בוטוקס? מילוי קמטים? האמת שלא חשבתי שאעשה את זה, הפחד, הסביבה ובכלל גרמו לי לחשוב פעמיים. אבל אז זה קרה.

לפני כשבועיים נחתה לי במייל הזמנה להחליק קמטים, הרופא הוא דר' יונתן וייס מתל אביב. הוא מעיד על עצמו כמנוסה ובכיר בתחום הטיפולים האסתטיים, האמת, שבהתחלה הרעיון לדחות את ההצעה קסם לי, אני אמנם חשופה לעולם ההזרקות שהפך להיות ממש שוק, אבל מצד שני, הרעיון שמחט תיכנס לי לאזור הפנים ותכניס פנימה אי אלו חומרים לא ממש קסם לי מעולם.

כשהתייעצתי עם חברים, התגובה הייתה חד משמעית- לכי ותנסי, ואז אחרי אין ספור שיחות הגעתי למרפאה של דר' וייס, שקיבל אותי בחיוך חמים. הוא בדק צילם הסתכל מקרוב ויעץ, המסקנה המתבקשת הייתה ראויה, בוטוקס הוא חלק בלתי נפרד מהמשחק, ויותר מזה הוא משהו שכבר נחוץ. האזור שנבחר היה בצידי העיניים, בהמלצתו של דר' ויס כמובן.

מכיון שזו הייתה הפעם הראשונה שלי, החשש היה כבד, אני לא ששה ללכת לבדיקות דם, והחשיבה על מזרק היא הרת אסון עבורי, אבל דר' וייס היה קשוב לרחשי הלב ובעדינות מתונה ביצע את ההזרקה שהסתיימה מקץ דקה.

התוצאות לא איחרו לבוא,ביומים שאחרי הקמטוטים הוחלקו, התגובות מסביב היו נפלאות ואנשים שאני מכירה שנים לא ממש הבינו מה עשיתי בפנים, כשסיפרתי על הבוטוקס החמיאו לו על העבודה ולי על המראה, ואת האמת, זה שווה את הכל.

דר וייס מזריק 3

לד"ר יונתן וייס ניסיון של 22 שנים כרופא ולפני 10 שנים הוא פתח קליניקה לרפואה אסתטית ברמת אביב, לאחר שסיים לימודי רפואה אסתטית במרכז להשתלמויות באוניברסיטת בר אילן-הלימודים הכי ארוכים והכי יסודיים בארץ. ד"ר וייס חבר באגודה הישראלית לרפואה אסתטית והוא משתמש בחומרים המתקדמים ביותר ומכשור טכנולוגי חדשני הממזערים כאב ותופעות לוואי.

בקליניקה מוצעים טיפולים אסתטיים רבים, בהם החלקת והעלמת קמטים, טיפול בהזעת יתר, פילינג רפואי ועיבוי שפתיים. ככלל כל מה שקשור לפיסול פנים ללא צורך בניתוח. בנוסף מוזמנות הלקוחות ליהנות במקום מאיפור קבוע מקצועי על ידי נאוה מוספי.  לפרטים נוספים: http://www.esthmd.co.il/

צילומים: דורון לצטר.

תגובות

להשאיר תגובה