גמילה מסוכר וגלוטן מסתבר שזו דרך חיים בריאה לכל אחד

מכון אברהמסון חונך בהצלחה תוכנית מקיפה למלחמה בבעיות ההשמנה והסוכר כשהוא מציע תוכנית לאורח חיים בריא עם תפריט מוצרי מזון ייחודיים, ליווי צמוד וקבוצות תמיכה בוואצאפ. בהתאם לכך אחוזי ההצלחה עלו ל 90%

כל חייה הייתה חנה חדור מבת ים אדם שמן "להיות שמנה זה היה חלק מהזהות שלי" מספרת ומוסיפה "הייתי בטוחה שגם אמות שמנה". גם היא כמו עוד רבים במצבה ניסתה שלל דיאטות ולא הצליחה לעמוד בהן "כשהלכתי לבדיקה שגרתית אצל רופא המשפחה שלי" היא נזכרת "הוא אמר לי שאני חייבת לעבור ניתוח קיצור קיבה שאם לא כן אני אהיה בסכנת חיים" באותה תקופה חנה שקלה 149 קילו ולאחר הפגישה עם הרופא היא יצאה מזועזעת והחליטה שהיא חייבת לעשות משהו בקשר לזה :"קצת נרתעתי מהעניין של הניתוח שקשור לפעולה כירורגית לא פשוטה ולכן בהמלצתה של חברה הגעתי אל מכון אברהמסון". שם במכון היא תעבור שיטת טיפולית יחודית שמבוססת על הקשר בין גוף לנפש ושפותחה בידי אהוד אברהמסון ומטרתה היא להתיר את התלות הפסיכולוגית שלנו במזונות עתירי סוכר או גלוטן "הייתי מכורה לפיצות, שוקולד ובורקסים" נזכרת חדור ומציינת שאחרי הטיפול שהיא עברה היא החליטה לחיות חיים בריאים יותר "חדלתי מאכילת מזון משמין ולא בריא" היא מספרת בגאווה אך חשוב לציין שזה לא כל הסיפור: בשנה האחרונה הבינו במכון אברהמסון שכדי לעלות את אחוזי ההצלחה של הטיפול וגם כדי לתרום לאיכות החיים של המטופלים יש צורך ביצירת מעטפת שלמה שאינה עוסקת רק במניעת המזון אלא גם מציעה אלטרנטיבה ראויה "עשינו חושבים ומתוך זה" מספר אהוד אברהמסון "פיתחנו תכונית ליווי ייחודית המשלבת מאמנת אישית, פוסטים יומיים, וקבוצות תמיכה ב'וואטסאפ'. בסופו של דבר ראינו כי התוכנית העלתה את אחוזי ההצלחה עד למעל ,90%, דבר שאין לזה אח ורע בעולם הגמילה" ציין בסיפוק.

"נחשפתי למזון חדש שכלל לא הכרתי" מצטרפת אליו חדור ומפרטת " התחלתי לאכול קינואה ומגוון קטניות שהיום משולבות באופן קבוע בתפריט היומי שלי. מבחינתי זה שינוי מטורף". חדור מצטרפת לעוד ועוד אנשים שלוקחים חלק בתוכנית 'החיים הבריאים' של מכון אברהמסון : "כבר בטיפול הראשון" מציין אברהמסון "תקבל מאתנו את ספר המתכונים רב המכר שהוצאנו, "טעמים בריאים" בו ניתן להינות ממתכונים למאפים, לחמים, עוגות ומנות אחרונות ללא סוכר וגלוטן המורכבות מתערובות קמחי, משפרי אפייה וממתיקים טבעיים. גם חובבי הקפה מוזמנים  לטעום מהחטיפים של שלנו המיוצרים מפולי סויה, פצפוצי קינואה,  טחינה,  סילאן ודבש טהור טבעי".

היום לאחר שחדור מסתייעת בתוכנית כבר שלוש שנים היא הצליחה להוריד חצי ממשקלה (75 קילו) והיא שמחה לספר כי "כל הבדיקות שלי כעת יצאו טובות" ויש לה מסר להעביר בצד כמה טיפים לחיים טובים "חשוב לדעת שאפשר לאכול בריא ולחיות טוב. יש תחליפים לכל המאכלים, יש לחם ללא גלוטן או עוגיות ללא גלוטן, אפשר לאכול הכל אבל בריא. אני אוכלת ארוחות מסודרות. חשוב להקפיד לאכול 5 ארוחות ביום, לעשות ספורט ולשתות לפחות 2 ליטר מים ביום. חשוב להפריד בין פחמימות לחלבונים".

מה הערך המוסף של התוכנית שלכם לגמילה מסוכר וגלוטן ? "אנו מאמינים כי לנהל אורח חיים בריא כרוך באימוץ תפיסה כוללנית שיוצרת דרך חיים. הירידה במשקל אינדיבידואלית וטבעית והיא פועל יוצא של התוכנית. כשבועיים לאחר הטיפול אנשים מדווחים על ירידה במשקל, מרגישים יותר ערניים, זקוקים לפחות שעות שינה ואפילו שיפור ניכר במצב הרוח. רוב האנשים מגיעים למשקל הנכון הבריא והטבעי שלהם תוך מספר חודשים עד שנה והכול בהתאם למשקל העודף אתו הגעת בתחילת התהליך".

למי זה מתאים ? "למבוגרים, ילדים, נשים בהיריון, קשישים ובעצם למי לא ?  לחיות ללא סוכר וגלוטן מתאים ומומלץ לכל אדם. זו אחת הדרכים הבריאות בישראל לירידה במשקל. החיטה בעלת ערך גליקמי גבוה וגורמת קודם כל לתיאבון יתר ערכי גלוטן גבוהים במזון גורמים לתחושת עייפות, נפיחות בבטן, גזים, עצירויות, בעיות עיכול שונות ולתופעות נוספות, בין היתר תסכול ותחושה כללית שאינה משביעת רצון. הסוכר במזון המעובד גורם להתמכרות ולרצון לצרוך עוד ועוד מתוק. הנטייה לצרוך יותר מזון מתוק הולכת וגוברת עם הזמן וגורמת לתחלואים רבים אשר מובילה אותם מגפת הסוכרת".

כמה זה עולה לנו :

המצטרפים לתוכנית יהנו מטיפול גמילה וכן ליווי שנתי בשיטת 'הכל כלול' במחיר של 2400 ₪, שניתן לשלם ב-12 תשלומים שווים. אלו שיעברו את התוכנית יצטרפו לא רק אל חנה חדור גם אל איש הטלויזיה גיל ריבה, השר ישראל כץ, איילה חסון, דידי הררי ואלפים אחרים. אלו שיתמידו בכך יזכו אפילו לענוד מדליה אותה יעניק להם אברהמסון "יש גם ערך לחיזוקים וסמלים שמעלים את המוטיבציה ויוצרים תחושת ערך עצמי גבוה אצל הנגמלים החדשים" ציין בסיפוק

 

תפריט יומי מומלץ של מומחי אברהמסון

בוקר-דייסת דוחן או דייסת קינואה / סלט ביצה גבינות ושתייה חמה

ביניים – סלט גרגירי חומוס/סלט עדשים/תבשיל קטניות/ סלט אסייתי של סקיני פסטה נודלס וכרוב/ פירות

ארוחת צהריים- בשר\עוף\דגים וירקות טריים או בתנור או מבושלים

או סלט ניסואז

פלפלים ממולאים בקינואה וסלט ירקות חי

פלפלים ממולאים בבשר וסלט ירקות חי

ארוחת ביניים- תבשיל דוחן או קינואה או עדשים וירקות, סלט תבולה מקינואה-פרוסת לחם ללא גלוטן

ארוחת ערב- סלט ירקות+ביצה+גבינה+שתייה חמה

דג וירקות

מרק ירקות עם עדשים או קינואה
64fbb7d1-1d19-44e2-8070-a6d384880106 (1)

2 הערות

להשאיר תגובה