מעצב תרבות

ראיון עם מעוז דהאן מי שמכתיב את האופנה שאתם רואים כמעט  על כל מפורסם במדינה.

מעצב האופנה מעוז דהאן אחראי על הבגדים של מיטב סלבריטאי ארצנו בין היתר גם על הלוקים ההיסטריים של סטטיק ובן אל. רגע לפני החנות החדשה בקניון האופנה החדש  GINDI FASHION MALL   דהאן מספר על המקום בו הכל התחיל, על השנים בתעשייה ועל האופן בו הוא והמותג הישראלי שלו הפכו לשם הכי חשוב בנוף האופנה הישראלי.

מעוז דהאן נחשב כיום לאחד ממעצבי האופנה הישראלים הבולטים והמסקרנים ביותר בנוף הישראלי, הוא החל את דרכו כעוזר  של ליאת אשורי וגל אפל וניגש ללימודי אופנה בגיל מאוחר יחסית. "העבודה כעוזר סטייליסט  העניקה לי  ידע רחב שלא ניתן לרכוש בלימודי אופנה.  המון התעסקות בצבעים, עבודה על סגנונות גוף שונים, וכדומה. נרשמתי ללימודים בגיל מאוחר יחסית כשסיימתי את הלימודים  הבנתי שאני רוצה לעבוד עם הידיים, לייצר  משהו ייחודי ולגרום לשינוי דרך האופנה".

דהאן, שבשנים האחרונות הפך לאחד המעצבים הבולטים בארץ עם תצוגות נחשקות בשבוע האופנה וקהל לקוחות VIP הקים את מותג האופנה בעיצובו לצד עיסוקים נוספים והרבה פחות זוהרים.

"עם סיום הלימודים ופתיחת העסק, התחלתי לנהל חדרי הלבשה בתצוגות אופנה ולעשות סטיילינג  בכוחות עצמי. זה תחום שאני מאוד אוהב ואני מקפיד  למצוא לו זמן גם היום, כשרוב העיסוק הוא סביב המותג שנמצא בפריחה"

במקביל לאלו  נותן מעוז שירותי אופנה למעצבים צעירים בתחילת דרכם ומאפשר להם להשתלב בתעשייה, למכור ולהציג פריטים בעיצובם  "אגו זה לא דבר שמוביל אותי, תמיד נהנתי מכל עיסוק שקשור לאופנה ואם זה בצורת עזרה לקולגות בייצור קולקציות וסיוע בתצוגות אופנה, אני עושה את זה עם הרבה אהבה".

unnamed

 

את "נובוריש דוג" הקים מעוז בשנת 2008 ו-בשנת 2013 הציג לראשונה בשבוע האופנה בתל אביב בקטגוריית upcoming" designers" שנה לאחר מכן נפתחה חנות הדגל הראשונה למותג בתל אביב.  מאז הספיק להציג דהאן בשבועות אופנה בברלין ובבלגרד.

ובמחוזותינו הפך המותג  למוביל ובולט בקרב  סלבריטאי ארצנו, חלקם צבעוניים במיוחד ואחרים חייבים לו הרבה מהקריירה שלהם. "כיום יש למותג לקוחות מלאי תעוזה, אולי קצת יותר מצרכן האופנה הממוצע.  הצמד הכי מוכר הם כמובן סטטיק ובן אל שמצליחים לייצר המון עניין סביב עניין הלבוש שלהם והתעוזה שלהם.  אני מאוד מעריך אותם על הדרך  שהם עוברים, וגם על העובדה שהם מאפשרים לי דרור לעצב עבורם בגדים שלעתים הם רואים לראשונה  רגע לפני העלייה לבמה".

לצד סטטיק ובן אל ניתן לראות מגוון רחב של סלבריטאים שלובשים בעיקר את בגדי המותג, בניהם גלעד כהנא, שלומי שבן, אסף גרניט, אנחל בונני, איתי לוי, יהודה לוי והראשון שבראשונים היה איתי תורג'מן שראוי להמון קרדיט על שהיה הראשון ללבוש כבר לפני 5 שנים פריטים שהפכו רק היום לנחלת הכלל.

בקרוב ישיק המותג חנות חדשה  ב- GINDI FASHION MALL ואף לשווק את הבשורה  הישראלית אל שווקים מעבר לים.

6 הערות

להשאיר תגובה