הכי קרוב לאמינם

"לתת לך אהבה" הוא שם הסינגל החדש של אמן ההיפ הופ קריזמו בשיתוף עם DJ גולן מלכה. קריזמו, שברזומה שלו לא מעט שירי היפ הופ מקפיצים דוגמת "קיץ", "על החוף", "בא לה לזוזה", "זוזי כמו בלונדה" וכו'. לאחר "על החוף", שיתוף הפעולה הראשונה של קריזמו וגולן מלכה, אחד התקליטנים העסוקים בסצינת המועדונים של ישראל, השניים מוציאים סינגל חדש – "לתת לך אהבה".

קריזמו, מתי החל הרומן שלך עם מוסיקה?

"הכל התחיל כשהייתי בן 12, כיתה ו' זה היה , הייתי יושב מלא עם אחי הגדול והוא השמיע לי את טופאק שאקור וביגי ומשם התחברתי לראפ."

זוכר את הפעם הראשונה שעלית על במה ושרת?

"וואו זה היה לפני כל כך הרבה זמן, בבית ספר יסודי , בתחרות כשרונות שעשו לנו בבית ספר."

מה הגישה שלך כשאתה ניגש לשיר?

"הגישה שלי כשאני ניגש לשיר, היא להעביר סיפור , אם בגובה האוזניים (פאנצ') או מלא תוכן ומורכב,  כל שיר ומה שמתאים לו, אין ספק שהרבה תלוי בחוויה שלי הפנימית עם השיר והמוזה שאיתי באותו הרגע שאני כותב או מלחין."

ספר לי על השיר החדש. איך נולד?

"השיר החדש נכתב והולחן בלילה שהייתי מול פסנתר , והתחלתי פשוט לנגן רצף אקורדים שהתחבר לי בראש משם התחלתי לכתוב את המילים של השיר ולהלחין אותו, אחרי שראיתי שיש לי משהו שאני מרגיש איתו שלם מבחינת ליריקה ולחן פניתי לגולן חבר קרוב ודיג'יי קרוב שאחראי איתי ללהיט "על החוף" ואמרתי לו אני חייב שתקפוץ לאולפן לשמוע משהו, הוא קפץ ומשם השאר כבר היסטוריה. "

היכן אתה מופיע בימים אלה?

"בימים אלה אני מופיע במועדונים, פסטיבלים, עיריות, ואם נדייק יש מקומות בהם אני מופיע בהתנדבות לקהל שהחיוך שלהם שווה לי הכל ולא אוכל לפרט, אבל תוכלו למצוא אותי כבר השבוע בחמישי מופיע במועדון הבית הלבן בצפון ועוד שבוע במועדון איבוד במרכז".

מה החלום הגדול שלך?

"החלום שלי מאז ומתמיד היה להיות מספר 1 כמו מקור ההשראה הגדול ביותר שיש לי אמינם. אבל אתחיל מלהיות מספר 1 כאן במקום בו אני מרגיש הכי בבית ומשם עד שאגיע הכי רחוק שרק אפשר, מאמין שאין גבול לרצון."

מאמין בכוחו של האינטרנט יותר מכוחו של הרדיו?

"אני חושב שלכל אחד יש את הטוב שבו , הכוח של הרדיו אכן מושפע מאוד מהאינטרנט , ברגע ששיר הופך להיות להיט ברשת , תחנות הרדיו אינן יכולות להתעלם מהעובדה שהם מקשיבים ללהיט."

29 הערות

להשאיר תגובה