האמת שעל "טייגר" שמעתי כבר המון פעמים בעבר, אבל מיאנתי ללכת ולבדוק את טיבו מכל מיני סיבות שעיקרן עצלות, כשקיבלתי הזמנה לבקר במתחם המפואר , החלטתי שזה הזמן לנסות ולהבין על מה כל העיר מדברת.

אז לפני שתטעו כמוני, טייגר הוא לא רק שם המותג המצליח, הוא גם שמו של הבעלים והטאלנט טייגר שמומחה בכל מה שקשור לעיצוב שיקום סידור וניקוי גבות, והוא עושה את זה בצורה מעוררת הערצה. מדובר בלא פחות מאומן שבהינף חוט, פינצטה  ומספריים מסדר כל גבה סוררת ומשיב אותה למקום שבו היא אמורה להיות.

במקום יש גם מספרהף מכון שיזוף ועמדות פדיקור ומניקור אסטטיות צוות עובדים מיומן שמכבד את הלקוחות ואת עצמו ובעיקר עושה המון כיף לכל מי שנכנס פנימה.

את הביקור שלי במקום התחלתי עם טיפול פדיקור , הושבתי כלאחר כבוד באחת מהכורסאות מסאג' הממוקמות במכון , ביד אחת אספרסו מהביל שהוגש, בשניה סלולר, ויצאנו לדרך, הטיפול שקיבלתי ונמשך מעל לשעה וחצי היה הטוב ביותר שחוויתי. ניכר שסווטלנה ידעה בדיוק מה היא עושה, הרגישות, הטיפול המאסיבי והידידה שהיא לא פוסחת על שום חלק בכף הרגל השאירה אותי שקט למדי ובטוח שמדובר בדבר האמיתי.

השלב הבא היה סידור גבות, הושבתי מול מראה גדולה, וטייגר עצמו ניגש, אחז בחוט והחל במלאכה, תוך דקות הגבות נשרו, המראה המושלם נוצר והחוויה שעליה שמעתי כל כך הרבה קודם התבררה כנכונה. יש טייגר בעיר והוא מקצועי, אדיב  ובעיקר כשרוני עד כאב.

"טייגר"- תש"ח 2 בתל אביב

412283a2-9194-4b33-88f8-b8a6ee25dbed

תגובות

להשאיר תגובה