השינוי בתפישה הישראלית למושג 'אירועים' הוביל בעקבותיו לשינוי בעולם המסעדנות. המגמה היא לייצר אירועים קלים יותר ששומרים על הקלאסה, ולהתאים את המזנון לטעם הישראלי המשובח

 אם בעבר חגיגות ואירועים היו קשורים אך ורק לטקסים דתיים ולאירועים משפחתיים, זה זמן רב שתחום האירועים בישראל הולך ומתרחב והופך יותר ויותר לקלאסי ומשודרג. הקהל רוצה יותר, וספקי האירועים מתאימים את עצמם לביקוש בשטח. חברת דליס, המובילה בתחום המסעדנות ומגשי האירוח, מזה כעשרים שנה עוקבת אחר השינויים המתחוללים בתעשיית האירועים ומתאימה את עצמה לביקוש המשתנה.

אחד מאותם שינויים שחלו בשנים האחרונות בארץ היא התרחבות מושג ה'אירועים' ויציאתו מחזקת המשפחה לחזקת מפעלים וחברות עסקיות. הנתונים בחברת דליס מצביעים על יותר ויותר אירועי הרמת כוסית, כנסים של חברה, אירועי חברה סגורים ואירועים שבהגדרתם אישים ונחגגים פעם אחת בחיק המשפחה ופעם שנייה בחיק העובדים.

"הנתונים אינם מחקריים, אבל נראה שהשעות הרבות שאנשים מבלים במקום העבודה מביא לרצון לשמוח גם עםקולגות ועובדים", נמסר מהחברה. "אירועי הרמת הכוסית והכנסים שעד לפני שני עשורים אפיינו את התרבות האמריקאית, היו קיימים אמנם גם בארץ, אבל בצורה פחותה בהרבה. היום התמונה השתנתה. ישראל צועדת קדימה".

כיצדמשתנה בהתאם עולם המסעדנות לאירועים?

"בחברת דליס אנחנו קשובים מאוד למגמות המשתנות. יש לנו ניסיון רב ואנחנו ערוכים לאירועים גדולים של עד 500 איש. העובדה שאנחנו קשובים למה שקורה בשטח הביאה אותנו להיות מבין הראשונים שמייצרים ומגישים במשלוח מגשי אירוח. המגשים האלה מתאימים לסגנון האירוע, אם זה יום הולדת 50 או מסיבת רווקות וגם לאירועים גדולים יותר.
הגישה שלנו בחברת דליס, שהיא חברה ביתית, היא להוריד את עול ההתארגנות מהמארח. ברגע שנבחר תפריט, ואפשר להזמין גם דרך האתר שלנו, אנחנו ערוכים לתת מענה מלא של פרישה מקצועית בחלל שבו מתרחש האירוע. מה שחשוב הוא שבעל האירוע יוכל ליהנות בעצמו מהאירוע".

מדוע דווקא מגשי אירוח?

"מגשי האירוח מתאימים בדיוק לאקלים הים-תיכוני שלנו מכמה סיבות. אחת מהן היא שרוב השנה חם למדי, ואנשים מחפשים יותר ויותר ארוחה קלה ונעימה. מעבר לזה, הטעם הישראלי השתנה במקצת. אם בעבר המזנונים היו מלאים במנות כבדות כמו תבשילים היום הקהל מחפש את המנות האיכותיות והקטנות שהוא יכול לאסוף מהמגשים השונים.
מעבר לכך, מדובר במנות שאין צורך להכין אותן ימים רבים לפני האירוע. מגשי האירוח שלנו יוצאים טריים ומגיעים לפני תחילת האירוע ושומרים על הרעננות והטריות המתבקשת. הפידבק שאנחנו מקבלים הוא שזה עובד טוב מאוד באירועים".

הקטלוג של מגשי האירוח של חברת דליסמופיע באתר של החברה, ומאפשר בקלות להזמין את המוצרים. החברה ערוכה לתת שירות במענה של הזמנות ביום האירוע עצמו. היתרון הוא שאפשר להרכיב מזנון אירוח בהרכבה על פי הטעם האישי. בין מגשי האירוח תמצאו פשטידות, לזניות ומאפים שונים, מגשי כריכים בשריים או חלביים, מגשי קינוח חלביים או פרווה ועוד, כאשר כל חומרי הגלם איכותיים וללא פשרות. המנות כשרות ונעשות בשני מטבחים ביתיים נפרדים. מטבח בשרי ומטבח חלבי.

התפריט מתעדכן מעת לעת, ובחברה מעידים כי פידבק הקהל על מגשי האירוח מהווה שיקול מרכזי בהכנסת מוצרים חדשים לתפריט.

למידע נוסף כנסו לאתר : delis.co.il

 

תגובות

להשאיר תגובה