מחפשים אשפתונים לבית המלון? צריכים ספסלים מעוצבים לרחוב ראשי בעיר? חייבים מתקני אופניים ליד בית הספר? כדאי שתכירו את חברת ל.ש.מ מתכות המתמחה בעיצוב עירוני ונחשבת למובילה בפיתוח, ייצור ועיצוב רהיטי רחוב.

עם העלייה באיכות החיים ובמודעות לסביבה ולחזות המרחב הציבורי, כך גדל הביקוש למתקנים ורהיטי רחוב מעוצבים. מדובר ברהיטים איכותיים ועמידים המתאימים לאקלים בארץ, לתרבות הרחוב הישראלי ולחזות הסביבה העירונית. מתקני ורהיטי רחוב הם התמחותה של חברה הישראלית ל.ש.מ, המציעה שלל מוצרים בעיצוב עכשווי ובאיכות גבוהה ביותר, העומדים בדרישות המחמירות של תקן ISO 9001. מוצרי החברה מסופקים למגוון צרכים של לקוחות מהמגזר הפרטי, העסקי, המסחרי המוסדי והציבורי.

ריהוט רחוב באיכות גבוהה ביותר

למעשה, ישנו מגוון רחב של אפשרויות לרכישת ריהוט רחוב, ויש כאלו הבוחרים לחסוך בעלויות ולרכוש ריהוט רחוב זול תוצרת סין. חשוב להבין כי במיוחד בתחום של ריהוט רחוב, הנדרש להתמודד עם סביבה קשה ועם שימוש מאסיבי, מוצרים זולים מהווים את הפתרון הכי פחות כדאי מכיוון שרמת עמידותם נמוכה ביותר. לכן,  עד במהרה תדרשו להחליפם בחדשים. זאת עוד לפני שדיברנו על איכות הגימור שלהם ועל סגנון עיצובם.

לעומת זאת, בחירה בחברת ל.ש.מ תבטיח לכם מוצרי איכות שמאחוריהם כתובת זמינה ואמינה. מדובר במוצרים שתוכננו ועוצבו במיוחד עבור הרחוב הישראלי מחומרים מעולים, עם רמה גבוהה במיוחד של ביצוע וגימור, ועם שלל דגמים בעיצובים עכשוויים. מהמבחר הזה כל לקוח מכל מגזר יכול לקבל מענה שלם לצרכיו. כל זאת עם מעטפת שירות מקצועית המלווה את הלקוח לאורך הרכישה, משלבי ייעוץ ראשונים, למתן פתרונות אישיים ועד להתקנה המוצלחת של המוצר במקום המיועד עבורו.

מענה איכותי למגוון צרכים של גופים במשק

חברת ל.ש.מ פועלת בתחום כבר משנת 1956 ומספקת היצע גדול, איכותי ועכשווי של רהיטי, מוצרי ומתקני רחוב ממתכת, עץ, בטון וחומרים נוספים. הרהיטים מיוצרים בשיטות מתקדמות לרבות שילוב עבודות מדויקות ומורכבות בלייזר, תוך שימת דגש על נוחות שימוש, עמידות ובטיחות המוצר ואסטטיקה עכשווית. בין היתר, מוצרי החברה כוללים ספסלים, מערכות ישיבה, רהיטי בטון מעוצבים כדוגמת ספסלים, שולחנות פיקניק, ברזיות, עציצים ואדניות, וכן מתקני קשירת אופניים, אשפתוני חוץ ופנים, עמודי מחסום, מתקני מחזור, מגני עצים, פרגולות ולוחות מודעות. פריטים אלו ונוספים מסופקים ללקוחות שונים במשק, ביניהם ועדי בתים, עיריות, מועצות מקומיות, חברות בנייה, אדריכלים, קבלנים, מוסדות חינוך, משרד הביטחון, מרפאות ובתי חולים, מפעלים ועוד.

גישות ייצור ירוקות ומתקדמות

יש מספר סיבות שבגללן מוצרי חברת ל.ש.מ נחשבים לטובים ביותר בתחומם בשוק המקומי. אחת מהן היא גישות ייצור מתקדמות השואפות ליצור מרחבים עירוניים ירוקים, כמה שיותר אסטטיים, נוחים ובטוחים. לשם כך שמים בחברה דגש על חוויית השימוש במוצריה, המתקבלת בזכות השקעה מרובה בתכנון עם עיצוב מקורי, עמיד, יעיל ונוח לשימוש, המתאים לצרכי הלקוח ותנאי הסביבה. בנוסף, בחברה משתדלים להשתמש כמה שיותר בחומרי גלם ממוחזרים מבלי להתפשר על איכות המוצר, ומתוך רצון לסייע בשימור איכות הסביבה.

יחד עם זאת החברה דואגת תמיד להישאר בחזית הטכנולוגיה ולהיות קשובה לצרכי הלקוח והסביבה, למשל מתוך מצוקה קיימת של צפיפות בחדרי אופניים בחברת ל.ש.מ פיתחו מתקני חניה לאופניים המנצלים את המקום מבחינה מקסימלית ומאפשרים להכניס יותר אופניים בפחות שטח. או למשל כאשר פנו אלינו מאחת האוניברסיטאות המובילות בארץ וביקשו שנמצא להם פתרון יעיל להרחקת בעלי חיים ועורבים מפחי האשפה מהנדסי החברה מצאו פתרון יעיל וחכם שאינו פוגע בבעלי החיים ועם זאת מרחיק את העורבים מפחי האשפה. יניב כהן מנכ"ל החברה מספר כי דווקא האתגרים הם אלה שנותנים את הכיף בעבודה.

הידיעה שמעבר לשמירה על סביבה נקיה ושותפות בבניית הארץ גם מוצאים פתרונות לבעיות ייחודיות ועוזרים ללקוח זה שווה את הכל.

למידע נוסף אודות ריהוט רחוב איכותי צרו קשר עם חברת ל.ש.מ מתכות בטלפון  03-9613415.

תגובות

להשאיר תגובה