אירוח כפרי פיני בלב הרי ירושלים

מחפשים להירגע לרגע וליהנות מנוף קסום ואווירה שלווה, עם אירוח איכותי באווירה סקנדינבית? אתם ממש לא חייבים לטוס לחו"ל כי בלב ירושלים שוכן מלון קסום שפשוט חייבים להכיר.

בהרי ירושלים, בתוך נוף פסטורלי ובאוויר הצלול, שוכן מלון כפרי "יד השמונה" המעניק אירוח שליו ואיכותי בסגנון פיני-סקנדינבי, עם שלל אפשרויות לטיולי כוכב באזור. המלון שהוקם על ידי חברי קהילת יד השמונה ילידי פינלנד, מציע אירוח כפרי באווירה חמימה ורגועה עם חדרי אירוח צמודי קרקע מאובזרים ומעוצבים מעץ פיני, הפזורים במתחם מטופח הצופה לנוף מרהיב. ואם לא די בכך, במתחם יש מסעדה מעולה שארוחת הבראנץ' שלה בימי שישי זכתה למוניטין מצוין.

חופשה כפרית מושלמת

במתחם מושקע ויפהפה עם אווירה רגועה והרים מכל עבר, בתוך חבל ארץ פסטורלי השופע במסלולי טיול ואטרקציות, ממוקם מלון יד השמונה המגשים חלום של חופשה כפרית מושלמת, ממש כמו בחו"ל. החופשה תאפשר לכם לנוח ולהתרענן עם הרבה שקט ורוגע, לצד נגישות וקרבה לשלל אתרים בבירה ובהרי ירושלים. את החופשה ניתן לבלות בשניים, עם בני המשפחה או עם חברים במחירים נוחים ולא יקרים, המתאימים להגדרות תקציב של זוגות ומשפחות רבות.

אירוח איכותי ברמה סקנדינבית

במלון יד השמונה תיהנו מאירוח כפרי איכותי כמו שהפינים יודעים להעניק. האיכות ניכרת בכל פרט ופרט במקום, החל מהחדרים ועד למסעדה עם רמה גבוהה של ניקיון ואסטטיקה לצד שירות אדיב, נעים וקשוב. חדרי האירוח מצויים בבתי עץ סקנדינבים ממוזגים, העשויים מעץ אורן פני מלא עם רמת גימור מושלמת. החדרים פונים לנוף מרהיב של הרי יהודה ומאובזרים בפינת קפה, אמבטיה או מקלחת, עשרות ערוצי לווין, מיזוג ואינטרנט חינם. בנוסף, למי שמחפש פתרון אירוח יותר זול, במתחם מוצעים גם חדרי אבן בסיסיים בסגנון של אכסניה. כמו כן, לרשות באי המלון עומדת במרחק של שלוש דקות נסיעה בריכה מקורה של נווה אילן, הכוללת גם סאונה יבשה ורטובה.

המסעדה וארוחת הבראנץ' המפורסמת שלה

חלק מחוויית האירוח הייחודית כוללת גם את מתחם ההסעדה המעוצב והמשובח של המלון, הבנוי בסגנון פיני מסורתי מקורות עץ גדולות ומרשימות, ומוקף בנוף מעורר השראה ותיאבון. המתחם משמש את אורחי המלון במהלך שהותם אך פתוח גם בפני הקהל הרחב לארועי בוטיק קלאסיים ולקבוצות שמטיילות או עוברות באזור ומחפשות מקום מיוחד בו יכולו להינות מארוחות נהדרות במחיר שפוי (בתאום מראש).

כמו כן, בימי שישי מוצעת במסעדה ארוחת הבראנץ' הפינית המהוללת, עם שפע של טעמים ומנות כגון שלל לחמים, פיצות ומאפים ביתיים, בר סלטים עשיר, מנות אנטיפסטי, בר גבינות עשיר ופינת בריאות. וזו רק ההתחלה: במקום תיהנו ממנות דגים, מאכלים איטלקיים, מרק ביתי, חביתות שמוכנות במסעדה ושפע של קינוחים. יש לציין כי המסעדה אינה כשרה, אם כי יש בה הפרדה בין מטבח בשרי לחלבי.

על המקום וסביבתו

המלון ממוקם בליבו של הישוב יד- השמונה, ישוב מיוחד ושונה בנוף המקומי בו חיה קהילת היהודים המשיחיים. הישוב הוקם בתחילת שונות השבעים על ידי פינים נוצרים מתוך אהבה לעם ישראל ורצון לסייע בבניין הארץ ובהמשך הצטרפו למקום ישראלים יהודים המאמינים בתנ"ך ובברית החדשה. המלון עצמו שוכן בסמוך לגן תנכי קסום בו מוצעים סיורים מודרכים או עצמאיים. מעבר לכך, האזור שופע במסלולי טיול ואטרקציות מכל סוג וסגנון.

להזמנת מקום וקבלת פרטים נוספים על מלון יד השמונה התקשרו לטלפון 02-5942000  

 

תגובות

להשאיר תגובה