שילוב טעמים מושלם

כל אחד מכיר את "קפה גידי"  עם המשפט הזה הגענו בערב חורפי למוסד הרמת גני שכולם מכירים מסתבר, דייטים, מסיבות יום הולדת להורים וגם סתם ארוחת ערב נעימה, הרמת גנים מצביעים ברגליים ומגיעים לכאן.

המקום שממוקם בלב ליבה של העיר, מחזיק גם בתואר הכשרות שמתנוסס לראיה מה שמביא אותו לכלל הקהלים, ובעיקר למנות טעימות ומשובחות שמוגשות במקם במהלך כל היום.

אנחנו הגענו לשם בליל חורף טיפוסי, על הפרק, ביקור וביקורת במסעדה שמתפארת בתפריט חלבי עשיר, אני שלא אוכל גלוטן  הופתעתי לראות שדווקא בעיר כמו רמת גן יש מסעדה שבה המודעות לגלוטן קיימת וניתן למצוא בה לא מעט מנות המיוחדות לרגישויות.

קפה גידי 2

לפתיחה קיבלנו כמה מנות, הראשונה הייתה מנת לחם הבית שהגיעה מלווה בכמה מטבלים שמיוצרים במקום והיו ערבים מאוד לחיך, המנה השניה שהגיעה הייתה סלט יווני שכלל את כל המרכיבים הרגילים, אבל גולת הכותרת שלו הייתה דווקא בגזרת הירקות הטריים שנחתכו רגע לפני והוגשו לשולחן כשהם בוהקים מרעננות, וחציל בלדי שהיגע על מצע טחינה ועגבניות, עשוי בדיוק במידה הנדרשת כשהטעמים של הטחינה והעגבניות מסביב היו נפלאים והתווספו לחגיגה שכבר התרחשה בפה.

df2f16ee-bed3-4092-b357-55a5d9e82e94

אחרי מנוחה קצרה עברנו לעיקריות שהיו לא פחות ממשולמות, התחלנו עם "לברק פרסייאד" שהגיע לשולחן כשהוא שלם, מעוטר בעשבי תיבול אספרגוס ועגבניות קונפי, ובתוספת של ירקות קלויים. הטעמים של הדג התמזגו באופן מושלם עם עשבי התיבול ויצרו חוויה על חושית בחייך, מסוג הדברים שלא ממש בא לך לסיים אבל לפעמים המציאות טופחת לך על הפנים ומותירה את הצלחת ריקה, המנה השניה שהוגשה הייתה נתח ענקי של סלומון בתופסת של פירה . הסלמון שחייב להיות מדוייק באפיה שלו הגיע בדיוק בטעם הנכון, ורוד ועסיסי מבפנים, נימוח בפה ועשיר בטעמים, הפירה היה מצויין ושילוב הטעמים של השניים היה החלטה מנצחת.

9d4f353e-9d69-4032-b391-48d32bd3e52c

קינחנו ב"שחיתות נוסח גידי" כי אם לא קינוח כזה לארוחה מושחתת אז מה כן? מדובר בשכבות של שוקולד לבן, בננות מקורמלות וקרם טופי ואגוזי מלך. ואחרי שקראתם את זה נשאר לכם עוד טעם בפה, לא? כי אנחנו לא באמת רצינו לקום.

ed7b570a-eb65-4541-8779-a3abe2a77c3b

קפה גידי- בן גוריון 108 רמת גן  טלפון: 073-7585647

תגובות

להשאיר תגובה