילאי Hope, Mimi Holliday  האנגלי, המותג הקולומביאני Touche,, Berlei  Gossard, המותג הברזילאי Cia Maritima ועוד. ג'ני בחרה בעיקר בפריטים של Touché Collection שהינו מותג עולמי מוביל בהלבשה תחתונה ובגדי ים, המשווק כיום במעל 25 מדינות ברחבי הגלובוס, וכעת מושק לראשונה בארץ על ידי רשת ההלבשה התחתונה Olla .lingerie/Hope  

0baebb9a-7f23-4576-a150-d348c9d26af0

ח"כ נאוה בוקר פיזזה בצעד תימני על הרחבה בחינה אותנטית שערכה לבתה פז ובחיר ליבה ציון רובין. החינה כללה חגיגה צבעונית ומרהיבה של תלבושות תימניות מסורתיות יפיפיות, שהוחלפו בפרק השני של הערב לתלבושות מרוקאיות מסורתיות מרשימות, וזאת כדי לא לקפח אף צד של הזוג הצעיר. אבל השמחה היתה מהולה בעצב – ושנאווה בירכה את הזוג, לא נותרה בקהל עין יבשה, כשאמרה כמה היה חסר תת ניצב ליאור בוקר ז"ל, שגידל כאב את פז מגיל 6.

טריבונה 4 - נאוה בוקרננסי ברנדס חזר לאיתנו ובמרץ. כמידי חודש הוא ממשיך את מסורת "בוקר של תרבות" בתיאטרון רמת גן, בפני אולם מלא של מבקרים. בשבת האחרונה הוא אירח פאנל בו השתתפו דני יתום, אשר ביקש לתת צ'אנס לליברמן, פנינה רוזנבלום עם הטיפים הקבועים שלה, כיצד להיראות טוב כמוה, ד"ר אלי פישר מחברת "פישר" סיפר כיצד להגן על עור הפנים בקיץ, וגילת אנקורי השחקנית עם טיפים כיצד לשמר מערכת נישואין אחת טובה כמו שלה, במשך שנים כה רבות. באמנותי שר איתן מסורי לצד זמרת האופרה אגם אנגלרד.

טריבונה 5 - ננסיבירושלים התקיימה בפעם הראשונה, על שטיח אדום באורך 80 מטרים, תצוגת אופנה במתחם הרחובות בצלאל ש"ץ, בהשתתפות מעצבים מקומיים וארציים, כחלק משבוע העיצוב הירושלמי. בתצוגה הוצגו תוצרים של מעצבים ואמנים הפועלים במתחם: מעצבים בעיר, סופיה, חומי בוטיק, ענת פרידמן, מיכלי, קליר, עלית תכשיטים, נערה, אורטל ועוד. זו פעם ראשונה שהמעצבים הפועלים בשכנות במשך שנים, משתפים פעולה יחדיו, כדי לבצע מהלך נוסף שיחזק את המתחם כאבן שואבת למעצבים איכותיים בירושלים. את התצוגה הפיקה שרון חזום, והוביל אותה מעצב העל ירון מינקובסקי יחד עם בתו אורי, מעצבת צעירה בחסד עליון גם היא. המתחם הקסום עוטר בעשרות אלפי פרפרים, כמו גם שמלת ה״פינאלה״ שעוצבה במיוחד על ידי ירון מינקובסקי, לקונספט של התצוגה: ״החופש ליצור״.

טריבונה 6 - ירון

בשישי האחרון נערכה תערוכתה של הציירת- עתונאית שולמית קיסרי בגלריה של חברתה, הציירת הנודעת רחל טימור. בצעירותה היתה קיסרי תלמידת המדרשה לציור, מורה לציור זוכת מילגת "קרן שרת לאמנים צעירים", תלמידת בית הספר הגבוה בפאריס לאמנות דקורטיבית, וגם הציגה 4 תערוכות שלה,בארץ ובפאריס. אחר כך שקעה בקריירה עתונאית ארוכה ומעניינת ב"הארץ" וב"ידיעות", והתחילה שוב לצייר לאחרונה. הגיעו לברך החברים הטובים: דורין פרנקפורט, גרשון ברם, צביקה ברנד (אחיו של מייק ברנט), נילי טל, סילבי קשת, ברוריה אבידן-בריר, אשת היח"צ רחלי גולדבלט ורבים אחרים.

טריבונה 7 - שולה

מי לא מכיר את "חומוס אשכרה" ברחוב ירמיהו?.. היום גם אלטון ג'ון. ביום שנחת, היישר משדה התעופה הגיעה הפמליה שלו לרכוש עבורו את מטעמי המקום, לאחר שקיבלו המלצות חמות שאכן זו החומוסיה הטובה מכולם. וגם חברת "וגל ישראל" לקראת "יום החומוס הבינלאומי", פנו לבעלי חומוס אשכרה, רותי ודני תבור, והזמינו אצלם קייטרינג ל-250 איש במשרדי החברה בבנין אלקטרה בתל אביב, על טהרת מטעמי המקום: חומוס, פול, מסבחה, גרגרי חומוס. טבילת האש עברה בהצלחה, ובקרוב גם אנשי "בית גוגל" בחיפה יזכו לפינוק דומה מבית חומוס אשכרה.

טריבונה 8 - חומוס אשכרה

קבוצת מכבי תל אביב הצדיעה השבוע לשני ענקי הכדורסל, שחקני העבר קווין מגי ז"ל ונייט האפמן ז"ל. לכבוד טקס ההוקרה, הגיעו לארץ מלאני אשתו של קווין מגי, ומישל אשתו של נייט האפמן. בטקס מרגש שנערך לפני תחילת המשחק, הודתה מלאני מגי למכבי תל אביב, לישראל ולדוד ספקטור שהיה חבר אישי ומיופה הכוח של קווין מגי, בכל התקופה בה שיחק במכבי תל אביב, ומכאן גם המפגש החם עם אשתו מלאני, והיחסים ההדוקים עד היום ביניהם.

טריבונה 9 - ספקטור

זמרת האופרה הבינלאומית חן רייס, המופיעה ברחבי העולם עם זובין מהטה, אירחה בהרצליה בביתה של אמה יפית רייס, קונצרט מיוחד לילדים. המטרה של חן ויפית רייס הינה להקנות אהבה למוסיקה כבר מהגיל הרך, לכן פעם בחודש נערך מפגש מוסיקלי לילדים, כאשר בכל פעם נבחר כלי נגינה אחר להיות המוביל, אם זה חצוצרה או פסנתר ועוד. לקונצרט האחרון הגיעה זמרת האופרה חן עם בתה, ואילו חברתה אשת העסקים דניאלה אורן, הגיעה עם נכדיה.

טריבונה 10 - דניאלה אורן

כ-100 קוסמטיקאיות הגיעו לכנס הארגון כדי לשאול שאלות ולקבל תשובות מקצועיות מד"ר דב קליין, כחלק מפועלו ותרומתו לענף הקוסמטיקה. ד"ר דב קליין העביר הרצאה ייחודית בנושא "קוסמטיקה, פלסטיקה ומה שביניהם" בארגון הקוסמטיקאיות שנערך בתל אביב. מטרת ההרצאה הייתה לעורר שאלות הנוגעות לעולם הפלסטיקה, הקשורות בקשר ישיר לטיפולן של הקוסמטיקאיות. ההרצאה תרמה לקידום הקוסמטיקאיות הרפואיות, כדי להביאן לרמה מקצועית גבוהה יותר מבחינת הידע, יכולת האבחון והייעוץ לקהל לקוחותיהן ובהתאם, להפנותם לגורמים הרלוונטיים להמשך טיפול.

טריבונה 11 - דב קליין

תערובת של אנשי עסקים מהארץ ומהעולם, אספנים, פוליטיקאים ואמנים  שמו פעמיהם השבוע למוזיאון נחום גוטמן לאמנות, לרגל פתיחת  התערוכה "בראש של יזהר כהן", של  המאייר הידוע יזהר כהן. לאחר המינגליג נשאו דברים: יאיר לפיד, לו אייר יזהר במשך עשרות שנים מידי שבוע את הטור בעיתון, רון ירון העורך הראשי של ידיעות אחרונות, הבוס של יזהר והשושבין של התערוכה ומוניקה לביא, מנהלת המוזיאון שאף אצרה את התערוכה. הגיעו להתרשם ולראות איך האיורים עוזבים את אכסניית העיתון, ומקבלים חיים עצמאים על קירות המוזיאון: יעל ואיזי בורוביץ, דני טוקטלי, ד"ר ציפי ויגאל לנדאו, רות וחמי גוטמן, דוב קוטלר, גילה אלמגור, רוני פורר, רוני דיסנצ'יק, רייצ'ל וייצמן, תמר קרוון, הפסל דני קרוון, מישל קישקה, פטריק מזונאב  שגריר צרפת, הפרסומאי גדעון עמיחי, השחקן דרור קרן, המהנדס דב מורן ועוד.

טריבונה 12 - יאיר לפידעשרות אנשי עסקים מעצבים ואדריכלים הגיעו להשקת מותג השטיחים החדש מבית אלי ששון: ג'באני. המותג החדש בהרצליה פיתוח שהינו בבעלותן של האחיות גילה רחל ומיכל ששון, מציע מגוון שטיחי יוקרה אופנתיים. הגיעו לברך: האדריכל בוקי צוקר ובנו האדריכל אסף, הסטייליסטית והמעצבת רונית יודקביץ, אדריכלית ענת בר עם האדריכל שלמה פרנקל, האדריכלית ליאורה פרומצ'נקו- ניב, האדריכלים יובל וגיל נדל, האדריכל עדי סאמט והאדריכלית אידית בראון, האדריכל  מקס ז'אן קלוד, המעצבים נטע פאר דולב ורן דבי ועוד.

טריבונה 13 - יודקביץ

כשמנכ"ל  Visa אירופה בישראל עודד סלומי, צלצל לזוכה הגדולה בחבילת חלומות זוגית אולימפית לריו, הוא לא האמין כאשר על הקו היתה נועה חננאל צינמן מהרצליה, הנמצאת בחודשי הריון מתקדמים, שמיד העבירה את זכויות על הפרס לאביה מוטי לרגל יום הולדתו  ה-70. סלומי נרגש מהמחווה, ארגן מיד מפגש חגיגי, שם מסר לנועה לא רק מעטפת פרס, אלא גם הפתיע את האבא בעוגת יום הולדת.

טריבונה 14 - טריבקס

השחקנית/ דוגמנית דר זוזובסקי התייצבה השבוע על סט צילומי קמפיין מותג האיפור מייבלין ניו יורק, אשר החליט לגייס לטובתו את הישראלית הכי מבוקשת, ולייצג אותם בכבוד כאן אצלנו. זוזובסקי עסוקה מאוד בזמן הקרוב: בשבוע הבא תטוס לשבועיים לעיר הגדולה ניו יורק, אל הסוכנות הבינלאומית בה היא מיוצגת  WOMEN, וגם להכנות לקראת שבוע האופנה כדוברת הישראלית הראשונה של המותג מייבלין ניו יורק.

טריבונה 15 - מייבליןדניאל לובצקי מחבר רב המכרDO THE KIND THING – ובעברית "מתשוקה להצלחה" (הוצאת מטר), סיים לרגל השקת ספרו סדרת ההרצאות בישראל בפני יזמים צעירים, אנשי אקדמיה, עסקים ושיווק, תעשיית המזון ומערכי מתנדבים ברחבי הארץ. במפגש לקוחות חברת אדקיט תחת הכותרת "עתידנות", הוא פגש את גדעון עמיחי, סיגל בראון ונורית הראל בנותיו של ד"ר פישר, דני ושחף סידס בעלי סידס, אבישי ברוורמן, סיגל גפני, דני גלוטר מנכ"ל אופטימל פלוס ועוד. במפגש של ארגון קפיטליזם קשוב שנעל את הביקור, אירחה ד״ר יעל אלמוג זכאי יו״ר קפיטליזם קשוב ישראל את החברים, ובהם אבי שומר בעלים צומת ספרים, דני מרגלית יו״ר זיו האפט BDO, אייל מליס מנכ״ל תנובה,יואל חשין 2BCommunity, עדו הרטוב ועמית לבני מנכ״לי גיתם BBDO ועימאד תלחמי. במפגש עם קהילת יזמי WEWORK  הזמין לובצקי את חברו יו"ר דירקטוריון הדסה, ולשעבר מנכ"ל נטפים וסאיטקס ארז מלצר, לנהל את הדיון, ואת הדיון בארגון הג'וינט, ניהל דניאל בן סימון. לובצקי ניפגש גם אמירה דותן ועם רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב ואיתגר אותו עם בקשה: קח אותי לשווארמה בכיכר.

טריבונה 16 - חולדאיביום שישי נערך בצוותא אירוע ההשקה לספרו האוטוביוגרפי של פרשן הכדורסל שימי ריגר: "לא רק רשת", אשר נכתב יחד עם היזם ואיש העסקים יוסי כהן. במקום נערך פאנל שבמרכזו סיפורים מחייו של שימי, כשמנחה הוא בנו יונתן ריגר מערוץ 2 ובו התארחו מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין וחבר הכנסת עפר שלח. הספר יצא לאור בזכות גיוס המונים באתר הד-סטארט, ויופץ בקרוב לחנויות הספרים. לאירוע הגיעו תומכים רבים בפרויקט, אנשי כדורסל ומדיה כולל גיורא חמיצר, האחים טל ועידו מוסרי, המוזיקאים אלי דג'יברי וברק מורי, אנשי ערוץ הספורט עידו גור וניב רסקין, אנשי הכדורסל בועז ינאי, אפי בירנבוים, גלעד כץ ועוד רבים אחרים.

טריבונה 17 - שימי ריגר

איש העסקים רוני אינסאז, מבעלי רשת ההנעלה SCOOP (סקופ), הפתיע את רעייתו  אזיתה ביום ההולדת 40. בהפקה: מסיבה יוונית מושקעת שהתקיימה באוהל לבן בחוף פלמחים. כ – 250 אורחים ביניהם חברים ובני משפחה, הוזמנו לשעת השקיעה לאוהל ענק בצבע לבן, שהפך לטברנה יוונית. האורחים שהוזמנו קיבלו קוד לבוש: לבן. הם  נהנו  מבר משקאות ענק, ארוחת ערב מפוארת, להקה יוונית  ומסיבת ריקודים שנערכה עד השעות הקטנות של הלילה. באמצע הריקודים הפכו השמיים למוארים, בזכות הזיקוקים הרבים שהופרחו לשמים. רוני ברך את אשתו, והעניק לה במתנה 6 כרטיסי טיסה לחופשה משפחתית בפיליפינים, למשך שבועיים ימים.

טריבונה 18 - סקופ

אהרון שחם, משנה למנכ"ל מלונות דן לענייני משאבי אנוש, המלונאי המעוטר ביותר בישראל, קיבל את פרס יקיר ההסתדרות לשנת 2016 מידיו של מר גרשון גלמן, יו"ר מרחב תל אביב יפו בהסתדרות. הפרס המכובד ניתן לאהרון שחם כאות הערכה מיוחד על פועלו לשמירת זכויותיהם של העובדים ועל תרומתו הרבה למען הקהילה ולהעסקת עובדים עם מוגבלויות ברשת מלונות דן, אשר גם בזכות פעילות זו זכתה החברה בפרס אלוין על העשייה הרבה בתחום זה. אהרון שחם ממלונות דן הינו נציג המעסיקים הראשון אי פעם שמקבל את פרס "יקיר ההסתדרות". הפרס ניתן לאהרון שחם אשר כיהן במשך שנים רבות כיו"ר ועדת העבודה של התאחדות המלונות, שבמסגרתה ניהל לא מעט מו"מ על הסכמי העבודה הענפיים, ולמרות שייצג את המעסיקים, הצליח להעניק לעובדי הענף הישגים שבזמנם היו פורצי דרך, כגון: שבוע עבודה של 40 שעות עבודה ,קרן השתלמות, פנסיה מקיפה, ועדה פריטטית קבועה, הקמת קרן הרווחה, למען עובדים מותשים, קרן הדרכה ומרכז לקידום מקצועי ועוד.

טריבונה 19 - מלון דן
גלעד חורי (35)  מונה בימים אלו למנכ"ל "חוויה" טבריה מקבוצת רשת מלונות חוויה ( נצרת עילית, טבריה אשקלון). גלעד בעל תואר B.A   במנהל עסקים וכלכלה, שימש בעבר כמנהל מלון הספא וילג' בחמת גדר. מלון "חוויה" טבריה הממוקם בלב העיר, נפתח בהשקה מיוחדת, לאחר שעבר ב – 3 החודשים האחרונים תהליך של שיפוץ ושדרוג, בעלות של כוללת של 5 מיליון ₪.

טריבונה 20

31 הערות

להשאיר תגובה