הבעלים יואב בסן "אנחנו מתכוונים לפתוח עוד סניפים" הרשת בעלת סגנון הקולג' האמריקאי הגיעה אלינו היישר משדרה החמישית בניו יורק והינה בעלת מורשת של כמעט מאה שנים . בארץ היא נפתחה לראשונה בשנת 2013 וזו היא החנות השלישית

רשת האופנה מקגרגור פותחת סניף נוסף בקניון רמת אביב "אנחנו מביאים את הבשורה לקהל הצפון תלאביבי" מספר הבעלים יואב בסן שניהל בעבר את "המותג מתאים מאוד לאופי הקניון ולכן הגענו לפה".

החברה רווחית בסך הכל ?

"באופן חד משמעי כן. אנחנו ארבע שנים בארץ ואנחנו מתכננים לפתוח עוד סניפים".

הציבור מקבל את המותג בידיים פתוחות "כל מותג אנגלו אמרקאי" מצין בסן "הציבור מאוד אוהב. זו אופנה שמתאימה לחתך מאוד רחב של אוכלוסייה. זהו מותג אמריקאי שנוסד בשנת 1921 ע"י משפחה סקוטית משבט מקגרגור".

M70241571-B010-3

 

מהן היתרונות היחסיים שלכם על פני המתחרים ?

"אנחנו מביאים מותג אמריקאי ספורטיבי אבל אנחנו גם יודעים לעשות את האופנה היותר שגרתית וגם ללכת לפי צו האופנה".

עם פתיחת החנות השיק המותג את קולקציית קיץ 2017 , קולקציית קז׳ואל אופנתית. למותג מספר חטיבות Menswear, Womenswear, Childrenswear, Accessories .למותג שיתוף פעולה בלעדי עם תחרות הפורמולה 1 של הראלי מונאקו ומידי עונה יוצאת קולקציה במהדורה מוגבלת

McGregor  הינו מותג ה Sportswear האמריקאי הראשון ונימנה בין שורת המותגים האמריקאים המובילה בעולם.

המותג מפעיל סניף דגל נוסף בקניון ארנה בהרצליה ומשווק ב20 חנויות פרטיות בפריסה ארצית.הקולקציה עשויה בעיקר מבדים טבעיים ורכים המשתלבים נהדר עם אאוטפיטים שונים השומרים על קו עדין ויוקרתי.הקולקציה מאופיינת בסגנון אמריקאי יוקרתי אך נינוח. האנרגיה של העיר הגדולה, ניו יורק, משתקפות בקולקציית הקיץ. השילוב העדין של קז'ואל ופורמליות בקולקציה יוצרים תחושה אולטימטיבית של יוקרה וסטייל.

 

תגובות

להשאיר תגובה