סמסונג תשיק מתחם חוויתי מיוחד באקספו של מרתון ת"א בכיכר רבין בין התאריכים 21-25.2.2016. האקספו של סמסונג יתפרש על פני 600 מ"ר ויכיל מגוון פעילויות לכל המשפחה שכולן יסובו סביב עשייה חברתית למען הקהילה.

הפעילות באקספו היא פעילות נוספת, הפתוחה לכלל הציבור וזאת בנוסף למסלול החברתי שסמסונג מובילה במרתון עצמו – THE GOOD RUN, במסגרתו מוזמנים הרצים להתחבר ל-70 עמותות שונות ולסייע להן לגייס כספים לפעילותן. 

המבקרים באקספו ייחשפו ל-4 מתחמים שונים, כאשר השתתפות בכל אחד המתחמים תוביל לתרומה כספית בשם סמסונג לפעילויות החברתיות השונות של החברה.

המתחם הראשון באקספו הוא קיר באורך של 30 מטר, שבו יוזמנו המבקרים להתחרות בריצה מול מוגס טסמה, רץ המרתון של ישראל באולימפיאדת ריו. כל מתחרה מהקהל שיצליח לצלוח את 30 המטרים בזמן של עד 10, 20 או 30 שניות יזכה בניקוד. הניקוד יתורגם לכסף שסמסונג תתרום לקהילה. לאורך כל הפעילות יוצב מסך שיציג  את סכום הכסף שנאסף בשם סמסונג לטובת פעילויות חברתיות שונות.

המתחם השני, בשיתוף עמותת "לתת", מציג מכונת איסוף בובות אנושית, כאשר המבקר הוא ה"זרוע" שאוספת את המוצרים בבריכת לבבות מיוחדת. ככל שהמשתתפים יאספו יותר לבבות ספוג כך סמסונג תתרום יותר כסף למען פרויקט משותף לסמסונג ועמותת "לתת" שנקרא "הפנים של העוני".  

המתחם השלישי, "תעביר את זה הלאה", מזמין את המבקרים לתרום בגדים ישנים שאינם בשימוש יותר. בשנה שעברה נמסרו לתרומה קרוב לטון! בגדים. הבגדים שיתקבלו יעברו כיבוס וניקוי ולאחר מכן יעברו למשפחות נזקקות.

המתחם הרביעי הוא מתחם צילום שבו מוזמנים המבקרים להצטלם על רקעים שונים, לשתף ברשתות החברתיות, לתייג #SamsunGoodRun ולהזמין חברים נוספים. כל תיוג יוביל לאיסוף כסף בשם סמסונג לפעילויות חברתיות.

19 הערות

להשאיר תגובה