להזמין תור לטיפול פנים אצל הקוסמטיקאית – זה כמו להזמין קבלן שיפוצים, להגיד לו שצריך לטפל בבית, אבל בכלל מה שרצית זה ניקיון, ניקיון!!! אז תזמיני עוזרת.קוסמטיקאית מתמחה בניקויי פנים ופילינג, הלכת לקוסמטיקאית שלך לטיפול הזנה או אנטיאייג'ינג- טעית !!! יש גם קוסמים במחיר לא רע והם פחות מזיקים. זה בדיוק כמו לבקש מעוזרת הבית לשפץ לך.צריך ניקוי- הולכים לקוסמטיקאית לניקוי האפידרמיס (השכבה החיצונית של העור  המורכבת מ 5 שכבות) לניקוז שומן, השלת תאי עור או טיפול להמרצת מחזור הדם  למשל מזו או עיסוי.

צריך שיפוץ- הולכים לרופא! רק רופא יכול לטפל בדרמיס, השכבה האמצעית של העור,  לבצע טיפולי הזנה והחדרת לחות  או ליצור סיבים אלסטיים חדשים (על זה ארחיב במאמר הבא)  ומומלץ שכירורג יטפל בהיפו דרמיס, השכבה הפנימית ביותר של העור, לחתוך "עודפי עור" ובמילים אחרות- ניתוחים אסתטיים.

*טבלה להמחשת ההסבר, ככה בערך אמור להיות:

שכבת העור שם שכבה מטפל
החיצונית אפידרמיס קוסמטיקאית
האמצעית דרמיס רופא
הפנימית ביותר היפודרמיס כירורג

 

*רופאים שמבצעים הזרקות בוטוקס יזריקו ממש לעצם, אם כי ההשפעה ניכרת על שכבות העור העליונות. את ההסברים הנוספים מדוע חילקתי דווקא בצורה הזו, תוכלו לקרוא בהמשך סידרת המאמרים.

כאשר קוסמטיקאית מוכרת לך טיפולי הזנה ולחות – היא מזיקה לך. הקוסמטיקאיות מקבלות הדרכה מבעלי אינטרסים, למשל מחברות קוסמטיקה שמזמינות להשתלמויות והדרכות על מוצרים או בתי ספר לקוסמטיקה המזמינים לבוא ללמוד ולהשתלם עוד בנושא הקוסמטיקה. אין מי שיכול לעצור את זה.

היא תמרח ותסיר תמרח ותסיר שוב ושוב מאות כימיקלים על עורך, תקבלו  הסבר נפלא על כמה שזה טוב, זה ימיס, וזה יפתח, זה יסגור, זה יאיר זה יזין, זה לחות וכולי. 1000 כימיקלים ספוגים בשכבת האפידרמיס האומללה שלך שרוצה רק שיניחו לה. בסוף אולי יצא לך WOW אבל שבועיים אחרי כאשר השכבות העליונות של העור יתקרנו, סינדרלה תשוב לשמלת הסמרטוטים.באמת שזו אשליה והיא על חשבוננו, אני לא מדברת על העלויות, אלא על בריאותנו.

בעיניי קוסמטיקאית טובה היא כמו רופאת משפחה, בנוסף למה שכבר ציינתי היא תבדוק תייעץ תמליץ ללכת לתזונאי, דיאטן, נטורופת אנדוקרינולוג, דרמטולוג, רופא הזרקות, פלסטיקאי, היא מבינה בחומרים ובמוצרים – קנו רק אצלה ואם היא מיומנת באיפור קבוע  ובטכנולוגיית הסרת שיער – זה המקום

אגב פעם אחיות היו עושות טיפולי כינים, אז למה לא אצל קוסמטיקאית מתחת ללופה? שווה מחשבה..

 

 

 

תגובות

להשאיר תגובה