למה הוצבו שומרים בריטיים בדיזיין סנטר, מי אירח את ריצ'רד גיר וממתי הפך נשיא המדינה לזמר. הטריבונה, רכילות עסקית

מחר השף גרניט שמזמן כבר לא כוכב עולה… עולה על טיסה ללונדון לצורך פגישות עסקים לקראת פתיחת המסעדה החדשה שלו balagan בפריז. שיהיה בהצלחה.
17354923_10155212536236812_1451949517_n
"גשם גשם מיטפטף" גם במשכן הנשיא. נשיא המדינה ריבלין ורעייתו ארחו את המורה לעברית ג'יהאן ג'אבר מטייבה, ונתנו לה את הכבוד הראוי. היא מצדה העניקה לנשיא מתנה דרבוקה, והשניים שרו יחדיו .

1

את תצוגת אפנת דיסני בשבוע האופנה גינדי תל-אביב, פתחה השבוע הדוגמנית אסתי גינזבורג, שצעדה על המסלול בשמלת סינדרלה, אשר עוצבה בהשראת נסיכות המפזרות אבק כוכבים לכל עבר. השמלה עוצבה על ידי המעצב הראשי של GOLBARY, יעקב גולברי. השמלה בגווני תכלת אפרפר מציגה גרסא טרנדית של השמלה הקלאסית של סינדרלה ונותנת את הטאץ' הישראלי. השמלה עשויה מבד אורגנזה, משי ושיפון שקוף במקצת עם שכבות פומפוזיות ושובל ארוך – כמצופה מנסיכה אמיתית. לשמלה מחשוף V נשי, סקסי ומחמיא ובעיצוב השמלה הושקעו כ-100 שעות עבודה.

2

מעצב העל הבינלאומי ועטור הפרסים קארים ראשיד חגג השבוע את השקת הנציגות העסקית המקומית הראשונה שלו בעולם, אותה בחר להציב דווקא בישראל. את הנציגות  ינהל ראשיד בשותפות עם קבוצת משקיעים, בהובלת עו"ד עמוס בנצור. מטרת הנציגות הינה יצירת שיתופי פעולה עסקיים וקידום פרויקטים חדשים בעיצובו הייחודי של ראשיד, והיא תפעל באופן בלעדי בישראל, בשלוש מדינות בפסיפיק ובמזרח התיכון. באירוע ההשקה, שהתקיים על גג מלון Poli House בתל אביב אותו עיצב ראשיד בייחודיות האופיינית לו, נכחו מובילי קבוצת המשקיעים שלו בישראל, עמוס ויעל בנצור, האדריכל הידוע רני זיס, מנכ"ל ובעלים משותף בחברת LDI, יוסי פוקס, יו"ר קבוצת אלדר, עמיר שאלתיאל, מנכ"ל קבוצת אקרו נדל"ן, זיו יעקובי, מנכ"ל נעמן, דודי כהן, יו"ר גולן מלאכת מחשבת, צביקה ימיני, מנהלת המכון הצרפתי בישראל, ברברה וולפר, בעלים ומנכ"ל קבוצת רותם שני, אבי טוריסקי, מייסדת ציפה כרמון אקספורט בע"מ, ציפה כרמון, מנכ"ל חברת כתר באירופה ורבים נוספים. ראשיד לא ויתר על מיקומו כדיג'יי באירוע, שהפך למסיבה פורימית על גג המלון, על שפת הבריכה  המיוחדת שעיצב.

3

דיירי רשת הדיור המוגן "עד 120" יצאו יחד עם צוות הבית למופע הבידור המוזיקלי "דטנר על הגג" בכיכובו של השחקן נתן דטנר. המופע נערך בהיכל התרבות איירפורט סיטי, במסגרת חודש הקונספט של הרשת "לוקאלי- גלובלי" המציג את הזווית הישראלית במפה העולמית. במסגרת חודש זה זכו הדיירים ליהנות מסיורים, תערוכות, והרצאות של ישראלים פורצי דרך בעולם. הצטלמו עם דטנר למזכרת חגית משעולי מנכ"לית הבית בראשל"צ, אבי קלפה מנכ"ל הרש), ושאולי דור מנכ"ל הבית בהוד השרון.

4

טקס פרסי התיאטרון 2017, יתקיים זו הפעם ה-22  בתאריך 19 במאי 2017 במרכז עינב בתל אביב. פרס מפעל חיים יוענק פרס לשחקן הוותיק גדי יגיל. בנימוקיהם כתבו חברי וועדת הפרס: "במשך שנים ארוכות גדי יגיל מדלג בחינניות (פשוטו כמשמעו) בין הבמות השונות, בין הבידור הקל והדרמה הכבדה, וממלא אותן באלגנטיות, בטעם, בעדינות ובחמימות. דרכו של גדי יגיל רק משתבחת עם השנים. התיאטרון והקהל – מחזיר לו אהבה רבה". יגיל משחק כיום בתיאטרון בית ליסין, בהצגה האורחת מאת סביון ליברכט. בעבר שיחק בתיאטרון בית ליסין, בתיאטרון הקאמרי, בתיאטרון באר שבע, בתיאטרון היידישפיל. השתתף בסרטים: השכונה שלנו, כץ וקרסו, שוד הטלפונים הגדול. השתתף בסדרות הטלוויזיה שכנים והמובילים. ב-2002 נפגע בתאונת דרכים, כאשר נדרס פעמיים על ידי איש מבוגר שלא הבחין בו. כתוצאה מהתאונה סבל משברים בגפיו ובגבו. גדי יגיל הצליח להשתקם מהתאונה ולשוב לבמה.

5

700 בני נוער השתתפו השבוע ב"מסע לחלום": מסע ברוחם ובדמותם של אילן ואסף רמון שכלל קטעים אתגריים של זחילה, צעידה בבוץ וסחיבת אלונקות. המסע הוזנק על ידי רונה רמון מכפר יהושע וכלל מסלול של 6 ק״מ עד כנף 1 בסיס רמת דוד, בו שירת אילן רמון כמפקד על טייסת 117. המשתתפים במסע הם חניכי "מועדון הטייסת", תכנית מנהיגות לנוער של קרן רמון, הפועלת בבתי ספר יסודיים ובחטיבות ביניים. הילדים המשתתפים בתוכנית נפגשים באופן קבוע עם טייסות מבצעיות של חיל האוויר, חווים חניכה ומשתתפים בפעילויות לפיתוח מנהיגות בסיוע של מדריך מקצועי מטעם קרן רמון. בין היתר, מסיירים הילדים בטייסות, מדריכים על מטוסי חיל האוויר, יוזמים פעילויות התנדבות בקהילה ומסיימים את השנה בטיסה בשמי הארץ. תוכנית הטייסת זכתה בעבר בפרס משרד החינוך וזיכתה את חיל האוויר באות היחידה המתנדבת של הרמטכ"ל.

6

השחקן המוערך עמוס תמם הצטרף לחגיגות יום הולדתו של החבר הטוב והקולגה עמית רייס, מאחורי הקלעים של המחזמר המדובר "מצחיקונת" בתיאטרון הקאמרי. בחגיגות עמוס הופיע לראשונה עם משקפי שמש של בית האופנה הבריטי DUNHILL", בהם התחדש לפני כשבוע, מותג חדש שנחת בישראל על ידי היבואנית "לפידות מדיקל" בחודש האחרון, והוא הראשון להתהדר בהם בארץ .

7

נירית צוק מנכ"לית פורטל עשר פלוס יזמה ערב מיוחד לרגל יום האישה הבינלאומי אליו הגיעו למעלה מ 100 נשים. על קפה ומאפה בקפה פלפלת שבמרכז פנורמה חיפה, פתחו את הלב השחקנית אסתי זקהיים, נירית צוק ורומי סגל יוזמת פרויקט שלמות, ודנו במהמורות שעוברות נערות שאינן עומדות בקריטריונים הנוקשים של מודל היופי.  בערב שהיה המשך ישיר של הקמפיין "השלמות שלי היא הפלוס שלך",  פתחה בדברים נרגשים רומי סגל תלמידת כתה י"ב שסיפרה באומץ רב על ההתמודדות שלה עם השמנה ודיאטות בבית וכיצד התגברה על הפרעת האכילה שפיתחה בעקבותיהן. מרגשת לא פחות הייתה אסתי זקהיים שסיפרה בגילוי לב מהול בהומור, רגש וחוכמה על התמודדותה כשחקנית, אשה ואמא עם דימוי הגוף שלה. נירית צוק שהביאה את הפריזמה התקשורתית סיכמה ואמרה: "עלינו מוטלת המשימה לעשות שינוי ולשנות את השיח בבית ובחברה". הנחתה את הערב אשת התקשורת סמדר סלומון.

8

חברת הולנדיה המתמחה בהנדסת שינה, זכתה בזיכיון לשיווק VISPRING מותג המזרנים הבריטי היוקרתי בתחומו בעולם, הקיים מאז שנת 1901. השקת המותג התקיימה אמש במעמד שגריר בריטניה בישראל, מר דיוויד קווארי, במרכז דן דיזיין בבני ברק ואורחים רבים. נשאו דברים שגריר בריטניה, שתיבל את ברכתו גם במשפטים בעברית, ואחריו נשאה דברי ברכה ג'וליה היל נציגת המותג העולמי שהגיעה לארץ במיוחד להשקה. אבי ברססט מנכ"ל הולנדיה סיפר לאורחים על חווית השינה בתפירה אישית המיוחסת למותג החדש, ואילו אנדי טורלופ, המסטר של המותג נתן הדגמה פרונטלית של ייצור מזרן של המותג בעבודת יד אמנותית ייחודית, אשר פותחה לפני למעלה מ-115 שנה.

9

קבוצת עזריאלי השיקה השבוע את הקניון ה- 16 של קבוצת עזריאלי – "קניון עזריאלי ראשונים" בראשון לציון, הכולל לצידו גם מגדל משרדים שיחדיו משתרעים על 50 אלף מ"ר בהשקעה של כ- 750 מיליון שקלים. המרכז החדש הינו קומפלקס רחב היקף בשטח של כ-50 אלף מ"ר, הכולל קניון המשתרע על פני 3 קומות, מגדל משרדים המשתרע על פני 14 קומות וחניון תת קרקעי של כ-1,500 מקומות חניה. הקניון שייפתח לציבור הרחב ביום חמישי הקרוב, כולל מגוון חנויות ודוכנים בדגש על תחום האופנה והלייף סטייל, זאת בהתאמה לאופייה של ראשון לציון וסביבתה המאופיין באוכלוסייה צעירה ועדכנית. הקניון יציע חווית קניות בסטנדרט המוכר של קניוני עזריאלי, ויכלול לראשונה רשתות בינלאומיות שמשיקות בו את הסניף הראשון בישראל דוגמת FOOT LOCKER H&M HOME וסופרדריי.

10

אירית בטאט מנכ"לית אמריקן אקספרס, הגיעה למסעדת פאסטל לארוחת טעימות מיוחדת ללקוחות החברה של המטבח הספרדי, בניצוחו של  שף פרננדו דל סארו מספרד, אשר מחזיק בכוכב מישלן למעלה משני עשורים. הארוחה התקיימה במסגרת Round Tables by American Express, אשר החליטו לייצר עבור לקוחות אמריקן אקספרס סדרת ארוחות גם במהלך השנה, מעבר לאירוע הרשמי שחל מדי שנה בחודש נובמבר.

11
ח"כ הכנסת בוז'י הרצוג ורעייתו מיכל ביקרו השבוע במכינה הקדם-צבאית 'צהלי' שבקיבוץ הדתי עין-צורים בשפלת יהודה. 'צהלי' היא המכינה הראשונה לבנות דתיות, שהוקמה לפני כעשור על ידי 'מרכז יעקב הרצוג ליהדות', ונקראת על שמה של טייסת חיל האוויר  בת היישוב משואות יצחק סגן תמר אריאל ז"ל, שנספתה באסון בהרי ההימליה לפני כמה שנים. המפגש עם עשרות בנות המכינה, אותה מלווה מיכל רעייתו מזה כמה שנים, התקיים לקראת סיומו של יום צום תענית אסתר, ובשיא הסערה בעקבות דבריו של הרב יגאל לוינשטיין במכינה הקדם-צבאית בעלי. הרצוג ורעייתו מיכל סיפרו על הקשר העמוק וארוך השנים של משפחתם עם המקום, ועל כך שמרכז יעקב הרצוג בעין צורים, הנושא את שמו של דודו, ד"ר יעקב הרצוג, איש ציבור ומדינה שידע לשלב בין הלכה ומדינה, נוסד מתוך הרצון של המשפחה להנחיל את תפיסת עולמו, ששילבה בין אורח חיים דתי, לחובת השירות למען העם והמדינה, שאותה ספג  בבית אביו הרב הראשי לישראל, הסבא הרב יצחק אייזיק הלוי הרצוג זצ"ל.

16

חברת SmarTap הישראלית זכתה במקום השלישי, במסגרת החברות החדשניות בתחום ה IoT-בתערוכת 4YFN שנערכה בברצלונה, כחלק מתערוכת הסלולר הבינלאומית MWC. SmarTap זכתה להציג במסגרת תערוכה יוקרתית זו, כתוצאה משיתוף הפעולה בין החברה לבין ענקית הטכנולוגיה Intel תחת תוכנית ה-IPP. אסף שאלתיאל, מייסד ומנכ"ל סמארטאפ : "הטכנולוגיה שפותחה על ידי החברה מאפשרת ליהנות ממקלחת בטוחה ושמירה על הצנרת הביתית, תוך שילוב חוויית מקלחת ברמה אחרת. הזכייה הינה שילוב של צרכים אנושיים עם טכנולוגיה עילית, ועוד צעד בכיוון החיבור של הבית על שירותיו השונים לאינטרנט".

13

במילנו נערכה החודש התערוכה הבינלאומית השנתית למיכשור וטכנולוגיה חדשה לייצור נעלים, אליה מגיעים יצרנים מכל קצווי תבל. בין הישראלים שהגיעו היו גם שי שוונפלד, מהמומחים המובילים בארץ לשיקום כף רגל ורעייתו פרח, אבי סרנג'ה יבואן של מכונות לייצור נעלים ויצרני נעלים נוספים.

14

בפורים ראש עיריית חדרה מר צביקה גנדלמן הצטרף לחגיגות, והגיע לקניון עופר לב חדרה, שם נערך קרנבל קרקסי בשיתוף עם העירייה, עם אקרובטים ולהטוטנים שחילקו בלונים לעוברים והשבים, מופע להטוטים וריקודים, דמויות קרקס ועוד. ראש העיר עלה לבמה לברך את תושבי העיר, והודה על שיתוף הפעולה הפורה בין קניון עופר לב חדרה ועיריית חדרה, ועל היענות הקהל. ראש העיר אפילו מצא זמן להשתעשע עם האקרובטים, וגם להצטלם עם אחד מהם למזכרת יחד עם בן דבש, מנכ"ל הקניון.

15

בכירי רשת קפה גרג, בראשם אהד ארנרייך – מנהל רשת קפה גרג וכוכבי קבוצת FOX מכבי תל-אביב, הגיעו בפורים למחלקת הילדים בתל השומר,  לחגוג עם הילדים המאושפזים במחלקה. צוות הרופאים הבכיר של בית החולים בראשותו של המנהל, פרופסור אשר ברזילי הצטרפו לחגיגה גם הם. לאחר האירוע עברו השחקנים וחברי ההנהלה מחדר לחדר, וחילקו לילדים המאושפזים משלוחי מנות, אזני המן, בלונים, משקפיים, מסכות ומתנות נוספות. בסיום האירוע ערך פרופסור גידי פורת, מנהל מחלקת טיפול נמרץ ילדים, סיור למשלחת במחלקה החדשה, ושיתף אותם בחשיבות הפעילות שלהם למחלקה ולהחלמתם של הילדים.

 

בשבוע הבא יתקיים בפתח תקוה אירוע 'אלופי הפטיסרי', בבית הספר הקולינארי החדש בעיר – 'שפיז' (CHEFIZ) של שימרית לובלסקי. לעיר יזרמו מיטב הקונדיטורים המובילים בתחום הפטיסרי ובהם: אלון גולדמן – אלוף ישראל בפטיסרי, גולי פנחסוב – אלוף ישראל בשמרים, אפרת ליבפרוינד – שף פטסירי ועורכת מגזין אוכל מוביל, יובל אילון – שף קונידטור , אביעד פורמן -שוקולטייר ועוד. את האירוע יזמו שף פטיסרי הודיה קליף ושף פטיסרי גל בוכניק.

17

בסוף השבוע האחרון במתחם רוגובין-פדרמן סינמה סיטי, ליד איצטדיון הכדורגל החדש של נתניה, הוצגה התרחבות המרכז, עם כניסתם של שוכרים חדשים מתחום המזון והפנאי למקום. אסי לויתן בן עמרם, מנהלת הנכסים המניבים של רוגובין, הדגישה את חשיבות התמהיל במרכז, שהתחדש בחודשים האחרונים במסעדות "פנטזיה","ביירן",  רשת בתי הקפה "ארקפה", גלידריית "גולדה", "תומס" ועוד. בשבועות הקרובים צפויות להיפתח גם מסעדות השף "קמפאי" ו"עד העצם אקספרס". את לויתן ושרון ברגר מנכ"ל המרכז, הגיע לברך גם רן פדרמן, אחד מיזמי הפרויקט.

18

הנהלת GVK  פתרונות קירור, מומחים להתייעלות אנרגטית, השתתפה בשבוע שעבר בתערוכת EuroShop – הגדולה בעולם בתחום הקמעונאות בענף המזון, שנערכה בעיר דיסלדורף בגרמניה, ואירחה למעלה מ 110,000 מבקרים מרחבי העולם. הצוות חזר עם תובנות על טכנולוגיות פורצות דרך בקירור תעשייתי. סלביק גרויסמן מנכ"ל GVK, נפגש בתערוכה עם פיני אביטן, מנהל פרוייקטים ברשת המרכולים "רמי לוי", ושוחח עמו על פרויקטים שמבצעת GVK, להתייעלות אנרגטית וחסכון בחשמל בשוק הקמעונאי, ברשתות שיווק מובילות. עוד נפגש עם יהודה לניאדו מנכ"ל רשת "אושר עד", בה מבצעת החברה פרויקט התייעלות רחב היקף.

19

המגישה ואשת התקשורת שירה פליקס, שנבחרה להגיש את מופע ההתרמה הגדול של אק"ים ראשון לציון, שיתקיים בהיכל התרבות ב- 20/3 עם הזמרת קרן פלס, נפגשה עם יו"ר אקים ראשל"צ  צדוק לוי וההנהלה, כדי לדון בפרטים האחרונים לקראת האירוע הגדול. מופע ההתרמה מתקיים לצורך גיוס כספים להקמת פרויקט הכולל גן משחקים טיפולי לצד בית קפה חברתי. עלות הפרויקט הינו כ- 200 אלף שקלים.

20

עו"ד שיר-אל נקדימון הגיעה בסוף השבוע האחרון, לספר למתנדבות מרכז הסיוע לנפגעות תקיפה מינית גליל-גולן, על פעילותה בשדולת הנשים לקידום זכויות נשים בישראל ועל פועלה כעורכת דין המתמחה בהגנה על זכויות נשים במקומות העבודה. זאת בנוסף להרצאה שהעבירה בקורס הכשרת ממונות למניעת הטרדה מינית במקומות עבודה, שמתקיים בימים אלה במרכז הסיוע גליל-גולן. כתרומה על העשייה המבורכת של העמותה, זכתה עו"ד נקדימון באירוח חם ומחבק ב"מלון מטיילים מטולה", שהינו אחד מחמשת מלונות הרשת, הממוקמים ברחבי הגליל הירוק. לדברי בת-חן ישועה, מנכ"לית רשת "מלונות מטיילים": "הרשת חרתה על דגלה סיוע לקהילה הסובבת היכן שניתן ובמגוון דרכים יצירתיות. שמחנו על היכולת להירתם לטובת מטרה חשובה".

21

שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן בחר להגיע עם כניסתו לתפקיד, למפגש עם תעשייני הצפון שהתקיים ב"צל כרמל" בקיבוץ יגור בשלישי האחרון, והכריז על הקצאת 60 מיליון ש"ח ברבעון הקרוב לטובת הקמת מפעלים בצפון ללא קריטריון ייצוא. השר נפגש עם מנכ"ל התאחדות התעשיינים רובי גינל, ועם הנרי צימרמן יו"ר התאחדות התעשיינים בצפון.

22

עשרות נשים יהודיות ונוצריות  מרחבי העולם, התקבצו ביום האישה הבינלאומי בירושלים ביוזמת דבורה ברטפלד, מייסדת ומנהלת עמותת HALEL MINISTRY ובשיתוף ארגון Women Add Value, להבעת תמיכה במדינת ישראל ולטקס תפילה למען השלום. הגיעו: מירטה הונבורג, חברת פרלמנט בפרו לשעבר, ד"ר קטרין פרנקלין, מייסדת ומנהלת ארגון נשים אפריקאיות בארה"ב ורבות אחרות.

23

חברת פוג'יקום, יצרנית של מוצרי אלקטרוניקה וחשמל ביתיים, חתמה השבוע על הסכם בינלאומי עם תאגיד האלקטרוניקה היפני הענק טושיבה, לשיווק בלעדי בישראל של מוצרי חטיבת האחסון הדיגיטלי האישי שלה. לשם כך הגיע לארץ המנכ"ל העולמי של חטיבת האחסון הדיגיטלי בטושיבה, לארי מרטינז פלומו, יחד עם מנהלת הסחר בחברה מרג'ה קולצח, לפגישה עם אלי קמחי מנכ"ל ובעלים של חברת פוג'יקום.

24

כשנתיים לאחר שספר הביכורים שלה "שתי פרידות וחצי", כבש את רשימת רבי המכר והפך אותה לאחת הסופרות הצעירות האהובות בארץ, תוך שהוא מחולל מהפכה בתרבות צריכת הספרים של בני הנוער בישראל, הוציאה עכשיו אלמוג בר (בת 25 מראשון לציון) את ספרה השני – "געגוע בין השורות", אשר כקודמו, גם הוא תוך שבוע אחד בלבד על המדף, נכנס היישר אל רשימת רבי המכר. מפרסום סטטוסים קצרים בפייסבוק, שהפכו עם הזמן לסיפורים קצרים ונוגעים ללב, הפכה אלמוג בר לדמות מובילה ברשתות החברתיות, שעשרות אלפי הגולשים העוקבים אחריה, מחכים בשקיקה לקרוא, להגיב ולשתף את הדבר הבא שתעלה על הכתב. בתמיכת ובעידוד הגולשים יצא גם ספרה השני לאור, באמצעות מימון המונים ב"הד-סטארט", תוך שהוא מגייס סכום של 36,000 שח בחודש אחד.

25

המתנדבים הרבים שהגיעו בימים האחרונים לבתים החמים של אגודת "יד ביד" ברחבי הארץ, חילקו משלוחי מנות ומתנות לילדים, שיחקו עימם והפכו את חג הפורים שלהם לצבעוני ומהנה יותר. בין החברות שנציגיה הגיעו להתנדב באגודה: מועדון "חבר", "מעגל נשים", חברת "אמדוקס", "MSC ספנות" והורים וילדים מבי"ס אהרונוביץ שבמועצה אזורית דרום השרון, ועוד מתנדבים רבים אחרים.

26

מותג הטיפוח היוקרתי promise וסטודיו C – הרשת הנשית המובילה בישראל לחיטוב, לעיצוב, לכושר ולהרזיה, חברו השבוע לאירוע ערב נשי, לרגל יום האישה הבינלאומי. ורד ברון, מנהלת סניף סטודיו C במערב ראשל"צ אירחה את אסף דקל מנכ"ל ובעלים של מותג הטיפוח Promise, אשר השיק במקום סרום לטיפול ממוקד בקמטים. בין האורחות: שגרירת המותג שרון איילון ושירלי גליק. עשרות לקוחות של סניף סטודיו סי פגשו את מנכ"ל promise, שברך על שיתוף הפעולה, שירלי גליק העבירה הרצאה מרתקת בנושא התרפיה בשופינג אונליין, ולאחריה שרון איילון קיימה שיחה אישית נשית עם לקוחות סטודיו סי.

27

חברת הבניה  "באמונה", מכרה 228  דירות ביריד מכירות לפרויקט 'כרמי גת' שבקריית גת, שנערך במשך יומיים בגן האירועים עין חמד ליד ירושלים. ביריד השתתפו מאות משפחות, בעיקר מהמגזר הדתי לאומי. אנשי המקצוע של החברה נתנו במקום הכוונה לרוכשים, בתכנון דירתם לעתיד. נוכחו: ישראל זעירא – מנכ"ל החברה, רונן וייל – סמנכ"ל ואבי סוקניק מנהל תחום המשכנתאות של "באמונה".

28

מבין הנשים המשפיעות שנבחרו לקחת חלק בקמפיין הרשת שמעלה חברת "דורות" בשיתוף אתר התוכן לנשים "סלונה", ניתן למצוא שלוש נשים מרשימות במיוחד וכולן מאותה המשפחה: שלי סתת, מעצבת ובעלים של מותג הנעליים Couple of, אחותה מעצבת התכשיטים הגר סתת ואמן כרמלה, שאף היא מעצבת תכשיטים. מידי שבוע הן מגיעות יחד לבית הספר הגבוה לבישול "דן גורמה" בתל אביב, שם הן לוקחות חלק בקורס בישול מקצועי בו הן זכו במסגרת קמפיין אוכל לנשים עובדות – "פשוט לבשל". מעל ל- 1500 איש לקחו עד כה חלק בהגרלה באתר, מתוכם נבחרו 45 זוכים, אשר החלו בלימודי קורס הבישול המקצועי, בחסות חברת "דורות". הזוכים חולקו לשלוש נבחרות, כשבראש הנבחרות מנטוריות מובילות, בלוגריות בישול מבית סלונה, מובילות דעה ובעלות קהילת עוקבים אדוקה ונשים עובדות בפני עצמן, אשר מעבירות שיעורי התמחות בנושאים שונים בהם בשר, ירקות, קינוחים, לחמים ועוד.

29

לתא"ל רמי מלאכי, מפקד יחידת לוטם וראש החטיבה הטכנולוגית מבצעית של אגף התקשוב, היתה זו הוםעתו הפומבית הראשונה, בכנס אתגרי לוחמת המידע והרשת שנערך על ידי ישראל דיפנס וחברת תים. בין הדוברים הנוספים בכנס: דורון רותם – ראש מינהלת שו"ב וסייבר, מלמ חטיבת מערכות טילים וחלל בתעשייה האווירית, תומר נורי – CTO בחברת תים, עמי בראון, סמנכ"ל Cyberbit, ד"ר ניסן משכיל- סמנכ"ל טכנולוגיות בחטיבת הסייבר של אלתא בתעשייה האווירית, אורן ברט – ראש מינהל סייבר בתעשייה הצבאית, ג'וני פישביין – מנהל חטיבת פתרונות וחדשנות בצ'קפוינט.

30

מאות אנשי אקדמיה ואמנות מילאו אמש השבוע את אולם סינמטק ירושלים, באירוע פתיחת "שבוע אמנות ומוח", ביניהם פרופ' מנחם בן ששון נשיא האוני' העברית והאמן חנוך פיבן שהגיע במיוחד מברצלונה, לפתוח את התערוכה 'מדעי המוח זה לא משחק ילדים'. התערוכה מציגה עבודות שיצר יחד עם חוקרי מרכז אדמונד ולילי ספרא למדעי המוח באוניברסיטה העברית, בסדנא מיוחדת שהתקיימה לרגל אירועי השבוע. בהמשך השבוע מתוכננות הרצאות של מיטב חוקרי מוח, לצד פעילויות תרבות מגוונות כמו סרטי קולנוע, מופע אילתור קומי בהשתתפות דביר בנדק, תומר שרון, ערן איווניר והילה די-קסטרו, הצגת תיאטרון וארוחת בראנץ' מיוחדת. הילדים מוזמנים בשבת לפעילות מיוחדת, בהקרנת סרט התלת מימד בטרום בכורה 'סרט לגו באטמן' שיוקרן לראשונה בארץ בדיבוב. נוכחו: פרופ' ישראל (אלי) נלקן ראש המרכז למדעי המוח, פרופ' עדי מזרחי ראש המרכז למדעי המוח, ד"ר רפי אבירם המנהל האקזקיוטיבי של המרכז למדעי המוח באוניברסיטה העברית, ורבים אחרים.

31

כ-90 משתתפים, ביניהם מאמנים של חברת "תות תקשורת" בבעלותו וניהולו של המנטור ואיש הפיננסים אלון גל הגיעו ביום חמישי האחרון לכנס הנבחרים שהחברה קיימה במלון רימונים טאואר רמת גן. הכנס מהווה את יריית הפתיחה לסבב של 12 מפגשים עתידיים שיתקיימו במהלך שנת 2017 במלון רימונים טאואר רמת גן. הכנס החל בארוחת בוקר מפנקת בניצוחו של שף המלון שף יניב לוזון, שכללה מגוון עשיר של סלטים, מאפים ומתוקים. לאחר מכן התפנו הנבחרים של "תות תקשורת" לסדנאות והרצאות בנושאים שונים, ואת היום המרתק הם קינחו בארוחת צהריים עשירה ומגוונת.

32

רשת טיב טעם ערכה השבוע חלוקת ורדים לכבוד יום האישה. מנחם סלומון מנהל הסניף ברחובות הגיע לחלוק כבוד לנשים, אשר באו לרכוש מוצרים, בירך אותן לכבוד יום האישה, והגיש לכל אישה ורד אדום .

33

גם באזור המרכז זכו לארח את ריצ'רד גיר. משה אדרי מבעלי סינמה סיטי גלילות, ערך הקרנה חגיגית לסרט "נורמן" בכיכובו של ריצ'רד גיר לצידו ליאור אשכנזי שלנו. בין האורחים נראו שר השיכון יואב גלנט, לאה פדידה סגנית ראש עיריית יוקנעם ורבים אחרים. אחרי קוקטייל חגיגי והקרנת הסרט, נערך גם דו שיח עם ריצ'רד גיר וליאור אשכנזי. הקינוחים הגיעו אחרי, וכמובן גם הסלפיס עם הכוכב.

34

המאפר הבינלאומי של מותג המעצבים איב סן לורן, פרד לטייר, יגיע לישראל ל-3 ימים בלבד, החל מה- 20/3 ויהיה שותף לפעילות ענפה שיערוך המותג בישראל. פרד הנחשב לאחד מאמני האיפור המובילים באירופה ואגדה בתעשיית האיפור, מוביל כבר 23 שנה את מראות האיפור הנועזים של איב סן לורן, מהווה השראה למאפרים רבים ברחבי העולם ותחת ידיו האמונות עברו ידוענים רבים כמו: קארה דלווין, אווה הרציגובה, קים קטראל (סמנתה, סקס והעיר הגדולה), פרידה פינטו, להקת סיזר סיסטרס , פטרישיה ארקט ועוד. פרד לוטייר  איפר עבור מעצבי העל כמו ג'ורג'יו ארמאני, פיטר פיליפס ולויד סימונדס.  וכן השתתף בהפקות ובכתבות אופנה במגזינים הבינלאומיים כמו מארי קלייר, קוסמופוליטן, טייליסט בריטניה, גלאמור, ווג ועוד.

דגכדג

השבוע נערכה בפאלאס דיור מוגן תל אביב מסיבת פורים חגיגית במיוחד, שהתחילה בהרמת כוסית חגיגית, והמשיכה לתחרות תחפושות נושאת פרחים. דיירי הפאלאס הפתיעו את כולם, כאשר בחרו בתחפושות מקוריות, בהן השקיעו לא מעט מחשבה ועבודה, כאילו הינם בני עשרה, בעלי דמיון ותעוזה. התחפושות המנצחות קיבלו כמובן פרסים שוים ביותר. הערב הסתיים בארוחה עשירה, ובמופע של הזמרים קרן הדר וגבי שדה.

36

בסוף השבוע האחרון ערכו שוקי ורחל פדן, הבעלים של רשת "אופטיקה הזורע", אירוע חגיגי לרגל השקת עדשות המגע "דייליס טוטאל 1" של חברת ALCON .  האירוע התקיים בסניף הדגל של רשת "אופטיקה הזורע" בגראנד קניון חיפה. בין האורחים שהגיעו לאירוע, נראו קורין גדעון, פרזנטורית עדשות המגע ALCON, גילה ועמי לפידות, בעלי קבוצת לפידות נציגת ALCON בישראל ומעצבי דעה ואנשי אופטיקה בכירים.

37

תגובות

להשאיר תגובה