מכשירי האזנה והקלטה – שומרים עליכם כשצריך

 משאירים את הילדים עם השמרטף? צריכים לתעד פגישה חשובה? רוצים להבין איך מתנהלים העובדים כשאינכם נמצאים? למען מטרות אלו ואחרות נועדו מכשירי הקלטה והאזנה מרחוק, שעברו בשנים האחרונות שדרוגים מרשימים.

מהם מכשירי האזנה מרחוק?

מדובר במכשירים זעירים המותקנים במקומות ובאביזרים תמימים לכאורה. הם מאפשרים לכם לשמוע את הנעשה בקרבתם ממרחק ובכך להשגיח על ההתרחשויות גם כשאינכם נוכחים פיזית. בין היתר, מכשירים אלו משמשים אנשים המעוניינים להשגיח על מטפלים של הוריהם וילדיהם, אנשים החושדים בבגידה במסגרת הנישואין, אנשי עסקים הנקראים לפגישות חשובות, וגם בעלי עסקים, חוקרים פרטיים ובעלי תפקידים הממונים על אבטחת ארגונים וחברות. אכן, למכשירים אלו יש מטרות רבות והם מתגלים ככלי יעיל ומשמעותי ביותר גם במקרים בלתי צפויים. חלקם גם מאפשרים קבלת התראות במצבי חירום, להקליט את הנעשה ולדעת באופן מיידי על מצב מצוקה כדי שתוכלו לטפל בעניין במהירות.

מגוון רחב של מכשירי האזנה

כמעט כולנו מכירים את מכשירי ההאזנה מסדרות הטלוויזיה ומהקולנוע, אך מה שלא כולם יודעים הוא שאת המוצרים הללו ניתן להזמין בפשטות דרך האינטרנט. למעשה, בכל הקשור למכשירי האזנה עולה המציאות על הדמיון, כי בימינו ניתן למצוא מכשירים שמוסתרים למשל במטעני קיר, בכבל USB לאנדרואיד או בשקע חשמלי מפצל. כמו כן, חלק מהמכשירים משלבים גלאי תנועה וקול להתקשרות אליכם בחירום, איתור לטלפון סלולרי, אפשרות להקלטה, ועוד.

שימושים רבים גם למכשירי הקלטה

את מכשירי ההקלטה אנו מכירים בתור טייפ מנהלים או פשוט "מקליט שיחות". גם כאן, מדובר במכשירים המסייעים להשגיח על היקרים לליבנו, לאבטחת העסק, לתיעוד פגישות וכן להשגת הוכחות לצרכים משפטיים. בדומה למכשירי ההאזנה שעליהם דיברנו קודם לכן, גם מכשירי ההקלטה מגיעים בתצורות זעירות ונסתרות המוטמנות במגוון חפצים תמימים. כך למשל, קיימים מקליטי שיחות לטווח ארוך המוסתרים בתוך דיסק און קי, בעט שמגיע בעיצוב אלגנטי או בצמידים ספורטיביים, וגם מכשירי הקלטה המופעלים בעת זיהוי קול, מכשירים עם מגנטים ומכשיר הקלטה מטלפון קווי. אגב, לצרכים מורכבים יותר ישנם גם מוצרים הניתנים לשליטה מרחוק.

מטבע הדברים, בעיצוב ופיתוח מכשירי ההקלטה הושקעה לא מעט מחשבה והתוצאה היא מוצרים שאין סיכוי לגלותם בלי מכשור מיוחד. כך שגם אם המקליט נמצא במקום הוא יכול להתנהג בצורה חופשית וטבעית לחלוטין מבלי לעורר חשד.

ממי לקנות מכשירי האזנה והקלטה?

מאחר שהמכשירים חייבים לספק מענה אמין ואיכותי למצבים מתוכננים ובלתי צפויים כאחד, הם חייבים להיות איכותיים בלי פשרות. ניתן לקנותם בחנויות של חברות המתמחות בתחום וכן להזמין דרך האינטרנט, בדגש על מקור מהימן לחלוטין. אחד המשווקים המובילים בענף היא G CLUB, חברה העוסקת בייבוא, שיווק ואספקה של ציוד ומוצרי בילוש וריגול, אותם ניתן להתקין ולהפעיל לבד. החברה הוותיקה ידועה בשירותיה האיכותיים ובדגש נכבד על שביעות רצונו של הלקוח, החל במחיר ההוגן ועד לחוויית קנייה מהימנה.

למידע נוסף בנושא היכנסו לאתר G CLUB או פנו לנציגי החברה בטלפונים 03-5032880 ו-
058-7447000.

 

 

הכתבה הכתבה בחסות g-club.co.il

 

תגובות

להשאיר תגובה