ארגון "יחד למען החייל"  (הגוף המאוחד של קרן לב"י והאגודה למען החייל), יחלק ביום העצמאות 120 מלגות לימודים לחיילים, מצטייני הנשיא תרומת קרן משפחת בלבטניק, באמצעות ידידי האגודה למען החייל בבריטניה. כל חייל מצטיין יקבל מלגה בסך 1,000$  לצורך לימודים לאחר השחרור מצה"ל.

1

היהלומן הצעיר רועי קאשי (36), מהנדס וכלכלן מאוניברסיטת סטנפורד, הכריז השבוע באירוע הרמת כוסית שערך בבית ציוני אמריקה בתל אביב לרגל יום העצמאות, על מועמדותו לכנסת מטעם מפלגת הליכוד. נשיא הבורסה ליהלומים יורם דבש, בירך את קאשי בסרטון ששלח, ומסר לו ש"כל הבורסה ליהלומים עומדת מאחוריו". עוד הגיעו לתמוך במועמד הצעיר: איל הנדל"ן האירופאי גבי תמן, מנכ"ל בית הנשיא לשעבר משה גורל וכ-150 פעילים, חברים ובני משפחה.

רועי קאשי

איגוד השיווק הכריז על אשת השיווק של חודש מרץ: דינה נבות, סמנכ"ל השיווק של מזרחי טפחות. נבות נבחרה בזכות מהלך "אין תחליף לאנושיות", אשר מבליט את אג'נדת הבנקאות האנושית שיוצאת נגד המגמה הרווחת בענף, לצד שורה של קמפיינים שמבססים את מקומו של הבנק כמוביל בתחומים רבים. התוצאות המצוינות של הקמפיינים, באות לידי ביטוי בדו"חות הכספיים של הבנק, המצליח להתמודד מול שני מתחרים חזקים, עם תקציבי שיווק רחבים בהרבה.

3

רגע לפני יום העצמאות נחנך השבוע אתר המורשת הלאומי החדש בעיר תל אביב-יפו- "שביל העצמאות". השביל הינו מיזם משותף של משרד התיירות, משרד ירושלים ומורשת ועיריית תל אביב-יפו, והוא מהווה מסלול הליכה מעגלי באורך קילומטר אחד, העשוי מפליז מוזהב המרוצף בתאורה ייחודית שתאפשר גם סיורים ליליים. השביל מתחיל בקיוסק הראשון בשדרות רוטשילד ועובר דרך 10 אבני דרך היסטוריות הקשורות להקמת העיר העברית הראשונה והקמת מדינת ישראל, ביניהן מזרקת הפסיפס על תולדות יפו שיצר נחום גוטמן, בית עקיבא ויס מייסד אחוזת בית, הגימנסיה העברית הרצליה, בית הכנסת הגדול, מוזיאון ההגנה, בנק ישראל, אנדרטת מייסדי העיר, פסל דיזינגוף ובית העצמאות – ביתו של דיזינגוף שבו התקיים ביום ה' באייר תש"ח הטקס ההיסטורי, במהלכו הקריא דוד בן גוריון את המסמך המכונן של מדינת ישראל – מגילת העצמאות. בכך נשלם המעגל: במקום בו נוסדה העיר העברית, כוננה כעבור ארבעה עשורים המדינה העברית.  ההליכה בשביל תתבצע בעזרת מפות ב-8 שפות ומערך הדרכה נרחב. השביל ייפתח לקהל הרחב ביום העצמאות הקרוב. הטקס התקיים במעמד השר להגנת הסביבה, ירושלים ומורשת ח״כ זאב אלקין, ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי, ומנכ"ל משרד התיירות אמיר הלוי.

4

אליפות ישראל ברומיקוב 2018 יוצאת לדרך, ומזמינה שחקנים מכל הסוגים: חובבנים או מנוסים, צעירים (מגיל 16 ומעלה) או מבוגרים, מהדרום או מהצפון, להגיע ולהתמודד על התואר אלוף ישראל ברומיקוב לשנת 2018. מי שיזכה בתואר הנחשק, יזכה גם לייצג את מדינת ישראל בתחרות הרומיקוב העולמית שתערך השנה בבירת ישראל, ירושלים. אליפות ישראל ברומיקוב תיערך ב- 31.5.2018, במלון קראון פלזה סיטי סנטר תל אביב. אלוף ישראל לשנת 2018 יזכה לייצג את ישראל בתחרות העולמית בחודש נובמבר הקרוב. לזוכה בתחרות יוענק אירוח זוגי מלא (לרבות מלון, ארוחות ופעילויות חווייתיות יוצאות דופן) של שלושה לילות בירושלים, במלון וולדורף אסטוריה, והוא יזכה להתמודד על התואר אלוף העולם ברומיקוב שעשוי לזכות אותו בסכום של 6,607$. אליפות העולם ברומיקוב תיערך בין התאריכים 9-12.11.2018 בירושלים. רומיקוב, המשחק הישראלי שפותח במהלך שנות ה-50, נחשב לאחד משלושת משחקי המשפחה המובילים בעולם. המשחק הומצא על ידי אפרים הרצנו המנוח, אביהם של בעלי חברת  'קודקוד' מריאנה ומיכה הרצנו. המשחק, שכולו כחול-לבן, מיוצר במפעל החברה בערד, ומיוצא ליותר מ-50 מדינות בכ- 22 שפות. לאור הצלחתו הרבה של המשחק מסביב לעולם יזמו מריאנה ומיכה, ב-1991, את אליפות העולם ברומיקוב, הנערכת אחת לשלוש שנים.

5

רשת התכשיטים והשעונים פדני, משיקה לרגל יום העצמאות וחגיגות 70 שנה למדינת ישראל, לראשונה מאז היווסדה בשנת 1947, שעון יוקרתי חדש תחת המותג פדני PADANI, במחיר מיוחד ואטרקטיבי של החל מ 1,980 ₪ באיכות והמוניטין הגבוהים  של פדני. רשת פדני אשר נוסדה בשנת 1947 על ידי אורי פדני, אביו של בני פדני, יו"ר ובעלי פדני כיום, מונה  9 סניפים ברחבי הארץ, ומזה 46 שנים היא הנציגה הבלעדית של מותגי היוקרה בתחום שעוני היוקרה ביניהם: שעוני היוקרה של קרטייה Cartier, פאטק פיליפ PATEK PHILIPPE, פנראיי PANERAI, יגר לה קולטר JAEGER LE COLULTRE, ברייטלינג  BREITLING, ריימונד וייל Raymond Weil, שאנל CHANEL, לנגה זנה A.Lange & Sohne ,  בולגרי BVLGARI , גרר פרדו GIRAD PERREGAUX ועוד. לראשונה רשת פדני מוסיפה קולקציית שעונים אופנתיים תחת המותג פדני, לנשים ולגברים בשילוב יהלומים, שעוצבה בישראל, עם שעון בעל מנגנון איכותי המיוצר בשוויץ. השעונים עוצבו בהשראתה של ענת פדני אשתו של בני. והם מייצגים את הטרנדים האופנתיים של זמננו, בעיצוב אובלי, במגוון לוחות צבעוניים משובצים ביהלומים באיכות גבוהה, בשילוב של רצועות עור בצבעים שונים.

6

דבורה שרר, הינה האחראית על החתמת אישי ציבור וכלל עם ישראל על כרטיס 'אדי' לתרומת איברים. השבוע קיבלה דבורה שרר הזמנה מראש עיריית חולון מוטי ששון, לקבל תעודת הוקרה והערכה אישית ממוטי ששון, על עשייתה המבורכת למען סולידריות חברתית בפרט ובכלל.

7

אדם טל "הפושטק", אושיה תל אביבית, כוכב רשת מזן חדש, עם קהילה אשר מונה מעל 86,000 חברים, העושים מהפכה וממציאים מחדש כל מה שידעתם על כסף, חברות וישראליות. אדם הצליח לייצר את המיליון הראשון שלו בגיל 26 וכמו כל שנה, תוכלו למצוא את אדם חוגג עצמאות בבר "ג'ימי הו", ולהרגיש איך זה להיות חלק מהקהילה הענקית, וללמוד מכל המאני האקרים ששווה להכיר.

8

למקרה שהחלטתם לדגמן את החג בגווני הלאום, ב- ”ירין שחף” – ביה"ס למקצועות היופי, הכינו עבורכם כמה אופציות למראה בסטייל של "פעם ב-70 שנה": משפתון בגוונים מתחלפים של כחול-זהב-לבן, דרך אייליינר לבן ועד צלליות אקווה מטאליות, מראה לאומי לרגל יום חגה של המדינה.

9

ההשראה לטרנד האריחים בעולם הציפורנים, לקוחה מהעולם האומנותי של חיפוי הקירות. במבט ראשון יש משהו מאד מפתיע בעושר הצבעוני של  אריחי קרמיקה מאוירים. לרוב הם משמשים לריצוף חללים גדולים, וכבר מזמן הפכו לפריטי אומנות בפני עצמם. מדובר באלמנטים שחוזרים על עצמם, עם דוגמאות אתניות מצוירות, המקנים תחושה של הרמוניה בחלל, והשנה הם יככבו גם על הציפורניים שלכן .קולקציית הלקים של חברת OPI השנה, מושפעת מהיופי העירוני של העיר ליסבון, הידועה בסגנון המקושט שלה, בתחנות המטרו, במדרכות ובתי הקפה.  זהו גם הצבע המגניב שסלינה גומז משוויצה איתו על ציפורניה, ובכן, היא קצת אחראית לקראש מחדש על הגוון הכחול רויאל, ספק ים, ספק גואש ממש מבריק, מקולקציית ליסבון האביבית של OPI. מי שאחראי על מניקור מושלם בכל הקמפיינים שלה, הוא לא אחר משגריר המותג  OPI בעולם ואמן הנייל ארט המוביל, טום באצ'יק.

10

טל זהר (11) ויוראי קליימן (14), זוג אקרובטים מאגודת מכבי דן בתל אביב, המתחרים יחד זו השנה השלישית בלווי המאמנת דניאל דנציגר, זכה בשבוע שעבר במדלית כסף באליפות העולם באקרובטיקה לנוער, בקטגורית זוגות מעורבים לגילאי 11-16. התחרות  נערכה בבלגיה בשבוע שעבר והשתתפו בה נבחרות אקרובטיקה מכל העולם. יוראי וטל ביצעו שני תרגילים מצוינים בשלב המוקדמות של התחרות, וסיימו שלב זה במקום השני מבין 16 זוגות מעורבים. בשלב הגמר שאליו העפילו 8 צוותים בלבד, הם ביצעו את תרגיל הבאלאנס. הם הרשימו את השופטים עם ביצוע מצוין שהעניק להם את הזכיה במדלית הכסף, ובתואר סגני אלופי העולם, כשהם עוברים את רוסיה שהגיעה למקום השלישי. מעבר לשיא האישי של טל ויוראי כספורטאים, זוהי מדליה ראשונה לישראל מאליפות עולם באקרובטיקה, בקטגוריה של זוגות מעורבים.

11

באמצע מאי (15/5) יתקיים באולמי Lago  ראשל"צ כנס הרחפנים השלישי "אנשים ורחפנים 2018"- לתעשיית הרחפנים האזרחית והקהילה התוססת שהתפתחה סביבה. הכנס פרי יוזמה משותפת של פלי הנמר, נשיא "אנשים ומחשבים" ורן קליינר מנכ"ל חברת "עם הרוח".  רן קליינר, השוקד בימים אלו על תמהיל התכנים המרתקים והחדשניים ביותר מעולם הרחפנים האזרחיים, אמר: "הצלחת הכנס הראשון שערכנו לפני כשנתיים, הוכיחה כי קיימת קהילה איכותית בתחום הרחפנים לצרכים אזרחיים, שפעלה "מתחת למכ"ם". תעשיית הרחפנים הישראלית הולכת וצוברת תאוצה ומומנטום. בצד סקירת החידושים בתחום תעשיית הרחפנים, יעסוק הכנס גם בסוגיית "איום הרחפנים", רגולציה ופיתוחי "אנטי רחפנים". מבין המרצים שישתתפו בכנס, ח"כ חיים ילין המשמש כיו"ר ועדת המשנה לבחינה ואסדרה של פעילות רחפנים וכטב"מ. העיתונאית סיגל גפני תנחה בכנס פאנל מקצועי. בתמונה: רן קליינר.

12

ברשות שדות התעופה הרימו בשבוע שעבר כוסית לרגל השלמתו המוצלחת של פרויקט להעברת ה- Data Center לירושלים. באירוע נשאו דברים אלון ג'וס, ראש אגף פתרונות תקשוב ברשות שדות התעופה ומיכאל רוף, סמנכ"ל התקשוב ברשות, אשר הודו לחברות שהשתתפו בפרויקט ובהן בינת, בזק, מטריקס, יבמ, HPE ו- EMC. לדבריהם, זו אחת הפעילויות המורכבות, המאתגרות והמסוכנות ביותר בתחום תשתיות המחשוב. צריך לזכור שבשדה עוברות כמויות נוסעים גדולות בכל חודש. כתוצאה מהשלמת המהלך, התווספה לרשות יכולת ברמה האסטרטגית, של מתקן מרוחק ומודרני המאפשר להפעיל שדה בינ"ל נוסף (שדה התעופה ע"ש אילן ואסף רמון שיפתח בחודשים הקרובים), במקרה של השבתה משמעותית בנתב"ג, מכל סיבה שהיא. בתמונה: אלון ג'וס ראש אגף תקשוב ברשות שדות התעופה.

13

הוועד האולימפי בישראל בשיתוף עם מנהל הספורט קיימו השבוע  השתלמות למנכ"לי איגודי הספורט, בנושא הטרדה מינית וקידום מוגנות בספורט, שהועברה ע"י עו"ד אפרת נחמני-בר מהמרכז לכבוד האדם ועו"ד אורי קידר ראש צוות ההיגוי, שהתקנון אותו כתב הוצג ואושר בתחילת השבוע ע"י הנהלת הוועד האולימפי בישראל. את ההשתלמות פתח גילי לוסטיג מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל, שהבהיר למשתתפי ההשתלמות כי בוועד האולימפי נחושים ליישם את התקנון הלכה למעשה, והם ממליצים לכל איגודי הספורט והתאחדויות הספורט לאמץ את התקנון ולפעול על פיו. לוסטיג הציג במעמד זה את השחיינית האולימפית שלומית ניר טור, שמונתה על ידי הוועד האולימפי בישראל לממונה להטרדות מיניות מטעמו.השתתפו תא"ל (במיל) סוזי יוגב יו"ר הוועדה לשיוויון מגדרי של הוועד האולימפי בישראל, ודודו מלכא סגן ראש מנהל הספורט. בתמונה מימין: שלומית טור ניר, גילי לוסטיג ותא"ל (במיל) סוזי יוגב.

14

מיליוני בני אדם השתתפו ביום מעשים טובים הבינלאומ שהתקיים ב-100 מדינות ברחבי העולם, וכלל אלפי פרויקטים למען החברה, הקהילה והסביבה. בין המדינות המשתתפות: ארה"ב, מקסיקו, גאנה, טאיוואן, פורטוגל, פולין, איטליה, פנמה, יוון וארגנטינה. זו השנה החמישית ברציפות שיום מעשים טובים הבינלאומי גם סגר את המסחר בנסד"ק, והזמין את הקהילה העסקית הבינלאומית להשתתף. אשת העסקים והפילנתרופית שרי אריסון, יוזמת יום המעשים הטובים: "כל מה שצריך כדי להיות חלק מיום מעשים טובים, הוא הרצון לעשות טוב  ולתת מעצמך למען אחרים. יום מעשים טובים החל בישראל לפני כ-12 שנים ומאז חצה גבולות והפך ליום בינלאומי מאחד בזכות הרעיון הפשוט שעומד בבסיסו – כל אחד יכול לעשות מעשה טוב  קטן או גדול למען הזולת, כל אדם יכול להתחבר ליום הזה ולקחת בו חלק".

15

ביום חמישי, 10.5 בשעה 20:00, תיפתח בגלריה עומר תירוש ביפו העתיקה (מזל מאזניים 2 פינת כיכר קדומים 8), למשך שבוע אחד בלבד, תערוכת מכירה אשר מטרתה גיוס כספי להצלת הילדה נגה באומץ. נגה היא בת שנתיים ומאובחנת עם מחלה גנטית נדירה בשם 'Dyskeratosis Congenital', מחלה גנטית של כשל המערכת החיסונית. האמנים משתתפים: עילית אזולאי, שי אזולאי, אלין אלג’ם, ביאנקה אשל גרשוני, אבנר בן גל, מתן בן טולילה, עדו בראל, יוני גולד, שירה גלזרמן, יאיר גרבוז, ארם גרשוני, גיל דסיאנו, מיכל הלפמן, נטע הררי נבון, חן זיו, אירית חמו, נחום טבת, אילת כרמי, פמלה לוי, אורי ליפשיץ, סיגלית לנדאו, אורלי מיברג, לאה ניקל, חנה סהר, יהודית סספורטס, דוד עדיקא, אלי פטל, זויה צ'רקסקי, משה קופפרמן, מורן קליגר, יגאל תומרקין.

16

אייל יקיר מנכ"ל חברת בגדי הים אקספוז, הגיע לחוף מציצים בתל אביב, שם נערך מייצג לקהל הרחב, לרגל פתיחת עונת הרחצה הרשמית לקיץ  2018, שהתחילה השבוע והיא כוללת פתיחת כל החופים המוכרזים עם מצילים, חופים מונגשים ובטוחים לציבור הרחב.

מימין לשמאל- יאנה גרוס, קים אקאפי, מנכל מותג ההלבשה התחתונה אקספוז אייל יקיר ויאנה לוי במייצג פתיחת עונת הרחצה 2018 צילום ארז בניסטי (1)

יעקב גולברי, מבעלי רשת גולברי,הגיע לסט הצילומים שהוקם על גדות נהר הירקון בתל אביב, לרגל צילומי קמפיין הטלוויזיה לקיץ 2018, עם הפרזנטורית אסתי גינזבורג. גולברי, המשמש גם כמעצב הראשי של בית האופנה. עדכן את גינזבורג שנחת לצילומים היישר מפריז, שם סיים את הכנת הקולקציה החדשה אותה תחשוף גינזבורג באירוע חגיגי שיערך בקרוב, בסניף הדגל של המותג בתל-אביב.

אסתי גינזבורג ויעקב גולברי צילום יניב אדרי (3)

 

תגובות

להשאיר תגובה