האמת שאולי זה לא מפתיע. גברים רבים חוששים ממתחרה רציני. כשחושבים על זה אפשר להבין אותם: כי מי יכול להתחרות בכלי רוטט, זקוף תמיד, שמבצע ויברציה מדהימה בלי היכולת להתחרות בו?  כמו רוב הגברים, כך הגיב ג'קי, בן הזוג של דיאנה. היא הייתה פתוחה מינית, והאמת ? התקשתה לחוות אורגזמה בלי לשתף אביזרי מין בחוויה המינית ביניהם ובינה לכל גבר הקודם לו. לה לא הפריע שהאורגזמה שלה תלויה בכלי חשמלי רוטט. היא מעולם לא התייחסה אל הוויברטור כאל תחליף לגבר שהיא אוהבת, אך בהחלט ראתה באוצר הנפלא הזה כלי משמעותי לעונג האישי שלה ולחוויה המסעירה ביניהם. והוא? לג'קי הייתה בעיה עם העניין. הוא הרגיש מאוים, היה בטוח שהיא לא מספיק נהנית אתו במיטה, והדבר איים על ביטחונו העצמי ועל הגבריות שלו. לא משנה כמה היא ניסתה להסביר לו שהתכווצויות הרחם שלה תלויות בעונג הרגשי שהיא חווה עם ג'קי ולא עם הוויברטור. לא משנה שהיא התענגה באמת מהמגע של הגבר שלה. הוא תמיד הרגיש איך גל גדול של מועקה נוגע בו כשהיא שולפת את החבר האינטימי שלה, הצעצוע שקנתה לעצמה ליום הולדתה ה-25.

"אני יכולה גם לזייף אורגזמה אם תרצה, אבל אתה צריך להבין שהמבנה האנטומי שלי לא מאפשר לי לחוות אורגזמה רק מחדירה או ממשחק מקדים. אני צריכה באמת את הרטט האין-אנושי כדי להגיע לשיאים. זה לא שאני מחליפה ויברטור בך. אני משלבת אותו אתך. הנשיקות שלך, החיבוקים שלך, המילים שלך, המבטים שלך, הם הדברים שמרטיטים לי את הלב. בלעדי הנוכחות שלך לא הייתי יכולה באמת ליהנות מכלי טכני", אמרה לו שוב ושוב.

הוא הנהן כמבין עניין בשיחה שנערכה ביניהם, אך המועקה המשיכה לבעור בתוכו. כיוון שהבין שהבעיה היא בסגירות שלו, פנה אליי ליעוץ.

"אני לא באמת יודע איך להרגיש, ניר. אני כבר לא באמת בטוח שאשתי אוהבת אותי. היא אומרת שכן, אבל הצעצוע המיני שלה משפיע אלי. אני מרגישה קנאה. כאילו שאני לא מספיק טוב עבורה במיטה או בכלל. אני מרגיש שהגבריות שלי עומדת בסימן שאלה".

"את מי היא מחבקת? אותך או את הצעצוע המיני שלה? את פעימות הלב של מי היא מרגישה – שלך או שלו? את חום הגוף של מי היא חווה- שלך או שלו?" שאלתי את השאלה הרטורית המתבקשת.

"כמובן שזו שטות מוחלטת לקנא בצעצוע מיני. אני יודע, ניר, אבל לדעת זה לא מספיק. אני מרגיש שאני לא מסוגל להתמודד עם האמת שהיא לא באמת מצליחה לחוות אורגזמה במהלך משגל רגיל".

"ואתה חושב שהבעיה היא בך?"

"אני יודע שלא, אבל הבעיה היא בתחושה שלי עם עצמי כשאני לא מצליח לספק לה את ההון הגברי".

"אתה עונה לעצמך על השאלה, שמת לב? הבעיה היא לא בך. אם תתייחס לאביזר מיני כאל כלי נוסף לשדרוג המשחק המיני ביניכם, תצליח אפילו ליהנות ממנו ומהסיטואציה. אם תזכור שוויברטור לא מהווה לך תחליף כי אין תחליף לאהבה, לגבר נושם, עוטף ומחבק, תבין שהאביזרים הללו, לא רק שאינם מזיקים, הם אפילו מועילים", אמרתי, והוא שתק…ובשתיקה שלו יכולתי להבחין שהוא חושב על הדברים ומתחיל להפנים אותם.

"הכול תלוי במחשבה שלך על הדברים. אל תהפוך את החבר לאויב כי הוא רק שותף קסום באינטימיות שיש לך עם אשתך. אם תהפוך אותו לאויב, תפרש אותו ככזה, אבל אם תנטרל את האיום שאתה חש כלפיו, תגלה שהוא כאן לטובתך ולא לרעתך".

וכך הוא הלך לדרכו, קולט את הדברים, אומר לי תודה ומבטיח לספר לי על חוויה מתקנת עם הוויברטור שהחליט אפילו להעניק לו שם כדי להרגיש קרוב אליו יותר.

 

תגובות

להשאיר תגובה