טבעול משיקה את סדרת "המון חלבון"מוצרים עשירים בחלבון המתאימים כמנה עיקרית מוצר הדגל, שניצל תירס, יכיל 50% יותר חלבון.
278898
חברת הרבלייף מציעה תחליף ארוחה מאוזנת – שייק ב-5 טעמים שונים: וניל, שוקולד, תות, טרופי ועוגיות

יקב היוצר משיק לכבוד השנה החדשה קולקציית יינות חדשה לקראת החגים
special-edition_Front_ROSE
חברת התרופות "כצט" (CTS) משיקה: קלציצ'ו D3- בטעם מנטה מרענן טבליות לעיסה המכילות סידן וויטמין D.
קלציצו בטעם מנטה צילום אפרת אשל
מאפיית אנג'ל משיקה:'לחמניות פשוט מלא' לחמניות בטעם נפלא לילדים מ-100% קמח מלא
sg
יצרנית המזון הישראלית "מיה", מרחיבה את סדרת "מוצרי האפייה", ומציעה סילאן טבעי ללא תוספת סוכר וללא חומרים משמרים.
סילאן טבעי 100 אחוז מיה צילום משה כהן
צבר משיקה את סדרת המאזטים – סדרה חדשה המבוססת על ירקות, עשירה בטעם ובעלת מרקם קרמי וחלק, שתעשיר ותשדרג כל ארוחה. סדרת המאזטים כוללת חמישה טעמים שלכל אחד אפיון שונה, בהתאם לשורשי המטבח ממנו נשאבה השראתם
278922
סיימן, יבואנית מוצרי גורמה, גאה להציג לקראת החזרה ללימודים את חטיף הגבינה מיני בייבי בל (babybe )

Image 9950
Image 9950

חברת סיימן, יבואנית מוצרי גורמה גאה להביא לשולחן הישראלי את דיז'ונז' (Dijonnaise) המוצר הצרפתי שיגוון את שוק הרטבים הישראלי. הדיז'ונז' מיוצר משילוב אולטימטיבי של ארבע יחידות מיונז על יחידת חרדל דיז'ון.
דיזונז מבית סיימן
לאחר 22 שנים בהן התרגלנו לראות את פניו של דוגמן בינלאומי על צנצנת הקפה של NESCAFÉ Taster's Choice, מחליף המותג את תווית האריזה ומתחדש בתווית עדכנית.
packshot_new
חברת מילניום מרקטינג, יבואנית המותג ARCOSTEEL בישראל, מציעה לקראת ראש השנה וחגי תשרי מגוון חידושים בתחום הסירים, הסכינים ואביזרי המטבח. לרגל בישולי החג, מציגה החברה את רוסטר האמייל מסדרת Arcosteel Enamel בנפח של 6.5 ליטר.
מדובר בסיר מוארך (רוסטר אובלי) מעוצב בסגנון רטרו בעל שכבת אמייל המונעת הידבקות באופן טבעי. מכסה הסיר משמש גם כמשטח לצלייה היכול לשבת על הכיריים ככלי נוסף בפני עצמו. על פני המכסה משטח גומות המאפשר שימור נוזלי התבשיל ופיזור אחיד שלהם במהלך הבישול.
רוסטר אמייל של המותג ארקוסטיל במחיר 199 שח להשיג בחנויות כלי המטבח המובחרות צילום יחצ
Dream Chef סירים ומחבתות פרימיום מסדרת Averest
הסדרה מיציקת אלומיניום וציפוי NON STICK, דמוי אבן שיש, התחתית עבה במיוחד 4 מ"מ למניעת שריפתה, כל הידיות מבודדות עם ציפוי סיליקון מובנה שעמיד בפני שריטות ועמידה בחום גבוה. היתרון הכי גדול של הסדרה מתבטא בפיזור שווה של חום בזכות המבנה שלו בעל הדפנות הישרות שגם מאפשרות יותר שטח בישול, בישול בריא, יעיל, איכותי ומצריך מעט מאוד שמן אם בכלל. המכסים של הסירים מותאמים גם למחבתות, כל אחד לפי הגודל על מנת לאפשר לאנשים בבית להתמודד עם בעיית האכסון ולסדר את הסדרה באופן מותאם, סיר בתוך סיר, מחבת בתוך מחבת ובלי מכסים כפולים ומיותרים בסביבה. https://travelwithgirls.com/
באדיבות דרים שף סט-אוורסט

תגובות

להשאיר תגובה