רשת "המשביר לצרכן" מרחיבה את פעילותה בתחום ההלבשה התחתונה ויוצאת במהלך שיווקי משותף ובלעדי עם מותג ההלבשה התחתונה המוביל "טריומף"במסגרת המהלך שיוצא לדרך ב26/7 יחולקו כוסות קפה ריקות ברחבי הקניון בהן יוזמנו נשים חברות מועדון לכוס קפה ולייעוץ והתאמה אישית למדידת חזיות מצוות היועצות המקצועי של טריומף. בנוסף  תוכל הלקוחה ליהנות מהטבות ייחודיות בסניפי "המשביר לצרכן"

רשת הכל – בו הגדולה בישראל, "המשביר לצרכן", ממשיכה להרחיב את מחלקת ההלבשה התחתונה, מהמובילות בישראל, עם המגוון הגדול ביותר של מותגי הלבשה תחתונה המובילים מהארץ ומחו"ל. בימים אלה מובילה הרשת עם "טריומף" מהלך ראשון וייחודי בארץ הכולל עמדת קפה ופינות ישיבה שתנדוד בין הסניפים ברחבי הארץ ודיילות שתחלקנה מאות כוסות קפה ממותגות ברחבי הקניון או במתחם הפעילות.

הלקוחות יוכלו לקחת את כוס הקפה ל"בית קפה" שיוקם בסניף, שם ימלאו להן את ה-  CUP בקפה ויזמינו אותן למדידת חזייה. הצוות המקצועי של טריומף יעזור, ייעץ וייתן ייחס אישי לכל לקוחה למצוא את ה- CUP  הנכון עבורה.בנוסף, ייהנו הלקוחות מ – 30  אחוזי הנחה על כל חזיות טריומף.

שיתוף הפעולה מהווה חלק מהאסטרטגיה של רשת המשביר לצרכן להעמיק אחיזה בתחום ההלבשה התחתונה ובכך להמשיך להוביל את הקטגוריה בישראל. מחלקת ההלבשה התחתונה של הרשת מציעה את מיטב המותגים מהארץ ומהעולם, ביניהם "טריומף", "בוניטה דה מאס", "פמינה", "דלתא", lovable, Playtex, Selmark , selene, ,panache    Viania ,   Kom ועוד.

"המשביר לצרכן": "המהלך נועד להעניק  ערך מוסף אמיתי ללקוחותינו והוא חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה של הרשת להוות בית למותגים המובילים בעולם בתחומים שונים. הרשת תמשיך להוביל את קטגוריית ההלבשה התחתונה עם מיטב המותגים מהארץ ומחו"ל, במחירים משתלמים, ועם שירות מקצועי ומסור ללקוחותינו".

תגובות

להשאיר תגובה