למתג את החנות עם מדבקות לחלונות ראווה

אם מיתוג הוא שם המשחק, אזי יצירתיות חזותית היא כלי ראשון במעלה. מדבקות לחלונות ראווה של בתי עסק כמו חנויות ומוקדי מכירות הן אמצעי זמין ואפקטיבי להשגת המטרות.

בעזרת מדבקות על חלונות הראווה של בית העסק אפשר להשיג למגוון יעדי מיתוג, פרסום וקידום, עוד בטרם כניסת הקהל לחנות שלכם. בין היתר, בעזרת המדבקות תוכלו למשוך אנשים לנקודת המכירה שבתוך החנות, לקדם מבצעים והשקות, לחזק את זהות המותג שלכם וכמובן להוסיף לחזותה האסטטית של נקודת המכירה.

לא סתם "מדבקה"

חשוב להבין כי מדבקות למיתוג חלונות ראווה אינן עוד מדבקה, אלא מדובר במוצר קד"ם חכם, מחושב ומעוצב. את המדבקות חשוב להפיק עם סיוע מקצועי של חברה מוכרת ואמינה המובילה בתחומי הקד"ם והמיתוג. דוגמא נאה לחברה שכזו הינה חזיקד"מ, המתמחה בפתרונות מיתוג חזותיים לחברות בכל ענפי המשק. החברה מתכננת ומעצבת מדבקות איכותיות ועמידות לחלונות ראווה, לחלונות של בנייני משרדים, למרכזי קניות ורשתות שיווק. בתוך כך, עיצובן מותאם במדויק לייעוד וחזותן מותאמת למאפייני הלוגו והמיתוג של החברה ושל המקום בו המדבקות מוצבות.

מדבקות מתקדמות, איכותיות ועמידות

המדבקות המשמשות למיתוג חלונות ראווה הינן מדבקות ויניל איכותיות, המסופקות בכל גודל וצורה עם ציפוי מיוחד. הן מותאמות לתנאי חוץ ועמידות לאורך זמן בפני קרינת UV ובפני דהייה ושחיקה, שפשופים ושריטות. על המדבקות מיושמות הדפסות דיגיטאליות מתקדמות של עיצובים גראפיים מבוקשים באיכות גבוהה ביותר של רזולוציה, חדות תמונה וצבעים. בנוסף לכך, הן נחתכות באופן מדויק, לרוב בעזרת טכנולוגיית לייזר. כל זאת כדי להבטיח מוצר איכותי ביותר אשר ייצג בכבוד את בית העסק ויתרום באופן שוטף לקידום יעדיו.

ניצול חכם של נראות במרחב הציבורי

חלונות ראווה נועדו לספק נראות של בית העסק במרחב הציבורי, לפרסמו ולמשוך אליו לקוחות פוטנציאליים. בעזרת מדבקות ממותגות המשלבות עיצוב חכם עם מוצר איכותי ועמיד, תזכו לאמצעי לא יקר, נגיש וחכם לקידום, פרסום ומיתוג העסק שלכם על גבי חלון הראווה. תכנון נכון של מדבקה מתייחס לכל היבטיה: תכניה, צבעוניותה, צורתה, גודלה ומיקומה על חלון הראווה. הנתונים נבחרים בהתאם לאופי המותג וקהל היעד שלו, סוג המוצרים והשירותים שיש לו להציע, ובהתאם לייעוד המדבקה כמו קידום מכירת מוצר חדש או פרסום המותג. כמו כן, יש לקחת בחשבון את מיקום בית העסק ועסקים סמוכים לו, בין אם פנימי או חיצוני, ברחוב, קרוב לכביש או בתוך מרכז קניות.

מדבקות גם בתוך בית העסק

השימוש במדבקות לצרכי מיתוג גולש בימינו מחלונות הראווה גם לתוך בית העסק. לדוגמא, ניתן לעצב את בית העסק עם מדבקות רצפה המסייעות בכיוון הלקוח בתוך החנות אל נקודות מכירה ומדפים מבוקשים, שעליהם מוצר שאת מכירותיו אתם רוצים לקדם. כך תזכו בעוד אמצעי קד"ם יעיל ואטרקטיבי המושך תשומת לב ושאי אפשר להתעלם ממנו.

למידע ופרטים נוספים פנו אל חברת חזיקד"מ בטלפונים

072-2409955, 058-7700106

ו- 052-6747837.

הכתבה נכתבה בחסות www.hezikdm.co.il

תגובות

להשאיר תגובה