יופי של טיפול

אלמוג גלנץ נמשכה תמיד לעולם היופי והטיפוח יחד עם תודעת השירות המפותחת. לאחרונה הקימה מכון בוטיק בנס ציונה שמציע לצד טיפולי מניקור, פדיקור ולק ג'ל. הסרת שיער בשיטת SHR שהיא המילה האחרונה בתחום זה

כבר בכניסה למכון היופי שהקימה אלמוג גלנץ ניתן לחוש בהקפדה על הפרטים, הסדר של הדברים והניקיון הכללי מבלי שהדבר יעיב על העיצוב המינימליסטי של המקום "תמיד אהבתי אסתטיקה,עיצוב ואינטרקציה עם אנשים" היא משתפת ומוסיפה "הקמתו של מכון היופי 'אלמוג אסתטיקה וטיפוח הגוף' משלב בתוכו את נטיות הלב שלי".

כבר עם הקמתו של מכון היופי 'אלמוג אסתטיקה וטיפוח הגוף' דאגה גלנץ להשקיע בו את מיטב מרצה ולצד התעודות ההסמכה הרבות שמעטרות את הקיר היא רכשה בהזדמנות שנקרתה בדרכה מכשיר ייחודי להסרת שיער שפועל בטכנולוגיה החדשה ביותר, מה שמאפשר טיפולים קצרים יותר, נעימים יותר שגם מחזיקים לאורך זמן . העיקרון עליו פועל המכשיר הוא טכנולוגיית SHR (Super Hair Removal) שנקראת גם 'פוטותרמוליזיס לא סלקטיבי' – הרס באמצעות אנרגיה טרמית (שנוצרת באמצעות אנרגיה אופטית) באופן לא בררני, כלומר, אנו לא משתמשים רק במלנין שבשערה כקולטן אלא גם במלנין שבעור. עקרון זה מעניק פתרון אולטימטיבי להסרת שיער ללא כאב וללא כוויות, בעזרת הבזקי אור בתדירות גבוהה, בשטף נמוך ובתנועה. האנרגיה מוחדרת בהדרגה לשכבת העור התחתונה וגורמת לניתוק זקיק השיער מכלי הדם. ושערה שאינה מחוברת לכלי דם לא תצמח שוב.

אלמוג מקפידה אומנם על סדר, דיוק וארגון אך אין זה בא על חשבון פתיחות ולמידה  "אני לא נבהלת מטכנולוגיה" היא מציינת "ואני מאמינה בללמוד דברים חדשים ואני כל הזמן נמצאת בהשתלמויות". לצד העמידה בסטנדרטים מקצועיים חשוב לאלמוג גלנץ חודפי היחס האישי והשירות החם "היתרון היחסי שלי הוא שאני מאמינה בהיכרות על בסיס אישי ושימור לקוחות".

במכון היופי 'אלמוג אסתטיקה וטיפוח הגוף' תוכלי להינות מטיפולי מניקור – פדיקור. לק ג'ל. עיצוב גבות וכמובן הסרת שיער

תגובות

להשאיר תגובה