לראשונה בישראל ייפתח בתל אביב מתחם כושר חכם במרחב הציבורי המבוסס על אפליקציה שבונה לכל מתאמן תוכנית אימון אישית

בקרוב ייפתח בספורטק בגני יהושע בתל אביב מתחם כושר חכם שמתאים ליחידים ולקבוצות אימון. המתחמים, שמותאמים לכיסאות גלגלים ומיועדים לכל גיל, יהיו נגישים בחינם לכולם ויאפשרו לכל אחד להתאמן בזמן ובקצב האישי שלו.

המתחם החכם ישתרע על שטח של שני דונמים וחצי ויתבסס על אפליקציה שבונה תוכנית אימון אישית למתאמן בהתאם ליכולות שלו, למטרות שלו ולרמת הכושר שבה הוא נמצא על ידי שמירת היסטוריית האימונים וכמות האימונים. האפליקציה תוכננה באופן ייחודי בהתאמה למתאמנים ולמתקנים במתחם, שכולל גם מסלולי ריצה סביב המתקנים המשמשים את המתאמן כחלק מתוכנית האימון שלו.

במתחם הכושר החדש קיים לוח וירטואלי שעליו מוצגות תמונות המסבירות את סוגי התרגילים של המתקן. הלוח מאפשר סריקה של המתקן עם הטלפון הסלולרי כך שהמשתמש יכול ללמוד כיצד להשתמש במתקן בצורה נכונה ובטוחה לו. האימון במתחם מאפשר לכל מתאמן מגיל 13 ליווי אישי וצמוד, והאפליקציה מאפשרת גם להתאמן בקבוצות. בנוסף ניתן יהיה לדעת אילו מתקנים מציע המתחם במקום מסוים וכמה אנשים נמצאים בו בנקודת זמן מסוימת.Or-Ghefen_(15)

חברת נ.ע. לבה בע"מ, יזמית הפרויקט, היא חברה שמתמחה בשיווק בתחום מתקני המשחק, מתקני הכושר ומשטחי הבטיחות. החברה היא יבואנית בלעדית של החברות המובילות בעולם בתחום מתקני המשחק ומשטחי הבטיחות, כאשר כלל המוצרים מיובאים מאירופה ועומדים בכל דרישות מכון התקנים הישראלי. עד כה הקימה החברה יותר מ-400 גנים, פארקים ומתחמי כושר בכל רחבי הארץ כמו בירושלים, בתל אביב, בחיפה, בבאר שבע, בהרצליה, בפתח תקוה ועוד. בנוסף אמונה החברה על פרויקטים בבתי ספר ובבתי חולים והיא עוסקת גם בעבודות יזמיות פרטיות.

תגובות

להשאיר תגובה