אחרי 9 שנות חיי לילה סוערים במיוחד בתל אביב (שכן ירבו, אנ'לא מתלוננת חלילה ) החלטתי לפתוח בלוג אישי שבעיקר ידבר על גברים, נשים ותל אביב.

כך שאחרי סופ"ש סוער במיוחד , החלטתי לדון בתוצאה הסופית שבשבילה מרבית בני האנוש יוצאים לבלות בעיר תל אביב והיא: העמסת אובייקט בסוף הערב !

ואם לדורין אטיאס יש את הפריבילגיה להיקרא " משטרת האופנה " אז אני לוקחת לעצמי את הפריבילגיה להיקרא מפכ"לית משטרת העמסות.

היא  א' שם בדוי יוצאת מהבית כולה תקווה שאולי הפעם היא תמצא את האחד, את האביר על הסוס הלבן אבל אם לא אז היא מספיק רגועה לדעת שתוכל לרכב גם על חמור בסוף הערב, הוא א' שם בדוי יוצא לחפש מלוכה אבל חוזר עם אתונות כמעט בכל לילה.

אז נכון הם יוצאים מהבית עם ציפיות גבוהות, מגיעים לבר והמציאות השונה מכה להם בפרצוף: אולי המלוכה תפוסה או  שהמלוכה לא ממש בעניין שלך וזה בסדר, אנחנו התל אביביים יודעים איך להתמודד עם המציאות, עגומה ככל שתהייה , בשביל זה יש לנו  בר עשיר עמוס אלכוהול ואלכוהול הוא חברו הטוב של האדם (אולי אפילו לפני ההולכים על ארבע) ועזבו אתכם מהלוקש שקוקה קולה מנסה למכור לנו שהם "טעם החיים" אלכוהול זה טעם החיים האמיתי! הוא לא יאכזב אותך הוא יתן לך לראות דברים  בדיוק כמו שאתה רוצה לראות אותם, כך שאחרי כמה דרינקים , צ'ייסרים ועמעום האורות בבר גם הממוטה וגם השיפוטה נראות  לך אטרקטיביות פתאום ואלכוהול מחרמן אין מה לעשות. אתה גבר, אתה לא תחזור לבד, באמת בשביל מה יצאת? שילמת כל כך הרבה  כסף על הדרינקים אתה חייב לאגו שלך טפיחה ואם לא לאגו אז לפחות טפיחה לתפיחה שיש לך  בתחתונים.

אז אתה פונה אליה אפילו שהיא יצור גמלוני שחצי מהעיר עברה עליה  ברוורס,  ונכון שלימדו אותך להסתפק במועט, במקרה הזה אפילו במועט מאד. ואתה מעמיס אותה, לא על הגב אמנם (אם כי יצאת חמור) אבל העיקר לא לחזור לבד.

ואז שמגיע הבוקר אתה מתעורר, השפעת האלכוהול נמוגה ואתה מגלה עם מי הלכת לישון או איך היא נראית בלי השפעת אלכוהול.  א' אלכוהול מסוכן! אתה לא שומע את הפרסומות בגלגלצ לעזאזל?! הוא גורם לראייה מטושטשת. עכשיו תתמודד ואני מאחלת לך שהיא גם תרצה ארוחת בוקר + קינוח!

מסקנה: לא רק לנשים יש בחילות בוקר.

 

abr4k2zoef63ke6bzb0

תגובות

להשאיר תגובה