בחירה נכונה של תוכנת ניהול מומלצת לעסק

 

בימינו אין בית עסק שיכול להתנהל באופן יעיל ומקצועי ללא תוכנת ניהול לעסק. החוכמה היא לבחור תוכנת ניהול נכונה שמתאימה לצרכי החברה.

אם אתם עסק יצרני קטן או בינוני שמחפש תוכנת ניהול אינטרנטית חכמה וקלה לשימוש, עם הליכי הטעמה מהירים וקצרים, כדאי שתכירו את בינינו אי.אר.פי. מדובר בתוכנה המספקת מערכת ניהול המטפלת בכל צרכי פעילות ותפעול של העסק. זהו פתרון כחול – לבן מתקדם וחדיש הכולל מערך ניהול איכותי ויעיל החוסך בזמן וכסף, ולמעשה הוא הרבה יותר מתוכנת הנהלת חשבונות והפקת חשבוניות וקבלות. הפתרון הטכנולוגי מהווה את ליבו של העסק ומעניק שפה משותפת ויעילות תפעולית גבוהה, המקשרת בין פעילות המשרד והתכנון לבין פעילויות הייצור וההתקנות.  

תוכנה חדשנית שעונה לצרכי העסק

בינינו אי.אר.פי היא תוכנה ישראלית שפותחה במטרה לספק לבתי עסק יצרניים כלי ניהול מתקדמים וחדשניים, בדומה לאלו הקיימים בארגונים גדולים בעלי אמצעים. כאמור, זהו כלי ניהול שלא רק עוסק בהנהלת חשבונות אלא מספק פתרונות תפעול מקצועיים ואיכותיים המתאימים לניהול שרשרת אספקה וכלל צרכי העסק. הגשמת המטרה מושגת בין היתר בזכות תוכנה בעלת תשתיות מתקדמות, המעניקות חוויית שימוש פשוטה ומוצלחת שבתוך זמן קצר תשמש ככלי הראשון לניהול העסק. כמו כן, התוכנה צומחת, מתעדכנת ומתפתחת באופן תדיר מתוך הקשבה לצרכי ודרישות הלקוחות, והן מאפשרת התאמות ייחודיות ע"פ דרישה. מעת לעת עולות גרסאות חדשות אשר כוללות את כל השיפורים והחידושים והן  מתעדכנות באופן אוטומטי וללא כל תוספת תשלום.

איתך לאורך כל הדרך

מרגע התחלת העבודה עם התוכנה, העסק יקבל לווי מלא ומקצועי הכולל הגעת נציג אל בית העסק לצורך הדרכת כלל העובדים העתידים להשתמש במערכת. ההטמעה תכלול מספר פגישות וללא כל הגבלת זמן. בנוסף, קיימת תמיכה טלפונית מהירה ומקצועית 24/7.

יתרונות בולטים נוספים של תוכנת הניהול

מלבד האמור לעיל, בחירה בתוכנת ניהול עסק בינינו אי.אר.פי מספקת שורה ארוכה של יתרונות מהותיים. ראשית, מדובר בתוכנה המצטיינת בעלויות נמוכות בהשוואה לתמורה הגבוהה שמקבל העסק. ההתחברות אליה הינה אינטרנטית מכל דפדפן ומכל מקום, לרבות טאבלט ובקרוב גם עם אפליקציה לסלולרי. קיים גיבוי יומיומי ושמירת נתונים מלאה על שרתי ענן מתקדמים ומאובטחים. לא קיימת הגבלה במספר המשתמשים והגישה של כל משתמש היא בהתאם למנגנון הרשאות גמיש וחכם המאפשר לכל משתמש לראות רק את המידע הרלוונטי אליו. מעבר לכך, בתוכנה יש את כל הכלים הנדרשים לניהול עסק, לרבות שירותי הנהלת חשבונות מלאים ומאושרים ע"י רשויות המס, ניהול לקוחות ולידים, ניהול ספקים, רכש ומלאי. זאת בנוסף לניהול פרויקטים וייצור, קריאות שירות, ניהול מישימות ויומנים, מערך תזרים מזומנים מובנה בתוכנה, וניהול קטלוג מוצרים.

ניהול יעיל ואיכותי של שרשרת אספקה

בעזרת מערכת בינינו אי.אר.פי תזכו לניהול יעיל של כל צרכי שרשרת האספקה, החל מהפקת ההזמנה ללקוח, ניהול גרסאות להזמנה, ניהול התכנון והרכש, ביצוע מדידות, ניהול תחנות הייצור ועד האספקה וההתקנה.

הכתבה נכתבה בחסות: https://www.beinenu.co.il/

 

תגובות

להשאיר תגובה