קבוצת Tatti בשת"פ ראשון עם רשת הגלידות אייסברג, המציעה תפריט קינוחי גלידה על בסיס הגלידות של אייסברג ומוצרי הבייקרי האהובים של טאטי.וכמה זה טעים? יצאנו לבדוק. 

על מוצרי הבייקרי של טאטי כבר נכתבו סופרלטיבים מפה ועד למחר, בית המאפה שהפך למסעדה מצויינת עם כמה סניפים מגיש מנות מצויינות והשיתוף הפעולה עם גלידת אייסברג בדמות קינוחי קיץ היה הצעד הכי מתבקש. בתפריט

גלידת חלווה – על בסיס גלידת שמנת בשילוב עוגיות חלווה

גלידת חלווה על בסיס גלידת שמנת בשילוב עוגיות חלווה של טאטי צילום - מיטל ווינברג (2)

דבר המבקר: הגלידה טעימה מאוד ומתקוה בדיוק במידה הנכונה, טעם החלווה דומיננטי והיא מיועדת לחובבי ההז'אנר, העוגיות של טאטי שמתווסות למנה מעשירות אותה מאוד ונותנות טוויסט מעניין.

גלידת פרג שוקולד לבן – גלידת שוקולד לבן על בסיס גלידת שוקולד לבן בשילוב עוגת פרג שוקולד לבן.

גלידת פרג שוקולד לבן גלידת שוקולד לבן על בסיס גלידת שוקולד לבן בשילוב עוגת פרג שוקולד לבן של טאטי צילום - מיטל ווינברג (3)

דבר המבקר: שוקולד לבן זה שם המחשק ובכמויות, עוגת הפרג נימוחה וטעימה, והשוקולד הלבן שמעוטר עליה מסיבה ומתחתיה יוצר שילוב טעמים מופלא בפה.

גלידת פבלובה – על בסיס גלידת מסקרפונה, בשילוב קולי פטל ומרנג

גלידת פבלובה על בסיס גלידת מסקרפונה בשילוב קולי פטל ומרנג של טאטי צילום - מיטל ווינברג (4)

דבר המבקר: עם יד על הלב אני יכול לומר שאני חובב את הפבלובה, משהו בדבר המוצק הזה עושה לי כיף בלב כשאני נוגס בו, הגלידת מסקרפונה עתירת השומן מוסיפה לטעם במתוק ממילא והפטל החמצמץ מאזן את הטעמים.

גלידת חמאת פקאן – על בסיס גלידת שמנת בשילוב עוגיות חמאת פקאן וגלידת סבלה – על בסיס גלידת שוקולד מריר בשילוב עוגיות סבלה

גלידת חמאת פקאן על בסיס גלידת שמנת בשילוב עוגיות חמאת פקאן של טאטי צילום - מיטל ווינברג (1)

דבר המבקר: הקינוח הכי טעים שתטעמו הוא זה, השילוב הקלורי המטורף של הפקאנים בחמאה, העוגיות סבלה והגלידה עושים את זה לקינוח המושלם.

* ניתן לרכוש את קינוחי הגלידה גם בקופסאות אישיות ב-  tattiבייקרי

Tatti דרך השלום 53 גבעתיים, Tatti Loft אברהם גירון 3 א.ת. יהוד, Tatti Bakery  דרך השלום 53, גבעתיים ;  אברהם גירון 3, א.ת. יהוד

טלפון 03-5392500

איסטגרם: @tattiofficial

 

1 תגובה

להשאיר תגובה