מזג האוויר החם בחוץ, יכול להעיק על הקטנטנים ולכן חשוב להקל עליהם ככל האפשר. להלן מספר טיפים שניתנו ע"י יועצת לפיליפס AVENT  – עדי חיון מייסדת " בייבי בית- טיפת חלב פרטית עד הבית" , כך שתוכלו לשמור על התינוקות שלכם רגועים ובטוחים, בזמן שהם נהנים מהשמש.

תינוק בשבועות הראשונות לחייו לא מסוגל לווסת את חום גופו. לכן, אם החדר לא ממוזג או שנמצאים מחוץ לבית, הלבישו אותו רק בשכבה אחת דקה ונעימה. בחרו בבדים דקים ונושמים כמו כותנה טבעית ובגדי פשתן בצבעים בהירים שיעזרו לשמור על קרירות בחודשי הקיץ. אם חם מאוד, הסתפקו בחולצה ללא שרוולים או חולצת שרוולים קצרים ואם הפעוט עדיין מרגיש חם למגע, אפשר גם להשאירו ערום עם חיתול בלבד, זאת כמובן במידה ואינו חשוף לשמש.

עיניו של הבייבי שלך רגישות יותר לאור השמש. כדי למנוע סנוור ותסכול בזמן נסיעה ברכב או טיול בעגלה הקפידו לחסום את קרני השמש הישירות עם חיתול טטרה.

רוצים להתקרר בבריכה עם הבייבי? בחודשים הראשונים העדיפו להכניס את הבייבי רק לבריכת בית קטנטונת או אפילו גיגית, ואם תרצו בריכה גדולה יותר, בחרו בבריכה  עם מלחים במקום כלור. בנוסף, הקפידו למרוח את כל גופו העדין בתחליב הגנה לתינוקות מפני קרני UVA/UVB. העדיפו קרם היפואלרגני וללא פראבנים כך תמנעו גירוי לעורם העדין.

 במזג אוויר שרבי, תינוקות מזיעים מאבדים הרבה נוזלים בזיעה ואיתם גם מינרלים ונוטריינטים חיוניים. לכן, לתינוקות יונקים עד גיל חצי שנה מומלץ לא להסתפק במים בלבד אלא לצופף הנקות או להוסיף ארוחות תמ"ל בשעות החום או בזמן טיול בחוץ.  

הבייבי שלך מאבד חום גוף רב דרך ראשו ולכן יש להקפיד על חבישת כובע בכל חשיפה לשמש. העדיפו כובע בעל שוליים רחבים שיכסה גם את עורפו ואוזניו של הבייבי.

רצועת סנטר קצרה תעזור לשמור על הכובע במקום. לכובעים מסוימים  אפילו יש הגנת UV נוספת.

חול הוא חומר מצוין לגירוי פעוטות! הקפידו לתת לפעוט זמן משחק בים ובגינה, אך עשו זאת רק בשעות אחה"צ המאוחרות כאשר קרני השמש נחלשות ולאחר שווידאתם שהחול נקי מלכלוכים מסוכנים. כדאי להשגיח כך שהפעוט לא יכניס חול לעיניו או לפיו

 הידעת שמגע הוא אחד הדברים החשובים ביותר בהתפתחות הבייבי שלך? גם בחום הכבד הקפידו לעשות הפסקה מכל הפלאפונים, המחשב והטלוויזיה ועשו לו עיסוי, שירו שיר והכי חשוב, חבקו אותו מכל הלב.

 

תגובות

להשאיר תגובה