לילה לבן בעיר

העיר תל־אביב-יפו משמשת בית חם למוסדות תרבות רבים, לאמנים וליוצרים, הניזונים ממנה ומזינים את הדופק שלה. תל־אביב-יפו היא המוזה ומקור ההשראה ליצירה תרבותית עניפה ומגוונת, והיא פתוחה לכל גילוי של מחשבה מקורית והיא זו שחוגגת בחמישי הקרוב את ה"לילה הלבן". מדריך שלם למתלבט

 הלילה הלבן הוא חגיגה הכוללת עשרות אירועים הנערכים במקביל בכל רחבי העיר – בחוצות ובמרכזי התרבות – משעות הערב המוקדמות אל תוך הלילה. האירועים פתוחים לקהל הרחב, בחינם או בתעריפים מוזלים, והציבור מוזמן ליהנות ממגוון גדול וייחודי של מופעים.

בין הארועים שיתקיימו בעיר : פיקניק לבן – פיקניק-שיק המוני במרחב ציבורי ׀ מסיבת אוזניות בשקט בשקט ב"כיכר רבין" בחסות "קולגייט"׀ ערב מיוחד של האיחוד הארופאי לכבוד הלילההלבן׀ רוק  ב"גן הפסגה" עם עמיר לב, נקמת הטרקטור ומוניקה סקס ׀ ג'אז בשדרה ׀ ערב שירה בציבור ברחבת "מוזיאון ת"א"׀ "נקודות חשמל" אירוע פרפורמנס במתחם "חברת החשמל"׀ אינדי רוק ב"כיכר גבעון" ׀ ערב גרוב במתחם "התחנה" עם בום פם ועוד עשרות אירועים בחוצות ובמוסדות התרבות :  הופעות מוזיקה, מיצגי תאטרון, הרקדות ומופעי מחול, קטעי אופרות, רסיטלים קלאסיים, הרכבי ג'אז, מופעי רוק ואלטרנטיבי, מיצגי וידאו, מפגשים עם אמנים ויוצרים, שיחות על ספרות והגות, פעילות ספורט לילית, שיעור יוגה בזריחה, שופינג, תהלוכות רחוב, מסיבות במועדונים, תפריט לילי מיוחד במסעדות ובבתי הקפה, סיורים ליליים מודרכים ברחבי העיר והארה דקורטיבית של בנייני באוהאוס במתחם העיר הלבנה.

בין הארועים הבולטים: מסיבת אוזניות בשקט בשקט בחסות "קולגייט" ותכלול  מסיבת אוזניות בסמרטפונים שלכם,באמצעות האפליקציה של רדיו תל-אביב 102FM תוכלו לשכור אוזניות בכיכר או להגיע עם הטלפון החכם שלכם וזוג אוזניות, להוריד בחינם את האפליקציה ולהשתתף במסיבה. סט משובח אל תוך הלילה עם DJ סקאזי נועה קירל, כוכבת "כמעט מפורסמת" סטפן ״הרקדן״ ומיטב ה- DJs מבית אטיסוטו:* איתי גלו * רוי ליבוביץ * נדב שפילמן * אלי מתנה *המסיבה תועבר בשידור ישיר ברדיו תל-אביב 102FMמתחילים בשקיעה, בשקט בשקט…כולם מוזמנים והכניסה חופשית. כיכר רבין בשעות : 20:00 – 02:00

הפנינג אורבני וחגיגת מיצגי אמנות בהשתתפות מדינות החברות באיחוד האירופי

במהלך הערב תהפוך רחבת רוטשילד 1 למתחם אמנות באווירת הפנינג אורבני לכל המשפחה, שיציע מופעי פרפורמנס ומיצגי וידאו אינטראקטיביים על גבי בניינים מסביב המשתפים את הקהל בצורה פעילה ומהנה..

–  אוסטריה –

שיתוף פעולה מיוחד עם ארס-אלקטרוניקה שמקיים מדי שנה את הפסטיבל הבין-לאומי החשוב בעולם שעוסק בקשר שבין אמנות, מדע וטכנולוגיה.

במהלך האירוע יוצגו שני פיתוחים של ארס אלקטרוניקה: האחד מאפשר לעשות זום עמוק במיוחד אל יצירות אמנות, ולהתבונן מקרוב בפרטים הקטנים תוך חשיפת פרספקטיבות ונקודות מבט חדשות השני בודק כיצד המוח מגיב כאשר הוא נחשף לתמונות שונות וליצירות אמנות. באדיבות פורום התרבות האוסטרי

– ליטא –

The Arkanoid היא גרסה אינטראקטיבית של  Gluk Mediaלמשחק שובר הקירות הקלאסי, בה המשתתפים מתחרים אחד בשני כשגלאי תנועה וחיישנים עוקבים אחר תנועותיהם.באדיבות שגרירות ליטא בישראל

– רומניה –

המיצג Bucharest. Layer by Laye שיצרו Mindscape Studio, מאפשר למשתתפים ״לצבוע״ קיר בעזרת גלגלות ועל ידי כך לחשוף דימויים שמוקרנים בווידאו מההיסטוריה והתרבות של רומניה.באדיבות מכון התרבות הרומני

– גרמניה –

צמד אמני הטרפז Liv & Tobi שמשלבים מחול ואקרובטיקה. יופיעו פעמיים במהלך האירוע. באדיבות שגרירות גרמניה בישראל

– צ׳כיה –

האמן דיוויד ורביק משלב בין אודיו לוויזואליות ומנגן על קרני לייזר ככלי מוזיקלי. ורביק יופיע ובמהלך האירוע ויאפשר גם למשתתפים לנגן בעצמם על קרני הלייזר המוזיקליות שלו. באדיבות המרכז הצ׳כי

– בלגיה –

חבורת הקרקס  Carre Curieuxתבצע את המופע ,”Entre Nous“אותו הם מגדירים כ"בלדה אקרובטית, קונצ׳רטו של שני גופים ועמוד שמוצב על במה מעץ".באדיבות שגרירות בלגיה בישראל

– קפריסין  –

מיצג המחולi open my palm. i called a space  בביצוע הפרפורמרית והכוריאוגרפית הלנה אנטוניו ואמן הסאונד סטאברוס גאספארטוס. המיצג מתערב במרחב הציבורי ומתמקד במחקר על הגבולות הפיזיים והנפשיים של הפרפורמר היחיד.באדיבות שגרירות קפריסין בישראל

רחבת רוטשילד 1, בשעות 20:00 – 01:00

ניתן לנווט בין האירועים באמצעות האפליקציה העירונית "דיגיתל", אשר מציגה את כל המוקדים על גבי מפה מפורטת, ומציגה מידע מבוסס מיקום.

בקניון האופנה TLV FASHION MALL יחגגו את הלילה הלבן עם עשרות הטבות בלעדיות בחנויות הקניון, מוזיקה והופעות חיות,דוכנים ושוק אוכל עולם, 29.6 מהשעה 19:00 ועד 1:00 בלילה. האירוע המרכזי: הופעה של הזמר עברי לידר שתתקיים בשעה 23:00. הכניסה חופשית ללא תשלום. חניה חינם לקהל הרחב. עוד בקניון הטבות בלעדיות ללילה  בהתאם לתנאי ההטבות שפורסמו באתר ובאפליקציית הקניון:

  • מאניה ג'ינס, 30% הנחה על קולקצייה חדשה
  • אפריל, 50% על הפריט השני
  • ליה לונדון, 75 ש"ח הנחה על חזייה מקולקציה חדשה
  • DANIELLA LEHAVI,  20%-40% הנחה על נעליים
  • KIEHLS, מוצר בגודל מיוחד במתנה!
  • גליתה, קונים ב300 ש"ח ומשלמים 200 ש"ח
  • Jo Malone, כוס קאווה מתנה בחנות
  • BOBBI BROWN, בכל קניית קונסילר/קורקטור מברשת קונסילר בגודל מיוחד, במתנה!
  • Musette, 30% הנחה
  • NATASHA DENONA, 2+1 על כל הצלליות הבודדות
  • AMERICAN EAGLE, 20% הנחה על הג'ינסים
  • סמאשבוקס, פלטת צלליות DOUBLE EXPOSUREלנסיעות במתנה בכל רכישה ממגוון המוצרים בחנות

עברי לידר 2017- צלם שלומי פינטו

בשרונה מרקט במתחם שרונה, החגיגות יתחילו בשעה 19:00 (המרקט יהיה פתוח עד השעה 1 בלילה), ויכללו מגוון הנחות, כמו 25% על כל המוצרים הנמכרים בחנויות המרקט ועד 20% הנחה בכל המסעדות ודוכני האוכל במרקט.בנוסף, יוצעו שלל צ'ייסרים ב-5 ש"ח ולאורך כל הערב תתקיים מסיבה ענקית עם DJ-יות מובילות:לי אוסי ,אלה גוטמן וריי הראל.

שרונה מרקט_צילום- אלירן אביטל (2) (Custom) (2) (Custom)

ואילו במתחם שרונה מציעים  את אירועי הלילה הלבן הכי חמים הכי תוססים והכי שווים בעיר. בברים, במסעדות ובבתי הקפה של שרונה יחכו למבלים הפתעות מגוונות, מבצעים והרבה אלכוהול.כל האירועים כולם יתקיימו בפארק שרונה המשתרע על פני 50 דונם  ומהווה את רחבת הבילויים הגדולה ביותר בתל אביב. האירועים יתקיימו לאורך כל שעות הלילה. העסקים בשרונה יהיו פתוחים עד השעות המאוחרות של הלילה ובהם  יוענקו מגון הטבות לקהל המבלים.

בין האירועים החמים במתחם: ברחבה הדרומית (קלארו/ויסקי בר /סטורי) במת הופעות אשר תארח החל מהשעה 21:00 את  DORJ , דורג' הוא מוסיקאי הנע בין סול -אלקטרו-אינדי פופ עם קול מיוחד ונדיר שלא ניתן להתעלם ממנו ומככב בפסטיבלים באירופה, מיד לאחריו בשעה 22:00 יעלו אלישע בנאי והשודדים למופע בלתי נשכח, דורג' ישוב לבמה מיד לאחר סוף ההופעה ועד השעה 24:00.. ברחבת הגלגיליות החל מהשעה 20:00 ועד 24:00 תתקיים מסיבת ריקודים לוהטת עם מסך ענק, די.ג'י מטורף והכל תחת הקונספט של JUST DANCE האינטראקטיבי, בנוסף, בכל 45 דק' נקבל פריצות מדהימות של מגוון רקדניות שירימו את הרחבה.

שרונה

גלריות האמנות LUMAS  ישראל מצטרפת לחגיגות 'לילה לבן' בתל אביב ומזמינה אתכם למסיבת ART NOW המבוססת על סדרת צילומים ייחודית המגיעה בגודל אחיד של  18*13 ס'מ וכוללת מגוון של תמונות מתוך הפורטפוליו של הרשת המאופיין באיכות בלתי מתפשרת. התמונות מגיעות בגימור זכוכית אקרילית וניתן לתלות אותן באופן רגיל או באמצעות מגנט וליצור קולאז' של אומנות מגוונת במחיר מיוחד של 100 ₪ ליצירה . לרגל הלילה הלבן ומסיבת ה- ART NOW ייהנו מבקרי הגלריה ממוזיקה עכשווית עם JD   מקצועי לצד פינוקים והפתעות נוספות .

גלרית לומאס במתחם לבונטין צילום אלעד גונן

הכדור הפורח של תל אביב מציע ביקור לילי החושף את תל אביב רבתי באור קצת אחר – תצפית מפעימה בגובה של 120 מטרים על העיר, הים ועד נתניה והרי יהודה. מדי רבע שעה יעלה הכדור הפורח לשיוט והמבקרים יקבלו הסברים מקוריים על המתרחש בסביבה ובמרחק. הכדור הפורח יפעל ברציפות מהשעה 9:00 בבוקר, כאשר מהשעה 21:00 תתאפשר כניסה במחיר 1+1 עד סיום הלילה הלבן, בשעה 1:00. עלות: 50 ₪ לילד מגיל שלוש, 75 ₪ למבוגר או 65 ש"ח לתושבי העיר. העלייה לכדור הפורח על בסיס מקום פנוי ובהתאם לתנאי מזג האוויר. מומלץ להתקשר מראש לשריון סיור אווירי: 03-5589722. הגעה דרך שדרות רוקח 94 תל אביב, חניה בפארק הירקון גני יהושוע, בחלק המערבי ביותר של החניון.

הכדור הפורח של תל אביב צילום לאוניד פדרול

ביום חמישי 29.6.15 החל מהשעה 20:00 ייכנס האגם לאווירת קרנבל עם המון פינוקים מסביב לשעון, כאשר בשיא החגיגות תתקיים הופעת ראווה של מספר גולשים מקצועיים מנבחרת ישראל. מחיר מיוחד ללילה לבן: כרטיס גלישה 1+1  ב- 110 ₪ לשעה. כניסה מגיל 14 ומעלה בערב זה. פתוח עד השעה 23:00.

ba bammm

מסעדות:

רשת אגאדיר  תציע אירוע חינמי ופתוח לקהל הרחב הפונה לכל שכבות הגילאים. האירוע יתקיים בסניף נחלת בנימין, סניף הרשת הראשון, אשר נפתח לפני  20 שנה ומזוהה כל כך עם העיר. האירוע יתקיים בין השעות 19:00 – 01:00 ויכלול מיצג חי של מיטב אומני העיר אשר יעטרו בציורי גרפיטי את הרמפה המשמשת להחלקת סקייטרים באירועי הרשת.הערב יימשך במופע ראווה עם רמפת הסקייט של אגאדיר בשיתוף עם הסקייטרים הטובים בארץ , "דלורס סקייטבורד" .התוכן המוזיקלי יכלול הופעות חיות של מיטב הראפרים בארץ .הכניסה חופשית.

אירועי סקייטרים אגאדיר נחלת בנימין צילום תמוז רחמן

מסעדת "הצועניה" חוגגת את הלילה הלבן בצמוד לחגיגות המתקיימות ברחבת השוק היווני ביפו. ברחבה הנושקת למסעדת  יתקיים יריד אומנות ומופעי מוזיקה שונים. לקוחות המסעדה ייהנו  מסבבים של צ'ייסרים קיציים וספיישל של ברבוניות מטוגנות עם צזיקי ולוטניצה (69 שקלים).

הבר של הצועניה. צילום אוהד קב

מסעדת 'איטלקיה בפשפשים' תציע לחוגגי הלילה הלבן, יום ה', 29.6 החל מהשעה, 19:00 שילוב איטלקי מנצח.   המסעדה תציע יין לבן (אורבייטו קלאסיקו,רופינו) ללא תחתית ב- 50 שקלים לכוס. בנוסף, יציעו באיטלקיה ספיישל פיצה ביאנקה עם גבינת פטה, סטרקינו, פרמז'ן, מיקס עלים, ארטישוק איטלקי וחמוציות (68 שקלים)

לילה לבן באיטלקיה בפשפשים יין ללא תחתית. צילם בן פלחוב

 

11 הערות

להשאיר תגובה