מצילה את העור

ד"ר אירנה שנדשטיין בעלת קליניקת ש.ב.א. בת"א, הינה מהרופאים הראשונים שאימצו בארץ את הרפואה האסתטית כשיטת טיפול. עד היום טיפלה באלפי לקוחות, ביניהם מפורסמים רבים שנשארו עד היום לקוחותיה, כמו השחקן איציק כהן, הזמרת שלומית אהרון ורבים אחרים.

הרופאה הינה חסידה גדולה של שיטת המזותרפיה להצערת העור. ד"ר אירנה: "עולם הטיפוח כולו עשה סוויץ' ועבר לשיטת המזותרפיה. חובה להפנים שאף קרם לא חודר מתחת לשכבת העור העליונה, למרות ההרגשה שהוא כן נספג, כיון שהוא בשום פנים ואופן אינו יכול לחדור לאפידרמיס, כמו גם לא לדרמיס. העור יבש? – אז תשתו יותר, אבל אל תעמיסו עליכם קרמים שחלקם עולים כמו משכורת חודשית שלכם".

מאז ומתמיד הפנים שלנו הינם המראה של כל מה שעובר עלינו. וכך עם השנים, החרדות הקיומיות, האישיות והסביבתיות, נותנים את סימניהם על עור הפנים שלנו, המאבד לאיטו מחיוניותו, הופך להיות רפוי, מלא קמטים וקמטוטים, וגם מאבד מנפחו ומברק הנעורים שהיה חלקו פעם.

פעם האמנו שכדי לשמור על עור פנים רענן וקורן, כל מה שדרוש זה למרוח עליו קרמים. אז זאת הינה הנחת יסוד מוטעית לחלוטין. בניגוד למה שנראה במבט ראשון, לעור יש עומק וככל שנעניק לו טיפול שיחדור לשכבות העמוקות היותר שלו, כך הטיפול יהיה מוצלח יותר, ותוצאותיו תשארנה לזמן ממושך יותר.

העור מורכב כידוע מ-3 שכבות: השכבה העליונה הנקראת אפידרמיס, השכבה האמצעית הנקראת דרמיס, והשכבה התחתונה הנקראת היפודרמיס. השכבה העליונה שלו הינה בעלת תאים המונעים חדירה, ואף קרם יקר ככל שיהיה, לא יצליח לחדור לשכבה העליונה-האפידרמיס, ולכן לעולם לא יגיע לשכבות העור העמוקות יותר.

אם מעוניינים בטיפול פנים, המעניק פתרון מתאים והינו אפקטיבי לאורך זמן, חייבים להשתמש בשיטה היחידה שמצליחה לחדור את שכבת ההגנה של האפידרמיס, ולהגיע גם לשכבות העור העמוקות יותר. שיטת המזותרפיה הוכיחה שהינה אחת השיטות הבודדות היודעת כיצד לעשות זאת, באמצעות סידרת הזרקות קטנות, דרכן מועברים החומרים הרלבנטיים אל תוך העור.

המזותרפיה הינה שיטת טיפול ישנה, אשר פותחה בערך בשנת 1958 על ידי רופא צרפתי בשם ד"ר מישל פיסטור, כאשר טיפל בהצלחה בדלקת אוזן תיכונית אצל אחד ממטופליו, באמצעות שיטת הזרקות אותה פיתח בעצמו. במהלך הטיפול הסתבר לו כי הקמטים באזור בו ביצע את הזריקות, נעלמו כליל. ד"ר פיסטור ביצע סדרת ניסויים נוספים אשר הושלמו בהצלחה, ואז גיבש את השיטה שלו לשימוש קליני בינלאומי.

חשוב לציין שמזותרפיה הינו טיפול אסתטי-רפואי, המבוצע אך ורק על ידי רופא, ולא על ידי קוסמטיקאים או בעלי מקצוע אחרים. זו הצערת העור ללא ניתוח, אם כי התוצאה תלויה לחלוטין במצב העור: ישנם מקרים שגם אחרי ניתוח ליפטינג, הפנים לא הוצערו, ולכן מראש הרופא צריך לשתף את המטופל בכל ההתלבטויות, לגבי ההצלחה העתידית של התהליך.

כיום כבר ידוע בעולם שטיפולי המזותרפיה מצעירים את העור, שלאחר הטיפול נראה רענן, בהיר יותר ובעיקר מתוח. חלק משמעותי מגמישות העור שאבדה בשל ההזדקנות, משוחזר באמצעות טיפולים אלו, אשר יעילים אף להתחדשות תאים, הפחתת קמטים ועוד.

ד"ר אירנה מייבאה בלעדית מספרד קוקטייל של חומרים המיועדים להזרקה לעור בשיטת המזותרפיה, כשכל קוקטייל מיועד לאוכלוסיה שלו: חומר של בנות 35 אינו מתאים לבנות 50 +. החידוש המהפכני הוא בחומר עצמו: חומצה היאלורונית בריכוז נמוך כדי למשוך לחות, לה העור זקוק מאד.

הקוקטייל מכיל ויטמין C  בריכוז מאד גבוה, ריכוז ויטמינים, אנטי-אוקסידנטים, חומצות אמינו, נוגדי דלקת, תמציות צמחים, מינרלים ומרכיבים נוספים, החשובים לעור לצורך הרמת פנים מיידית, עם השפעה על מתיחת הצוואר, והקמטוטים באזור המחשוף. קיים גם קוקטייל לכפות הידיים, כמו גם קוקטייל לצלוליט המפרק את עור התפוז, את גושי הלימפה שהצטברו, וגם את גושי השומן, מיישר אותו ומותח אותו.

לצורך קבלת טיפול אפקטיבי, משלבת ד"ר אירנה גם טיפול עם מכשיר קוסמסטר, שתפקידו להמשיך לעבוד על הצלוליט, לאחר קבלת הטיפול המזותרפי הראשוני. המכשיר הייחודי הזה נמצא אך ורק אצל ד"ר אירנה בישראל, והינו בעל טכנולוגיות חדשניות מהמובילות בעולם: יש בו גלי רדיו, אינפרה אדום, אולטרסאונד, ואקום, ורוטציה יחד עם קרם המכיל מינרלים.

%d7%9e%d7%9b%d7%95%d7%a0%d7%94-2

ההמלצה של ד"ר אירנה היא להתחיל בטיפולי מזוטרפיה מגיל 30 + ועד לגיל הכי מבוגר. דווקא בגיל המבוגר, הזריקות מאד יעילות וגם בריאותית, שכן הן מכילות ויטמינים ומינרלים, הטובים לתחזוקת הגוף, לא רק לחלקים בהם הוחלט לטפל. כך על הדרך המטופלים מקבל טיפול אנטי אוקסידנטי לכל הגוף.

מסכמת ד"ר אירנה שנדשטיין: "הזרקת קוקטייל הויטמינים והאנטי-אוקסידנטים בשיטת המזותרפיה לשכבה התת-עורית, מחדשת את תאי העור ומאיצה את פעילותם ואת ייצור הקולגן והאלסטין, וכך מתקבל טיפול אנטי-אייג'ינג מובהק".

ד"ר אירנה שנדשטיין, מרפאת ש.ב.א. כתובת: בר גיורא 11, ת"א טלפון: 03-5281383

תגובות

להשאיר תגובה