מחפשים ציוד כושר וספורט איכותי ומתקדם עבור המתאמנים שלכם? כדאי שתגיעו לאתר או לחנות של חברת מדיק סנטר ספורט, המחזיקה במלאי גדול ומגוון של ציוד כושר,פילאטיס, ספורט ובריאות. מדובר בציוד החדשני והטוב ביותר שאפשר לבקש.

כל מי שעוסק באימון גופני, בין אם פילאטיס, יוגה, פיזיותרפיה, מאמן כושר, אירובי או עיצוב הגוף, שואף לספק למתאמנים ציוד כושר וספורט איכותי ומתקדם. הכתובת הנכונה היא מדיק סנטר ספורט המספקת ציוד שעומד בדרישות התקן המחמירות ביותר, ומוצע לאנשי מקצוע בתנאים ומחירים מיוחדים ונוחים.

המלצות לציוד ספורט וכושר

מתוך מגוון רחב ואיכותי של מוצרים מתקדמים בתחום הכושר, הספורט והבריאות, לפניכם רשימה של מספר פריטי כושר וספורט מומלץ לרכוש למכון או לסטודיו ממדיק סנטר ספורט:

• מזרן לאימוני פילאטיס ויוגה – זהו מזרן פילאטיס ECO PRO המסופק עם לולאות לתלייה, אנטי אלרגני, עשוי מחומר תרמו אלסטי מתכלה ונטול גומי, לטקס או פי.וי.סי. המזרן מבודד מקור וחום, גמיש ונעים למגע, נצמד לרצפה עם משטח מונע החלקה משני צדדיו, בעל עמידות ארוכת טווח וקל לנקותו.
• רצועות אימון וכושר – מדובר ברצועות מקצועיות ואיכותיות לידיים והרגליים המיועדות לקשת רחבה של אימונים פונקציונאליים לאיזון, גמישות וכוח, וכן כחלק מתוכניות הרזיה. ברצועות מובילות להנעת הגוף בכללותו בתנוחות דינאמיות, התורמות באופן בטוח לחיזוק ופיתוח שרירים רבים בדגש על שרירי הליבה. הרצועות שמסופקות עם תיק נשיאה בעלות כושר העמסה של עד חמש מאות ק"ג, ואפשר לחברן בקלות לכל וו כוח או עמוד. בנוסף, הן כוללות ידיות עם ציפוי סיליקון המונעות החלקה. כמו כן, הרצועות מאפשרות לכוונן את אורכן לגובה ולצרכי המתאמן, וכוללות עיגון לדלת ושאקלים חזקים.
• גליידינג דיסק המקורי – פריט חובה לכל מתאמן תוצרת ארה"ב המוצע למכירה בזוגות או כערכה של עשרים וחמישה זוגות. הגליידינג דיסק מיועד לאימוני פילאטיס, אימונים פונקציונאליים, אימוני אירובי, יציבות וגמישות, ובעזרתו ניתן לבצע מגוון רחב של תרגילים המחזקים את שרירי הליבה, רגליים וידיים.
• כדורי פיזיו מקצועיים – כדורים איכותיים וקלים תוצרת איטליה בשלל מידות וצבעים השומרים לאורך זמן על תכונותיהם, ומשמשים אנשי מקצוע רבים לרבות פיזיותרפיסטים, מאמני כושר ומאמני פילאטיס. הכדורים משפרים את טונוס השרירים, מחזקים ומגמישים את שרירי היציבות.
• סלילי קינזיו טייפ איכותי – הסליל תוצרת גרמניה ומכונה גם טייפ קינזיולוגי, מיועד לחבישות ספורט. הוא עשוי מכותנה גמישה, נושמת ודקיקה במיוחד, ובעל יכולת מתיחה דומה לזה של שרירי הגוף של עד מאה ארבעים אחוז. הוא מעניק תמיכה חיצונית לשרירים ומקל ומסייע בתהליכי החלמה של דלקות ופציעות בשרירים, מפחית נפיחות ומאפשר ניקוז רקמות פגועות. הסליל מסופק במגוון צבעים וכולל דבק אקרילי חזק העמיד בפני מים שמתייבש במהירות בתום הפעילות הגופנית, וניתן לחבישה למשך שבועיים רצופים.

למידע ופרטים נוספים פנו אל מדיק סנטר בטלפונים 09-8619619 ו-09-8336161
אנשי מקצוע מוזמנים לפנות בטלפון : 052-3373000 אמיר
או באמצעות האתר medic-center-sport.co.il

תגובות

להשאיר תגובה