הזמינו אותנו להשקה מרתקת של תפריט טאפס חדש של השף איציק הראל, ממסעדת דגים 206 שבנוי ממטבח פיוז'ן ים תיכון עם נגיעות מהמזרח, המסעדה פועלת כבר 20 שנים וניראה שמשרתת בנאמנות את לקוחותיה.

כשהגענו למסעדה הובלנו לאחד כבוד לשולחן שממוקם מול השף הנדיב והצוות שמגיעים אלינו לשולחן מפעם לפעם עם מנות הטאפס הצבעוניות והמסקרנות, לא יכולתי להוריד מהם את המבט ואת הידיים- כפירותנית אני נוהגת לאכול בידי, כן, הבנתם נכון, פירותנית בעיקרי.

הגענו אחרי ארוחה טובה של מונו קלמנטינה והרגשנו שנפל בחלקנו העונג להגיע למקום בילוי רומנטי בו אני יכולה להאכיל את בן זוגי, והוא לעומת זאת, להתענג. כשמגיעים למסעדה ללא תחושת רעב, הבילוי מקבל היבטים מעניינים. אנחנו פנויים כעת לספיגת אוירה, תרבות, צבעים, ניחוחות, שיחות, חיוכים, נגיעות ודברים מרתקים אחרים.

עיסקית שף - 206 דגים - צילם אפיק גבאי

התחלנו ממש בטוב אפשר להגיד באקססורי של האקססוריז-  מלפפוני הבית המוחמצים ולחמים שנאפו עבור המקום ואיך לא- יין הבית, אדום קברנה של סגל שהוסיף הרבה ריגושים לערב. משבחת ומהללת את תפריט היינות המשובח שכלל יינות ישראליים בלבד, וזאת בכדי לקדם תוצרת מקומית ולתמוך ביקבים כחול-לבן.

את הטאפה המורכב אוכלים ממש כמו בסרטים, מרימים את כל המבנה עם היד, מביאים ניגוב ברוטב המקשט את המנה ישר לפה בביס אחד מקסימום  שניים. אז מה היה לנו שם?

טונה צרובה עטופה בוואקמה עם סלט של סלק וויניגרט, פאני פורי, סוג של בצק הודי, טרטר טונה בלו פין, צנונית, אבוקדו, צ'יפוטלה וקרם צ'יז, סשימי סלמון, פלפל ירוק חריף, שום שחור קיווי וביצי דג דאון על טאקו אורז, קלמארי מטוגן ואיולי פלפלים, רביולי פתוח עם פירות ים- שריפס, קאלמרי, סקלופס פרמזן מגורר וקרם כרישה ולקינוח, קרם טירמיסו שהשף מרשה לאכול או להאכיל באצבעות.

המחיר לזוג הוא 206 שקלים בדיוק כשם המסעדה והוא כולל מנות רבות של טאפסים שפורטו למעלה, ומוגשים לשולחן ברצף אחיד, טעים? מאוד, משביע? גם. אז, שיהיה לכם בתיאבון.

עיסקית שף 159 שקל - 206 דגים - צילם אפיק גבאי

3 הערות

להשאיר תגובה