בפורים הקרוב ילדיכם יזמזמו 'טודו בום' כשהם יתחפשו לצמד סטטיק ובנאל והבנות ישירו 'אצל הדודה והדוד' ויתחפשו לנועה קירל. גם קמפיין METOO  השפיע ובהתאם  לכך צצו תחפושות של 'גירל פאוור'.ואיך מתמודדות הרשתות עם התחרות הקשה שמציבות ההזמנות מחו"ל דרך הרשת "אין לנו בעייה עם זה" מסביר ג'יימי הרננדורנה מחברת  התחפושות 'שושי זוהר' "רק תדאגו שיהיה תו תקן ישראלי כדי שהם גם ישמרו"

עולם התחפושות מחפש כל שנה את הלהיט הבא – מה שישקף את הלך הרוח של הצעירים ועם מי שהם מזדהים וזה לא שונה מכל מה שעובר על החברה באופן כללי: אם בעבר כיכבו תחפושות של בעלי תפקידים חיוניים כמו כבאי, שריף או חייל הרי שבשנים האחרונות התחפושות הופכות ליותר אישיות של ידוענים ודמויות ספציפיות כמו אלזה או ספיידרמן אז השנה זה כבר מגיע לשיא "התחפושות של סטטיק ובנאל" מספר ג'יימי הרננדורנה מחברת 'שושי זוהר תחפושות' "הם הלהיט העכשווי לצד נועה קירל". לפי הרננדורנה כבר לא ניתן להשיג אותם מכיוון שהם אוזלים מהמלאי. רוני ילד בן תשע שאני פוגש באולם התצוגה של החנות יודע היטב למה הוא התחפש לבנאל ולא לסטטיק "סטטיק קצת יותר חנון" הוא אומר.

כיאה לרוח התקופה החנות מציעה מבחר ענק של תחפושות מעצימות של גיבורות על שנותנות מקום של כבוד לכוח הנשי "זה לא רק נעשה בגלל קמפיין METOO" אומר הרננדורנה "אנחנו רואים שבנות רוצות להעצים את עצמן". טרנד היוניקורן משתלט גם בפורים עם 13 תחפושות בגוונים עזים ומתוקים של חדי הקרן, קשתות, כובעים ופאות שיקיות. עוד חדש השנה: זהבית ופזית, הדמויות המתוקות מהסדרה Shimmer&Shine, תחפושת לילדות של ליידי באג 'המופלאה' מהסדרה החדשה, תחפושת של שלד לכל הגילאים וראבל ממפרץ ההרפתקאות

השנה אולי יותר מתמיד יותר ישראלים יזמינו תחפושת מחו"ל דרך הרשת "אין לנו בעייה אם זה רק צריך לדאוג שהן יהיו בעלי תו תקן ישראלי כדי שהן לא יפרמו ויהיו איכותיים".

לפרטים נוספים :   

www.shoshi-zohar.co.il   

תגובות

להשאיר תגובה