פילאטיס לא לנשים בלבד – השיטה שצוברת תאוצה בקרב גברים

בסרט spy יש קטע בו המרגל (ג'וד לאו) אומר לאשת הקשר שלו באוזניה לאחר שהרג 20 אנשים תוך כדי גלגולים על הרצפה ושלל פוזיציות הזויות אחרות: "את רואה אימוני הפילאטיס שלי משתלמים עכשיו"…

אז נכון שהסרט הוא פרודיה, אבל כיום יותר ויותר גברים בארץ ובעולם מבינים את החשיבות של הגמשת וחיזוק השרירים העמוקים, כדי להקל על כאבי גב ושלל בעיות ורצים לעשות פילאטיס.
עדיין כשתגיעו להתאמן בפילאטיס קרוב לוודאי שתהיו במיעוט ,אך המגמה הזו משתנה כשרואים אחוזים הולכים וגדלים של גברים המגיעים להתאמן בפילאטיס.
אז למה יותר ויותר גברים מגיעים להתאמן בפילאטיס?
ואם אתה גבר כיצד הפילאטיס יכול לעזור לך לחיות חיים הרבה יותר טובים?

שלי בר, מדריכת פילאטיס ובעלת רשת מכוני הפילאטיס החדשה freelates מסבירה:

כואב לך הגב? לך לעשות פילאטיס…
כיום אנשים סובלים מאוד מכאבי גב. זה יכול להתחיל מכאבי גב קלים עד להתקפים שיוצרים חוסר תפקוד.
הסיבה לכאבי הגב היא ישיבה ממושכת אם זה במשרד, או ברכב. גם עמידה לא נכונה או סחיבת משקלים כבדים כששרירי הליבה אינם חזקים יכולה לגרום לכאבי גב.

איך הפילאטיס עוזר?
הפילאטיס מחזק את שרירי הליבה- הכוונה לשרירי הבטן והגב העמוקים שנותנים תמיכה לעמוד השדרה ומפחיתים משמעותית את הכאבים. בפילאטיס מבצעים גם תרגילי תנועתיות לגב ומתיחות , תרגילים אלו מניעים את חוליות הגב מזרימים דם וחמצן לדיסקים בגב, ובכך מפחיתים משמעותית או לגמרי את כאבי הגב וגם מונעים פריצות דיסק.
כאשר יש בלט או פריצת דיסק, נוצר לחץ על של הדיסק על העצבים בעמוד השדרה
קחו לדוגמה את שלומי שמאי. שלומי מתאמן בפילאטיס מכשירים כבר חודשיים, לפני האימון הוא מספר שהיו לו כאבי גב כל הזמן, ומאז האימונים הוא מספר שהכאבים נעלמו לגמרי. כמובן שעם שלומי זו הצלחה גדולה מאוד, לעיתים יש רק הקלה בכאבים והם לא נעלמים לגמרי, זה תלוי כמה יש לחץ על העצבים. והזמן שמרגישים שיפור משתנה ממתאמן למתאמן בתאם לסוג הכאב, מקור הכאב, כמות האימונים בשבוע וסוג האימון.

רוצה לשפר את הסקס? לך תעשה פילאטיס…
סקס ופילאטיס מה הקשר? יש קשר והוא אפילו מאוד חזק.
בזמן הסקס הגבר מבצע פעולה באגן של גלגול אחורה וקדימה, התנועתיות באזור זה צריכה להיות גמישה ומשוחררת כדי למקסם את ההנאה של הגבר ושל האישה.
הפילאטיס עובד על גמישות מפרקית- גמישות מפרק האגן ומפרקי הירך, עוזרות מאוד לתנועות האגן של ומשפרות את ביצועי הגבר.
הפילאטיס גם מלמד את המתאמן למודעות גופנית, התנועות עוזרות לגוף להיות גמיש ותנועתי יותר וכך אפשר לבצע מגוון תנוחות מעניינות, כמובן שכשהגב כואב קשה מאוד לתפקד בסקס והפילאטיס כפי שרשמתי קודם מאוד עוזר להקלה ומניעה של כאבי גב.
סקס היא פעילות שמעלה דופק ועובדת על סיבולת לב ריאה. הנשימות המיוחדות של הפילאטיס, נשימות עמוקות ולריאות עוזרות מאוד כשהדופק עולה.
אז קדימה לך להתנסות בפילאטיס ואל תשכח you can leave your hat on…

להיראות מיליון דולר- להרגיש מיליון דולר…
עם העליה בתוחלת הגיל, יש עליה ברצון לשמר את הגוף כמה שיותר צעיר כדי להמשיך להנות מסקס טוב, טיולים, ובכלל מראה טוב שגורף מחמאות.
למרות כל התמיכה לאחרונה ברשת בעקבות התמונות של לאונרדו דה קפריו אשר הצטייד בגוף דד-בוד (גוף של אבא עם כרס וכל הרפיון שמלווה בחוסר פעילות גופנית) אני מניחה שרוב הגברים רוצים להישאר עם גוף מחוטב.
בפילאטיס אתה יכול להיות בן 60 עם גוף ויכולות גופניות של בן 20-30. לא מאמינים? תאמינו.
ממציא בשיטה בכבודו ובעצמו ג'וזף פילאטיס נהנה מגוף חטוב במיוחד אפילו כשהיה בן 80.

שיקום פציעות ספורט…
גברים נוטים יותר להיפצע, בגלל שהם באחוזים גבוהים יותר עוסקים בספורט אתגרי וגם ספורט שגורר פציעות ספורט כמו כדורגל או כדורסל.
לפני כמה חודשים התחיל להתאמן אצלנו בסטודיו יואב כדורסל בשנות ה-30 המאוחרות שהגיע עם כאבי ברכיים וכאבי גב.
הוא התחיל להתאמן בשיטת הפילאטיס ובזכות חיזוק שרירי הליבה, תרגילי התנועתיות והגמישות הוא מרגיש הקלה משמעותית בכאבים.
אז פעם הבאה put the ball in the basket רק אחרי אימון פילאטיס…
שלי בר הינה מדריכת פילאטיס מוסמכת זה 10 שנים, "בוגרת דרור רז", בעלת מרכזים לפילאטיס באזור המרכז ומפתחת שיטת FREELATES החדשה בישראל

תגובות

להשאיר תגובה