מעוניינים לשדרג חדרי המקלחת למלון חדש או משופץ לבתי אבות ומוסדות לקשישים? מחפשים פתרונות נגישות יעילים ומתאימים למאפייני המוסדן ומסגרת התקציב? לפניכם סקירה מקיפה של פתרונות מוצלחים ומבוקשים בשוק.

הביקוש לאיבזור איכותי ומעוצב לחדרי המקלחת נובע מסיבות שונות, החל מצרכי נוחות למי שיש ברשותו מספר קומות ומספר רב של חדרי רחצה. בנוסף, מדובר במוצרים חיונים לאנשים בעלי מוגבלויות כגון נכים וקשישים המתקשים ללא איבזור מתאים.

קודם כל – למצוא חברה מקצועית ואמינה

מכיוון שמדובר בפרויקט מורכב ובהשקעה כספית לא מבוטלת מצדכם, תהליך שידרוג חדרי המקלחת העדיפו חברה המספקת תחת קורת גג אחת את כל פתרונות המתקדמים בהתאמה אישית לצרכי הלקוח, וברשותה מוצרים ברמת גימור גבוהה במיוחד העומדים בכל דרישות התקנים. בנוסף, ודאו שהחברה מלווה את הפרויקט לכל אורכו, ומעמידה לרשותכם מחלקת שירות לקוחות עם מענה שוטף, מיידי ויעיל לכל בעיה ותקלה הקשורה לפרויקט

אביזרי אמבטיה מחומרים משובחים

מגוון אביזרי האמבטיה הוא רחב היקף ולכן רצוי לבחור סדרות אביזרים המיוצרים מחומרים איכותיים ביותר היכולים לעמוד במים וחומרי סבון המצויים לרוב . רצוי מאוד לוודא שהאבזור עשוי מ בראסס אל חלד (נחושת מצופה כרום או בגימורי צבע שונים)  מגוון הדגמים גדול וניתן להזמין לפי מפרט הרצוי והמתאים בעיצוב חדרי המקלחת.

אביזרי נגישות /ידיות אחיזה

במידה ומדובר בקהל בוגר רצוי מאוד להנגיש את חדרי המקלחת לנוחות הכלל  אי לכך מגוון ידיות האחיזה הוא רחב מאוד וניתן להתאימו גם לחדרי המקלחת וגם לחדרי השרותים. גם בנושא זה יש חשיבות לעיצוב החדרים וניתן להתאים את המוצרים לעיצוב חדרי המקלחת וזאת מבלי לפגוע באיכות ובטיב המוצרים.

כיסא לשימוש אישי

במידה ומדובר בבתי אבות או מוסדות לגיל השלישי  ניתן להשיג מבחר כיסאות המחוברים לקיר אם עצמאים וזאת מבלי להפריע נגישות לכלל המשתמשים . מגוון רחב של אביזרי ישיבה העשויים מחומרים עמידים הן למשקל והן ללחות . מגוון כיסאות מתקפלים מהוים פתרון יעיל ונוח הן למשתמש והן למשתמשים נוספים אם יש..

מעקות בטיחות

במוסדות לגיל השלישי והן בבתי חולים מצויים מגוון רחב של מעקות בטיחות איכותיים ביותר ובמגוון צורות וצבעים הנותנים תחושת ביטחון ועוזרים לקהל המשתמש להלך לאורך המבנים שלצידם מעקות בטיחות ובכך לא ליצור תלות באנשים נוספים ובכך לקנות את עצמאותם ..

למידע ופרטים נוספים פנו אל ימ אור  בטלפון  0505731064

תגובות

להשאיר תגובה