רשת חנויות הנעליים שופרא פתחה בימים אלה חנות פופ אפ ראשונה למותג בקניון רמת אביב. החנות תהיה פתוחה במתכונת הזו 3 חודשים עד פברואר 2018.לאחר מכן תפתח במקום חנות שופרא קבועה בעיצוב חדשני ויוצא דופן.

מאחורי שיתוף הפעולה עומד חיבור טבעי בין שופרא ו- Molet. שני מותגים החולקים תפיסת עולם דומה לגבי ערכים כמו אסתטיקה, מחזור ויצירת יש מאין.זה הפרויקט הרביעי בו שופרא וMOLET משתפים פעולה.

נקודת המפגש הראשונה בין הנעליים של שופרא לרהיטים של Molet מתרחשת בלב ים. הנעליים מגיעות מרחבי העולם בתוך קונטיינרים כשהן יושבות על משטחי עץ גדולים. המשטחים האלו הם הבסיס לרהיטים של המותג. הפעם המפגש יהיה בסיפור המציג את הגלגול שעברו המשטחים הגולמיים, את הפיכתם לריהוט  100%  ממוחזר ואת המפגש המחודש שלהם עם הנעליים, שנבחרו ממגוון המותגים הייחודי של שופרא. הנעליים יצאו בינתיים מהקופסה והן מוצגות על העץ בצורת החיים החדשה שלו.as שופרא 1100

שופרא מייבאת נעליים מקוריות וצבעוניות שנבחרו בקפידה ממגוון מותגים ברחבי העולם. המותגים של הרשת בולטים בייחודיות שלהם, בין אם באופן הייצור, בחומרים, בעיצוב או בכולם יחד. התוצאה היא פסיפס חד פעמי, המתחלף מעונה לעונה ומציג מגוון עצום ומאד מוקפד. 20 החנויות של שופרא ברחבי הארץ משמשות כבר שנים כתחנת חובה בדרך לגיבוש הסגנון האישי של כל אחד ואחת. כל אחת מהחנויות מעוצבת באופן שלא משאיר מקום לספק, ישר רואים שזה שופרא: באקלקטיות, בצבעים, בעיצוב המאפיין כל חנות וחנות ומותאם לסביבה שלה.

בפופ-אפ תוצג הקולקציה החדשה לחורף 17-18 של המותגים הבולטים ברשת, תוך הקפדה על מגוון רחב וצבעוני שבו כל אחד יוכל למצוא את הזוג האהוב עליו וגם את התיק המושלם ממבחר התיקים של A.S98.

בין המותגים שיוצגו בחנות: A.S 98 ,  Chie Mihara, United Nude,  Jeffrey Campbell, Sneaky Steve, Trippen, Gola, Vialis, crime london ועוד. בפופ אפ, ניתן לרכוש את כל הרהיטים המוצגים מהקולקציה של הסטודיו.שופרא jeffrey cambell 595 שח (2)

תגובות

להשאיר תגובה