עוברים דירה ואין לכם זמן לסדר ולארגן אותה? הבלגן שולט בבית? חולמים על מישהו שיופיע ויעשה את העבודה עבורכם? עם חברת Home Couture המשאלה מתגשמת.

 חברת Home Couture המנוהלת במסירות על ידי ניצה יראל ואורית וינוגרד, מספקת מענה ייחודי לצרכי השוק המקומי. מדובר בשירות מקצועי של ארגון, סידור ועיצוב בתים הוליסטי, המבוסס על גישות ארגון חכמות שמשנות הרגלים ומשפרות את איכות החיים שלכם. גישות אלו שמות דגש על אסטטיקה ויופי מבפנים ויוצא החוצה, המתחיל מארגון הבלגן שיש לכם בתוך הארונות, וממנו יוצא ומעצב את כלל מרחבי הבית. כדי לשמוע עוד על נושא שוחחנו עם ניצה ואורית.

שלום לכן, מהם בעצם השירותים שאתן מספקות ולמי הם מיועדים?

השירותים שלנו מתמקדים בארגון, סידור ועיצוב מקצועי של בתים ובבחירת מיקומים של פריטים, אריזות ומיונים. זאת עבור ארגון מחודש של בתים קיימים, פריקה וארגון לאחר מעבר, ארגון לאחר שיפוץ, לקראת לידה ובעת מעבר לדיור מוגן. אנו גם מעבירות סדנאות בנושאי ארגון וסידור נכון של המרחב הביתי.

המערך מבוסס על גישה הגיונית ופרקטית, מותאמת למאפיינים וצרכים של דיירי הבית ורואה במרחב הביתי מתחם הוליסטי אחיד וזורם. השירות מיועד לכל מי שמרגיש צורך לארגן את ביתו עם תשתיות סדר נכונות, באופן המייעל את התנהלות הבית ומשרת את צרכי דייריו.

שמענו על המושג "דיאטת עומסים". תוכלו להסביר מה זה?

אם נודה על האמת, הבתים של רובנו עמוסים בחפצים שאנחנו לא באמת צריכים וגם לא באמת אוהבים. הם שם פשוט כי רכשנו או השגנו אותם מתישהו בעבר, וחבל לנו לזרוק אותם כי יום אחד אולי יהיה להם שימוש. אנחנו מסדרות ומארגנות בתים עם תהליך של "דיאטת עומסים" המצמצמת את כמות הפריטים והחפצים ומותירה רק את אלו שאתם צריכים ואוהבים. עקרון מנחה זה מוביל לשחרור משמעותי מפריטים לא חיוניים, ולכן מעומסים מיותרים מחללי הבית ומקומות האחסון שלו. השחרור הפיזי המוביל באופן ישיר לתחושה קלילה, נעימה ומרעננת בסביבה הביתית.

האם גישה מינימליסטית איננה מנוכרת וסגפנית?

בהחלט לא, מינימליזם אינה מילה שלילית והיא לא מייצגת אורח חיים סגפני. להיפך, היא גישה המשפרת את נוחות החיים ומגדילה את מידת השליטה בהם. היא מאפשרת לראות ולדעת מה יש לנו בארונות ולמצוא פריטים אהובים ולהחזירם לחיינו. גישה זו מתקיימת הן בבתים שאנו מארגנות ומעצבות והן בסדנאות שאנו מעבירות, המאירות נושאים שונים כמו רכישה מודעת והפסקת ההתייחסות לבית כאל מחסן, אלא כמרחב מחייה נעים ונוח הנדרש להכיל אותנו.

אז מה עושים בכל המקום הפנוי?

לאחר שפינינו את המרחב הביתי מחפצים לא נחוצים והורדנו עומס מיותר, נעבור לארגונו מחדש עם מיקום פריטים נכון והגיוני המספק שליטה על סביבת המגורים. למשל, כאשר הארונות והמזווה אינם עמוסים קל יותר לאתר פריטים מבוקשים, בין אם מדובר בבגד, פריט מזון, חומר ניקיון או כל מוצר אחר. יתרה מכך, הפריטים האהובים שנותרו בבית הם אלו המובילים באופן טבעי את קו עיצובו של המרחב המחודש.

אז איך מארגנים נכון את ארון הבגדים החדש?

אם אתם מעוניינים לרכוש ארון חדש או לבנות חדר ארונות, התחילו את תכנונו על ידי ריקון הארון הישן וסידור תכולתו לפי קטגוריות, כמו בגדי ספורט קיציים, סוודרים, ג'ינסים, בגדי עבודה, שמלות ערב וכו'. קחו מכל קטגוריה את הבגדים שאתם הכי אוהבים ללבוש ואת השאר פשוט הוציאו מביתכם. כעת תוכלו לדעת כמה מקום אחסון נדרש לכם בין אם כמדפים, מגרות או מתלים. בהמשך, לאחר שהארון יגיע לביתכם, דאגו קודם כל לסדר במיקום נוח את הבגדים שאתם לובשים ביומיום.

 לפרטים נוספים על ארגון וסידור הבית צרו קשר עם חברת Home Couture בטלפון 054-6617072.

תגובות

להשאיר תגובה